Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Updates and announcements' started by JelleDRC, May 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Hallo DRCers,

Ik heb besloten Hungergames te releasen in Alpha stage. Dit betekent dat er nog heel wat veranderd moet worden.
    Er zijn extreem veel kits. Deze moeten verminderd worden en er moet beslist worden welke kits VIP worden, welke free blijven en welke gekocht kunnen worden met vote money. Momenteel zijn ze allemaal 'free' dus ik zou zeggen probeer ze allemaal uit!

Laat hieronder even weten wat er nog allemaal moet veranderd worden én geef ook je mening over welke kits vip, votekit of gratis moeten worden.

Ik heb voor deze gamemode 7 servers beschikbaar gesteld. Hopelijk valt het in de smaak :)

• Like Like x 4
  2. Newaccount:Sanderp Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Dat word vanmiddag het hongerspel spelen wens me een leven :O , nice ik ga zeker kijken en paar potjes spelen

dit is een reactie dit is dus niet meteen een feit schrijffouten voorbehouden

• Like Like x 1
  3. Ruthger Nether Inhabitant DRC Veteran

waarschijnlijk zullen ze wel vol zitten dan vanmiddag D:

4. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Problemen/bugs:
    1: Als de winnaar overblijft, duurt het lang voordat de winnaar en spectators uit de map geteleporteerd worden.
    2: Spectators komen niet in de 'Hungergames' server spawn terecht na de map reset, maar in de hub.
    3: Uit het spel gaan moet met /hub, misschien /hg leave of /leave.
    4: Spelers kunnen zichzelf ingraven en niet gevonden worden het hele spel door als ze willen. En als de spectators niet vriendelijk zijn of er zijn er geen, dan kunnen ze je ook geen coordinaten geven, wat ook vrij irritant is als spectators jouw coords blijven geven.
    5: Soms spawn je heel diep onderwater en iedereen spawnt op dezelfde plek. Misschien enkele random spawnpoints?

Voorstel voor probleem 4: VIP's kunnen op een sign klikken voor gamemaster te worden. Hiermee kunnen ze net als spectators tp'en naar spelers en niet geraakt worden, noch spelers aanvallen. Ze kunnen wel met verschillende items die ze om de zoveel tijd krijgen, andere spelers dwars te zitten. Bv. Lightning, fire ball, wisselen van dag naar nacht en omgekeerd, iedereen poison/slowness, tnt rain, ...

• Like Like x 2
  5. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

zoals met de echte hungergames dus die gamemasters?

6. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Ja, heb op een andere server gespeeld. Daar hebben ze survival games met een gamemaster en districten, dus je begint al met een vriend.
    Maar zo hoeft het niet te worden, juist het idee van een gamemaster lijkt me wel leuk, zeker als VIP optie.
    Of misschien een shop waar je een gamemaster ticket kan kopen met je stemgeld, waarmee je 100% kans krijgt dat je gamemaster wordt, tenzij iemand anders het ook gebruikt. Beetje het systeem als bij Hide&seek vroeger, met die ticket om Seeker te zijn bij de start.

• Like Like x 1
  7. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Als peeta en gale er in zitten doe ik mee <3
    Edit 1 mischien kan je je district kiezen met /team [1-12][/quote]

Last edited: May 22, 2014
  8. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

1: Timer stond op 30 seconden. Heb het naar 10 gewijzigd.
    2: Dat is omdat je gekickt wordt uit de server en dus naar de hubs wordt gemoved. Daar kan ik, (momenteel) niks aan doen.
    3: Ik zie niet echt een probleem?
    4: Niet echt veel opties. Ofwel spectating afzetten, ofwel niet. Je kan hen toch vinden met je compass?
    5: Er is een kit die je honderden blokken van de spawn teleport. Als je dit wil moet je die kit gebruiken. Verder zal ik zorgen dat er tegen de beta fase geen oceanen meer spawnen, meer iron spawnt en geen diamond meer. Door die diamond zit iedereen toch maar te stripminen. (Dit is trouwens ook zo in andere HG servers)

Bedankt dat je de tijd neemt om hier jouw mening te plaatsen :)

9. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

3: Kwestie van lui zijn en niet die extra twee klikjes willen doen :oops:
    4: je kan inderdaad iemand mee vinden, maar je kan niet wisselen van persoon, tot hij/zij dood is. Als de tracker kit (/track) weggaat, gun VIP's (of misschien iedereen) dan de optie om van doelwit te wisselen misschien.

10. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

3: /hungergames
    4: Het is mogelijk om alle VIP kits de track kit extra te geven. :)

11. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Gereserveerd voor @Dracindo 's mening over de kits.

Mag weg:
    -
    Summoner: Je kan dieren vangen, maar ze vallen summoner ook aan. Honden van een ander luisteren denk ik ook niet naar je als je ze vangt (nog niet 100% zeker)
    - Salamander: Geen schade door lava, maar wel water? Klinkt niet echt verleidelijk.
    - Skinner: Neemt je eigen skin om te beginnen af en noemt je Default, maar je ziet de name-tag nog. Je kan mensen slagen en ook hun skin weghalen en ze default noemen. Ik zie hier niet veel nut in, behalve 'Haha, Steve'.

Mag voor Vote geld:
    -
    Thor: Lightning met wooden axe + die axe is goed om bomen te kappen in pregame.
    - Chameleon: verander in elke mob die je slaagt. 'Nuff said. Effect eindigt wel in combat, maar nou en, best handig en fun, zoals: 'Oh, een zombie. afmaken voor xp en loot :D', speler als zombie heeft full Iron armor aan. Trololololooo
    - Turtle: blijf sneaken als je vecht of blokkeren en je verliest maar een half hartje.

Mag voor VIP:
    - Rider: Paard met 22 hartjes, kan je altijd oproepen, zelfs als het sterft en zorgt voor een goede verdediging voor je health en voorkomt dat je hunger zakt en dus minder eten nodig hebt.

Last edited: May 23, 2014
  12. Brammes Guest

Ik vind dat thor en chameleon wel voor donaties unlockt mogen worden. Dat zijn de beste kits...

13. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Nog suggesties?

14. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Spectators misschien muten?

15. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

de compassen doen werken

16. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Ze werken

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

17. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

de wijzer draait niet bij mij

18. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

spectatorsChatHidden: true <--
    Texture pack? Bij mij werkt het perfect.

19. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

faithfull 32x

20. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Hmmm, tja, bij mij werkt het dusja :)

Thread Status:
Not open for further replies.