Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by JDB, Dec 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JDB Newbie DRC Player

Dust ik ben jadon beerlandt men mc name is JDB soms gebruik ik ook jadon .
    op JDB ben ik eerst geband en toen ik op jadon inlogde om het uit teleggen dat ik /homo typte en /home bedoelde zeiden ze dat ik al eens geband was maar ik speel er nog maar 3 dagen op.en hebben ze me ge-ipband.men vrieden die bezig waren ook zeiden dat ze me aan het treiteren waren (the moment when you parents 3-2-1 ) omdat ze aftelden. dus willen jullei aub reageren want ik vind dit niet egt kunnen.ik weet neit wie me geband heeft.

2. JDB Newbie DRC Player

Ik vraag om hulp , geen commentaar.

• Optimistic Optimistic x 1
  3. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Beste JDB,

Wat de eerste ban betreft: Je heb van mij de ban gekregen omdat je inderdaad meerdere malen /homo typte. Ik heb je gekickd met het bericht daarmee te stoppen. Daarmee ging je echter daarna door. Als je naar je toetsenbord kijkt, zie je dat er 5 toetsen tussen de O en de E zitten. Eenmaal iets mistypen kan ik begrijpen, iets later ben je daarmee echter dan nogmaals mee begonnen.
    Het is dan ook met die reden dat ik je die ban gegeven heb. Het was een tempban van een paar dagen. 3 als ik het goed heb.

Wat de tweede ban betreft: Het is toeval dat ik dan ook online was, maar je hebt een ban gekregen van @koolmees71 welke jou vroeg waarom je je ban aan het ontlopen was. Jij hebt je kans gehad het uit te leggen en als ik het mij goed herriner heeft hij je daarna verzocht offline te gaan en rustig je ban uit te zitten. Hierna heeft hij inderdaad afgeteld van 3 naar 1, dit was om je de mogelijkheid te geven te doen wat hij vroeg. De opmerking over de ouders komt bij mij vandaan, ik kan het begrijpen als je je bezwaard voelt daarbij maar het is en blijft een voor veel spelers herkenbaar iets.

Verder ga ik hier niet op reageren. De ipban komt tenslotte bij @koolmees71 vandaan.

• Like Like x 2
  4. JDB Newbie DRC Player

bedankt om te reageren Anesitas.
    toen ik /homo typte denk ik dat ik gewoon verstrooid was dus daarvoor wil ik al mij excuus aanbieden.maar toen ik opnieuw online kwam was ik mij niet van kwaad bewust , ik wou gewoon het uitleggen dat er een misverstand was en dat ik niemand wou beledigen. ik wist niet van de eerste keer dat ik geband was ik dacht ook niet egt dat /homo kwaad kon daarom dacht ik ook dat het een automatische reactie was van jullie server die er homo in zag staan.ik gebuikte het ook niet in een tekst dus niemand zag het denk ik.Ik had gewoon een bericht gekregen van koolmees waarvoor ik terug op mij account kwam en ik zei gewoon dat het een misverstand was en ik wou uitleggen wat er gebeurd was, en toen begon hij te tellen maar ik wist niet wat hij daarmee bedoelde. en toen werd ik ge-ip-bant.ik vond dit wel overdreven want ik wou gewoon mij verhaal doen. Ik heb niemand uitgescholden of gepest, en ik wou ook niemand ten lasten zijn.Maar als jullie mij Ip-bannen , zitten mijn 6 vrienden waarmee ik een geclaimd gebied deel ook in de problemen want zij kunnen niemand trusten of het gebied uitbreiden .ik ben samen met hun 3 dagen geleden gestart op deze server. ik wil nooit een server tegenwerken ik wil alleen maar samenwerken.Ik wou geen problemen maken.

• Like Like x 5
  5. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste Jadon,

Er zitten DRIE problemen in je verhaal. Ten eerste is het zo dat je al door Anesitas gewaarschuwd was voordat je de tempban kreeg. Het verhaal dat je verstrooid was klopt dus niet. Toegeven dat je aan het rotzooien was lijkt me dan ook gepast in plaats van daaromheen draaien. Dat is niet heel erg en een tempban is dan ook op zijn plek.

Wat je daarna kunt doen is naar dit forum komen en alles uitleggen. Wat jij echter deed is terugkomen onder een andere naam. Zoals ik nu begrijp speel je regulier al onder twee namen en dat is het tweede probleem. Als je de regels leest zie je dat je maar 1 account mag hebben op DRC.
    Wij hebben een forum opgericht om mensen hun verhaal te laten doen. Er wordt, zoals je ziet serieus naar gekeken. Dat is km te voorkomen dan mensen ingame gaan discussiëren. Dat werkt niet!

Het derde probleem is dat ik J e duidelijk gemaakt door te zeggen dat je offline moest gaan en naar het forum moest gaan dat discussie ingame niet gewenst was. Daarop heb je niet gereageerd. Toen heb ik nogmaals gezegd dat je offline moest gaan en ben daarna gaan aftellen. Dat is voor iedereen een teken. Als je dan nog niet luistert, dan krijg je idd een IPban. Anders kom je met een derde of vierde account weer terug.

Ik zal niet zeggen dat ik je voor altijd geband heb, maar ik wil eerst even een normale reactie waarin je verteld wat er echt gebeurde.

Ik treiter trouwens NOOIT mensen en ban omdat het nodig is. Wat anderen zeggen is alleen in reactie wat er gebeurd, niet om jou te treiteren. Dus dat soort verhalen mag je voortaan gewoon laten.

Vriendelijke groet
    Koolmees

• Like Like x 5
    • Winner Winner x 4
    • Agree Agree x 2
  6. JDB Newbie DRC Player

wat er echt gebeurt is? zeg eens zelf wat ik zou kunnen bereiken als ik /homo typ?????

7. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

ik wordt altijd allergisch als mensen vragen met vragen beantwoorden. Wat bereik je als je dat typt en mensen waarschuwen je dat je het niet meer moet doen, als je dan een tempban krijgt omdat je er toch niet mee stopt wat bereik je dan? Als je dan een kans krijgt om een unban te krijgen en je komt met dit soort antwoorden wat bereik je dan?

Dus nogmaals, waarom doe je dat soort dingen behalve dan omdat je het leuk vindt? Hoe kunnen we erop aan dat je niet weer van dit soort rare acties hebt (we hebben wel meer te doen) en wat heb je hiervan geleerd?

In de hoop dat er een informatiever antwoord komt.

• Agree Agree x 2
    • Like Like x 1
  8. JDB Newbie DRC Player

Ik deed het niet expres, het was onbewust .ik lette gewoon niet goed op. trouwens kijk in jullie log achter dat ik /homo typte kwam er altijd /home.ik speel 5 dagen op deze server ik ken dit forum van dinsdag. ik wist niet eens dat jullie dit zagen in jullie chay. ik dacht dat het een automatische reactie was van jullie server die het woord homo detecteerde. ik praat al zelden in de chat , als jullie dit niet willen geloven het zei zo.
    mvg JDB

9. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Speler is als het goed is automatisch unbanned.

#slotje

• Agree Agree x 2
  10. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

laat het een wijze les zijn. Veel plezier op DRC

• Winner Winner x 1
    • Useful Useful x 1
Thread Status:
Not open for further replies.