Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by AngeloHo, Sep 3, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Hallo,

Hide and Seek is een veel bezochte server in DRC, ik zou het dus niet raar vinden als er in de toekomst mensen zijn die een rank willen kopen voor Hide and Seek. Het enigste probleem hiervan is dat de extra dingen die je krijgt bij een rank niet heel speciaal zijn, en dus dat hierdoor niet veel mensen een rank willen kopen.

Ik heb nu dus ook een lijstje gemaakt met wat voor mogelijkheden er toegevoegd kunnen worden bij elke rank voor seeker en hider. Dit zal de ranks leuker maken, waardoor meer mensen de ranks zullen gaan kopen.

(Ik heb ze expres in het Engels getypt, voor als dit wordt toegevoegd.)

VIP

Seeker:
    When you hit a hider his disguise will disappear and you can see him threw blocks for 15 seconds.

Hider:
    You can get more money, by throwing firework close to a seeker.

1 and 2 blocks distance: 10 money
    3 and 4 blocks distance: 8 money
    5 and 6 blocks distance: 5 money

VIP+

Seeker:
    When another Seeker hits a hider his disguise will disappear and you can see him threw blocks for 15 seconds.

Hider:
    You can jump 2 times higher then normal.

MVP

Seeker:
    When a hider stands still for 1 minute his disguise will disappear and you can see him threw blocks until he moves.

Hider:
    Get by every power up drop a random power up in your inventory.

Vind je dat een bepaalde mogelijkheid te sterk is (zeg ook waarom je dat vind), of heb je zelf ook een idee wat toegevoegd zou kunnen worden, dan kan je dit hier laten weten.

2. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Ik ben tegen alle seeker abilities,
    Iemand door andere blokken heen zien als je hem hebt geraakt geeft je een stuk minder kans (dan de mini kans die je al had) om te ontkomen. Ook als je een minuut stilstaat moeten bewegen is veel te OP. Ben je een blok dat gewoon in een open plaats staat dan ben je bijv helemaal screwed en t is dan meer Pay To Win.

Over de hider abilities heb ik geen mening

• Like Like x 1
  3. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Dit is maar voor 15 seconden.

Dit is ook voor MVP, als je die rank koopt mag je toch wel iets verwachten dat OP is?

4. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Nee

5. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Hoeveel seconden is volgens jou beter?

Natuurlijk zou ik het van 1 minuut kunnen veranderen naar 2 of 3 minuten. Of is het dan als nog een slecht idee?

6. KleineAap Gold Miner DRC Veteran

Als hider is het al moeilijk een goed plekje te vinden. Als je dan ook nog moet bewegen is het onmogelijk iets te winnen. Je staat heel snel op het randje van een ander blok waardoor iedereen je direct ziet

7. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Dit ligt er natuurlijk aan bij welke map je zit. Bij sommige maps vind ik het persoonlijk heel makkelijk.

Je overdrijft nu best erg. Ik heb best vaak gezien dat hiders niet eens hoeven te verstoppen, maar juist terug vechten en ook soms winnen.

Als je beweegt als er geen seekers in de buurt zijn en dan weer stil staat is er geen probleem, want na 5 seconden lijk je weer op een gewone blok.

En trouwens, het spel zal niet heel erg beïnvloed worden omdat dit alleen voor donators is. Vaak is er niet meer dan 1 donator bij een potje, dus je hoeft je dan maar voor 1 persoon weg te rennen/terug te vechten.

Maar natuurlijk kunnen mijn suggesties aangepast worden. Ik kan er van 15 seconden ook 5 seconden van maken, of van 1 minuut naar 3 minuten. Bij wat voor tijden is het naar jouw mening niet meer heel erg?

8. KleineAap Gold Miner DRC Veteran

1 min -> 100 min?

• Agree Agree x 2
  9. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Oke, bedankt. Ik zal kijken of andere mensen dit ook vinden.

• Like Like x 1
  10. topvennie Gold Miner DRC Veteran

De tijden moeten inderdaad ingekort worden bij het zien van de speer terwijl het wegloopt. Het idee dat je na 1 minuut moet wachten moet bewegen mag je van mij gewoon afschaffen. Misschien alles van de seekers 1 opschuiven en bij VIP double coins?

Thread Status:
Not open for further replies.