Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by don, Dec 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. don Woodcutter DRC Player

hoi staff,
    ik heb een paar klachten over de server:

-eerst was de server gewoon sur. nu zijn er al 3 werelden verwijdert. dus je kunt nooit ergens groot je huis bouwen of je moet alweer verhuizen.
    -de portals werken niet
    -playershop werkt niet (waar al mijn stuff zijn, dus ik kan nergens heen)

wij kunnen er niks aan doen dat de server laggt toch worden wij ervoor gestraft: geen playershop en werelden weg. Ik zou zeggen koop een nieuwe host dan is ook alles opgelost!

gr don

2. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Haha jaja ging dat maar zo makkelijk even nieuwe host en dan is alles opgelost? Nee, Er zijn 4 werelden. Nether, PVP, DRC Classic en DRCWorld. DRC Classic en DRC World zijn zo groot geworden dat het teveel vraagt van de server waardoor hij het niet aan kan en gaat laggen. 2 Werelden gaan weg en er komt er 1 voor in de plaats die mss wel 4x past in die 2 werelden. De portals van de bouwplaatsen werken niet omdat die er nog niet zijn. We moeten nog bouwplaatsen maken. Beter 1 world dan een laggende server. Je word er niet voor gestraft je hebt ruim de tijd je spullen te verplaatsen naar DRCNew.

3. Brammes Guest

don , dit wouden sven/jelle ook gaan doen , maar het bleek dat ze net een paar dagen te laat waren met opzeggen en daardoor moesten ze een hele maand weer bij de host zitten..

waarom de lagg?

ten eerste was de world te groot, mensen bleven alleen maar rechtdoor lopen zodat ze mischien dat ene mooie plekje zouden kunnen vinden, hier door zijn alleen maar meer chunks gaan laden ( op drc classic en drc world) dus 2 grote laggende worlden..

ze hebben er worldboarder op gezet , maar het was al te laat...
    DAAROM een nieuwe world , alles is geregeld en hopelijk minder lagg
    ( let op: er zal nu wel lagg zijn: er zijn nu 3 worlds , de oude 2 worden op 19-12-2012 verwijderd , dus da lagg zal afnemen..)

(portals kon je wel maken in drc world maar niet gebruiken, zo konden mensen via de nether in je huis komen)

zo iets meer duidelijkheid?

-brammes

4. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Wij worden evenveel gestraft als jullie.
    Denk je dat wij het fijn vinden om 24/7 achter onze pc te zitten en dat de lagg niet veranderd?
    Zoals je normaal gezien wel zou moeten gelezen hebben bij updates hebben we twee weken lang tests gedaan, dat neemt ongelofelijk veel tijd in!
    Dat maakte niets uit dus het ligt aan de werelden. En ik denk dat wij wel beter zullen weten dan jij? Jij host tenslotte jouw eigen servEr niet, maar zit wel te zeuren op het forum en klachten in te dienen terwijl Sven gisteren van 11 uur tot 2 uur gewerkt heeft en ik van 17-2.

5. don Woodcutter DRC Player

ik host wel me eigen server :p
    maar kun je die werelden niet gewoon laten ofzo? alleen dan kleiner maken?

6. don Woodcutter DRC Player

het is voor je eigen best wil want ik zal niet meer joinen, ik heb net een groot huis in DRC classic en dan moet ik weer weg, zo heb ik al van meer mensen gehoort dat ze dan beter in andere servers kunnen die niet laggen enzo?

7. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Dan zie ik je binnen een week toch terug :)
    Hoeveel keer ik al gehoord heb dat mensen gestopt waren en teruggekomen zijn omdat DRC de beste server is, ik kon het niet bijhouden.
    Maar voor mijn part stop je gerust met spelen, mij niet gelaten, de lagg zal weg zijn binnen enkele dagen en dat respecteren onze andere spelers wel.
    By the way hoeveel spelers?

8. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Sven, dat is 1 van de vele spelers die er niet bijwaren voor de grote groterwording (dat woord heb ik net verzonnen lol) waarbij jullie de server in anderhalve week van 25 naar 100 slots moesten doen. al die mensen willen natuurlijk ook een plekje en verzorgt voor massas chunks reken eens: 9 chunks per man, 75 man in de server. als je al weet da het soms op single player al een beetje laggt om enkele chunks te laden, hoe zou het dan zijn voor een server die er 675 TEGELIJL moet laden . Ik vind het knap dat sven en jelle 2 weken erin gestoken hebben om de lagg voor ons te fixen. Dus don, jij bent een van die nieuwe spelletjes die niks weten van drc toen hij nog maar 1 maand jong a

• Like Like x 2
  9. Brammes Guest

1. Mensen klagen over lagg --> we testen plugins op lagg
    2. Worlds zijn te groot --> er komt 1 wereld andere gaan weg
    3. Mensen willen spullen houden --> dus tot 19.12.2012 3 worlds ( EXTRA veel lagg dus)
    4 wat na 19.12.2012 --> geen lagg !

• Like Like x 4
Thread Status:
Not open for further replies.