Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by GuidoVI, Aug 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GuidoVI Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

hey DRC,

ik heb een tijdje geleden voor veel geld het huis van maxuseant gekocht..
    maar ik heb nu al 2x temaken gehad met mensen die het huis willen namaken..
    de 1e keer was de namaker nog zo vriendelijk om er mee op te houden, maar de 2e wou persee doorgaan… kan er niet een regel komen zodat dit niet kan gebeuren? want toen het net gebeurde kon ik niks behalve zeggen dat die van me claim af moest..

Ik vind dit best jammer omdat ik me verdiende geld ergens insteek wat ik mooi vind, en dan mogen hun het gewoon zonder pardon namaken..

hopelijk kan er iets aan gedaan worden;)

mvg,
    GuidoVI

• Like Like x 2
  2. Gewoonbastijn Redstone Miner DRC Veteran

gewoon copiright op zetten, welke pinda het huis na maakt, moet 50k betalen! of als hij dat niet heeft, gewoon zen belangrijkste spullen !! zo voorkom je dat soort dingen,

3. GuidoVI Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

nou ik wil eigenlijk gewoon dat mijn hele huis niet in drc word nagemaakt :p
    maar zou dat copyright helpen denk je ? en word er dan ook echt naar gekeken? want het word nagemaakt zonder aan mij gevraagd te hebben

4. Gewoonbastijn Redstone Miner DRC Veteran

het zijn vooral van die noobjes, die denken ''stoer'' te zijn. zovan :'' WOWOOWOWOW kijk mijn huissss , het is het oude huis van maxuseant , kijk mij nou is stoer zijn!! , het zijn echt van die knuppeltjes die dat doen,

5. Sgt_DeathReaper Redstone Miner DRC Veteran

nee hoor kijk planet minecraft iedereen bouwd dingen na je kunt iemand niet verbieden om het zelfde huis te bouwen dan zou je datop alles kunne doen. en kun je daalijk niks meer bouwen

• Like Like x 1
  6. GuidoVI Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ik bedoel op de server, dat als je een mooi huis ziet dat je die niet gewoon gaat namaken.

7. Sgt_DeathReaper Redstone Miner DRC Veteran

ken je die toren vlak naast region paal van region aweomse die staat 3 keer in drc van mijn toren na gemaakt

8. Brammes Guest

Kijk jij vond het huis mooi en legt daarvoor veel geld op tafel.
    Een ander ook maar besluit zelf de materialen, tijd en frustratie in te steken.
    Vervelend maar ik kan moeilijk iemand verbieden het na te bouwen.
    Drc is een survival server, niet een bouw server waar niks van elkaar gekopieerd mag worden.

(So what : de inrichting ziet er toch veel mooier uit?)

• Like Like x 1
  9. Gewoonbastijn Redstone Miner DRC Veteran

ik ben het met brammes eens, we are just poeple. who cares? als ze het huis na maken? dan ziet het er toch anders uit.

10. GuidoVI Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

nee het ziet er niet anders uit ze bouwen toch het hele huis hetzelfde..

• Like Like x 1
  11. Anton Redstone Miner DRC Veteran

guido ik ga da aanpassen vooral vanachter enzo en wa maakt da uit

12. xXMXHXx Iron Miner DRC Veteran

Mij antwoord: Ik bouw ook aparte dingen wat spelers ook mooi/leuk vinden. Om ook "na te bouwen" denken ze dan. ik heb denk nu al 20 keer dingen gezien die ik heb gemaakt terug gevonden. "Niet dat ik het erg vind" Maarja.. verzin zelf iets wat niemand heeft. Zeg ik dan maar altijd? Maar als ik eerlijk moet zijn komen sommigen dingen van youtube of plaatjes af. Bijvoorbeeld mij blaze tower komt van youtube af omdat ik niet wist hoe ik het anders een auto-machine van maakt. Dus er blijven altijd wel spelers die dat ook willen bouwen. En misschien heb jij ook wel wat is gebouwd wat iemand anders al had neem voorbeeld aan mij? jij maakte ook dingen die ik al had. Dus je kan niemand de vinger wijzen van "ja jij stop daarmee ik heb dat al gebouwd" het blijft dan een lopende rol komt geen eind aan wees creatief dan maar en have fun meer kan ik er niet over zeggen.

copiright is geen slecht idee ik heb bijvoorbeeld een sign bij me Egypte piramide met : copiright xXMXHXx inc 2013 no copy (bij region dave) en tot nu toe heb ik nog niemand het zelfde zien bouwen wat ik heb gebouwd dus het kan helpen goede tip Gewoonbastijn

13. GuidoVI Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

maar ik heb t echt over het hele huis, en niet over 1 klein ding wat er bij het huis hoort..
    maar zet er maar een slotje op want deze topic heeft niet echt veel zin lees ik in de reacties :P

14. xXMXHXx Iron Miner DRC Veteran

Waar gaat punt dan over jij hebt dat huis niet gebouwd. jij heb het over gekocht Guido haha dus waar zit je eigenlijk mee peter zou eigenlijk dan dit topic moeten maken vind je niet als het echt een plaag is en overal copy's staan van peter's zijn huizen who care's more villa's hopaa!!!

15. GuidoVI Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

dus als jij een huis koopt voor 100k mag iedereen het van jou namaken ?

16. xXMXHXx Iron Miner DRC Veteran

Wie ben ik om ze tegen te houden?

17. Frozenbear Woodcutter DRC Player

Anton, ik wist het dat dit niet een goed plan ging zijn. :)

18. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Beste GuiddoVI,
    Ik snap je best ik wil ook niet dat me huis wordt nagebouwd dat zou ik ook niet fijn vinden.
    Dan ben je bijv niet meer de enigste met die huis en het is jammer als je hem maakt of koopt dat iemand hem na bouwd want het is je eigen creatie.

• Like Like x 1
  19. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Beste brammes,
    Als jij een mooi huis zou maken he?
    Dan zou je het ook niet fijn vinden als hun het na bouwen en zo maken mensen voor andere mensen en dan is je huis zo al 10x nagemaakt dan is het niet meer je eigen creatie he?.

• Like Like x 1
  20. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Beste Anton,
    Waarom ga je de huis nabouwen van GuidoVI.
    Als je weet dat hij het nu al niet fijn vind dat je hem huis nabouwt.
    Waarom ga je er dan mee door?
    Je zou het ook niet fijn vinden toch ofwel?

Thread Status:
Not open for further replies.