Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Updates and announcements' started by JelleDRC, Jun 16, 2013.

?

Hoe ben jij hier terecht gekomen?

1. Via minecraftserverlijst.nl of serverpact.nl

43 vote(s)
    51.8%
  2. Via minecraftforum.nl

0 vote(s)
    0.0%
  3. Via een vriend(in) van me

27 vote(s)
    32.5%
  4. Via Google (Wat heb je gezocht? Plaats het hieronder!)

9 vote(s)
    10.8%
  5. Via Youtube

1 vote(s)
    1.2%
  6. Via Twitter/Facebook

0 vote(s)
    0.0%
  7. Andere: Plaats het hieronder!

3 vote(s)
    3.6%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Hallo DRCers,

We wilden graag eens weten hoe JIJ op onze server bent gekomen. Laat het ons weten door op deze poll te stemmen!

• Like Like x 1
  2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Google: Minecraft dutch cracked server, toen op één of andere lijst terecht gekomen met Nederlandse servers :)

(Dit gaat over de vorige DRC, die was gesloten wegens geldnood.)

3. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Ik ben ooit op minecraftserverlijst.nl gekomen, Deze server was toen nr. 1 dus hier ging ik online xD

4. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Ik ben hier als het goed is door google -> dutch cracked server
    En kwam toen hier uit :)

Ik joinde nog met de heeeeele oude spawn en de toren shop.

5. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

bij mij was het minecraftserverlijst en de goede ontvangst want op andere servers wilde niemand mij helpen en hier wel! thx mord03 en alle anderen die mij geholpen hebben

6. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

was er een vo
    was er een vorige drc waar jij en sven geen owners waren?

7. GuidoVI Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ik ben pas sinds vorige maand online, maar ik vond hem via een serverlijst ( geen idee welke )
    Ik vond de naam er wel cool uitzien dus ik dacht; ff kijken.
    Nu ik erop zit wil ik hier noooooit meer weg! :D

• Like Like x 1
  8. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Sven samen met een vriend, die server bestond 3 dagen ofzo en toen kende ik hem al, werd direct mod, daarna admin en toen OP.(MePro)

• Like Like x 1
  9. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Of goede hacker xDD

10. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Ik had dus net mc ontdekt omda mijn vijand da speelde en daar altidj over bezig was en wij waren hem dan aant plagen) wou ik da ook is proberen en toen downloade ik pocket edition free, waarna ik pocket edition mocht kopen (ik had ene piramide met onder water basis gebouwt) van het een kwam het ander en zo ging ik ook op minecraft spelen op de pc. Eerst cracked, en toen wou ik op een server.
    Toen ging ik op minecraftserverlijst.nl kijken en daar kwam ik op drc. Ik joinde, maar dezelfde dag leavde ik nog (omdat ik geen enkele boom kon vinden en geen plekje om te bouwen etc) en toen ging ik naar een andere server (als ik deze mag noemen, zeg dat dan ff jelle) Ik ging erop en vind het wel leuk, en bpouwde wat. Toen wou ik android leren en wou ik een appje maken voor die server.
    Toen ik vroeg om creative om fotos te kunen trekken van inmensia wou de mod me niet geloven en discussierde ik met hem en zo kreeg ik ban. Toen ging ik weer op drc en toen vroeg ik in de chat of iemand nog ene boom had en toen gaf iemand me en sapling, en pante ik die en zo kreeg ik men eerste boom (toen was nog met die rare spawn met die hgrodn van veel te veel wooden kleuren en dat Avast nog veel online was etc)En ik ben bloijven spelen.
    Toen ben ik erop uit getrokken en over bergen gegaan en heb zo mijn eigen plekje gevonden (waar later Aeria Village gebouwd werd in de buurt, waar ik ook nog woonde) en toen kocht ik premium mc. En ik ga hierniet mijn hele DRc Levensverhaal vertellen (enkel de helft) als jullie de res twillen weten (wss niet) reageer dan ff

11. Brammes Guest

Google: dutch minecraft servers
    En toen vond ik bovenaan drc , natuurlijk gejoined
    Member-> helper-> mod

12. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

google: top 10 minecraft servers
    toen kwam ik op minecraft server lijst
    daar stond DRC op 2e plek, ik joinde de 2e want 1e is toch altijd crap met gekochte stemmen :) ze hadden 30k stemmen >.>
    korte tijd member geweest, al snel ultra en later VIP!
    toen begon ik met mensen helpen enzo want bouwen is niks voor mij :)
    later werd ik gevraagd om moderator te worden en dat vond ik geweldig!
    eerst was ik 1 week test moderator, en nu al 2-3 maanden mod :) nog steeds hardstikke naar mijn zin en blij dat ik voor DRC heb gekozen

13. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

Minecraft serverlijst ik koos toen nog de eerste alleen had zo'n harde internet lagg dat ik nog even moest stoppen daarna hardcore gaan spelen net als warre kon ik geen boom vinden:p maar al snel een 4x4huisje gebouwt met random materialen
    Daarna verder gaan bouwen aan mijn mobkelder nog met kerst een noob kerst boom gemaakt en vanaf toen proberen zo mooi en zo effiecent dingen te gaan bouwen in earia villige die ik 1week voor de reset nog heb gegrieft :( waardoor ik ban kreeg van avast blabla unban bla bla en ben nu iemand die veel mensen helpt en het grieven achter me heb gelaten....

14. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Ik ben via een vriend van me op DRC gekomen, hij vond de diamanten teleport tegels naar een bouwplaats helemaal leuk en toen vroeg hij of ik ook kwam. Uiteindelijk minecraft gedownload en DRC gaan spelen.

Thnx :D

15. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Toen ik net premium had gekocht ging ik googlen naar minecraft servers en kwam op minecraftserverlijst.nl en zocht naar een server die niet vol met bullshit zat, je weet wel van die servers die worden getagd als [pvp] [griefing] [pay2win] [nodus allowed] [geadmind door 11 jaar oude kinderen] en nadat ik had gescrolld door al die schijtservers vond ik eindelijk een leuke server die niet PVP was: dutchrastacraft. Ik wist toen niet eens dat illegaal minecraft cracked heette en wist ook niet dat ik op servers kon zonder premium. Ik heb dus redelijk lang op drc gespeeld voordat ik op andere servers ging spelen. Ik weet nog toen ik er net was duurde het me heel lang om te ontdekken hoe ik moest inloggen en die commands waren erg wennen. Uiteindelijk heb ik mijn huisje extreem dicht bij spawn geplaatst, toen het nog niet helemaal dichtgebouwd was. In de maanden daarnaa ben ik geleidelijk helemaal ingebouwd toen het bevolkter werd.

16. TheLCFPro Gold Miner DRC Veteran

Ik al sinds voor kerstmis via serverlijst, toen kwam ik er pas achter dat er minecraft servers waren en zocht ik op google naar NL servers en kwam ik op de lijst, en jullie stonden op nr 1! dus ik gelijk daarheen, en ik heb er nog steeds geen spijt van ;)

17. Dragon Obsidian Miner DRC Veteran

Minecraft server lijst de meeste zijn zo gekomen denk ik:p toen ik voor het eerst kwam had ik geen plekje om te bouwen dus ging elke keer spammen.. En toen ik eindelijk een plekje had ging ik doneren toen ik 5 homes had toen had ik er 2 home gemaakt dus was ik me huisje kwijt maar nu woon ik met volhaas en Nick :p

18. TheLCFPro Gold Miner DRC Veteran

hahahah dat
    hahah daarom bouw ik mijn huis altijd ontiegelijk ver weg, mijn eerste huisje was ver weg = geen pobleem. mijn tweede huis was dicht bij de spawn = elke dag gegriefed en buren die niet kunnen bouwen.

19. TheMightyDaphne Diamond Miner DRC Veteran

ik hoorde het van goldmika1 en ging samen met hem spelen en zo ben ik op DRC gekomen ik kwam online en ging gelijk betalen voor VIP en nu is het helemaal geweldig

• Like Like x 1
  20. goldmika1 Redstone Miner DRC Veteran

Ik typte beste Nederlandse server op google en later vond ik DRC ik heb bijna alle werelden meegemaaakt

Thread Status:
Not open for further replies.