Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by DividedByZero, Apr 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DividedByZero Gold Miner DRC Veteran

Beste DRC,
    (Als ik hier (mss) scheld spijt het me daarvoor maar dit is ongelofelijk.)
    Om te beginnen dat titel xD
    Maar waar dit topic echt om draait is omdat ik aankondig dat mijn activiteit op DRC gaat minderen. Ik ga dus minder online zijn. Dit omdat mij vader me (overbodig) werk voor school geeft. (1 ding. Ik haat hem en dat meen ik.) Dus waarschijnlijk gaat het maar een paar uurtjes PER WEEK zijn. Hoewel ik dit niet wil heb ik geen keuze. (Laat me nog een ding duidelijk maken : mijn vader kent het verschil niet tussen een geprinte bladzijden aangevuld met balpen en een blad uit mn werkboek. Nu snap je het 'overbodig' en 'ik haat hem' gedeelte). Hij probeert me te helpen met schoolwerk. Het laatste wat ik voor schoolhulp is zijn hulp. Dus je zal me nog wel EENS online zien maar niet echt veel.PS:Als ik in een week niet online ben heeft men vader me op internaat gestuurd. Maar dan is het ook echt gedaan. Dan stop ik met leven. Ook terwijl ie me "helpt" zit er een wijf te roken en te roepen naar de tv (voetbal) of luid te bellen.

Groeten,
    HackerPro

Last edited: Apr 23, 2014
  2. Newaccount:Sanderp Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Haat aan school haat aan mijn leven haat aan allez haat aan haters :p

Ren weg er loopt een boze kip achter je aan!

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  3. nielsharten Iron Miner DRC Player

Misschien moet je het je vader uitleggen evt. met hulp van mentor of iets dergelijks

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

• Like Like x 2
  4. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Nou Nou Nou haten is toch wel een groot woord wat je gebruikt.
    Kijk als je vader nou al het geld vergokt drinkt en drugs gebruikt en laat jouw werken voor zijn plezier dan mag je hem haten.
    Je vader wilt je alleen helpen, miss doet hij dit wel niet juist maar hij bedoeld het goed :)
    Praat met hem over andere opgave waar jij wellicht wel de nut in ziet :)

• Like Like x 1
  5. DividedByZero Gold Miner DRC Veteran

... Nee. Hij bedoelt het niet goed. Als hij het goed bedoelt had had hij er al lang mee begonnen. Mijn punten zijn aan de lage kant. En dat is al een hele tijd, maar nu pas grijpt hij in, wanneer het te laat is.

6. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

Zat vorig jaar in hetzelfde schuitje... Weet hoe t voelt maar als je er die 10weken (of langer maar ik hoef er nog maar 10..) voorbij zijn zal je vader zich beter voelen
    (Ik zat vorig jaar eik veel te lang achter de computer ook al was dat maar 1,5 uur) ik heb die laatste weken er gwn alles aan gedaan om me ouders niet teleur te stellen ookal lukt het miss bij jou niet wat je vader wil hij zal dat dan ook inzien hoop ik
    +wat is belangrijker 10weken 10uur of meer op je computer OF het jaar overdoen (heb ervaaring dat 2de wil je echt niet...)

7. Bram Diamond Miner DRC Veteran

Ik heb vorig jaar ook veel te weinig voor school gedaan waardoor ik niet op de Havo kon bijven en naar vmbo-t moest. DRC was daar uiteindelijk ook 1van de oorzaken van dat ik niks deed xD Maarja, ik heb het nu nog leuker op school en veel meer vrije tijd. Kan je misschien niet gewoon een niveau lager gaan doen? Dan kan je altijd weer omhoog na je examen. Of werkt dat in Belgie anders? xd

8. barry Redstone Miner DRC Veteran

Voor zover ik weet kan je in belgie als je lager gaat niet meer hoger gaan :S
    Succes man :)

9. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Als je in België zakt kan je niet zomaar terug stijgen

@HackerPro Je vader bedoeld het wel goed, je mag niet vergeten dat hij wrs je school betaald. Hij heeft enkel het beste met je voor. Als ik je 1 raad mag geven, blijf niet zitten. Heb je niks aan (kan het zelf weten).

10. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Dat is niet altijd waar hé... Mijn ouders hebben ook pas laat ingegrepen, vooral omdat ze mij vertrouwden. Ik heb het dan toch weer helemaal naar de vaantjes geholpen en nu vertrouwen ze me niet meer en houden ze me veel meer in de gaten. Ik ben er zeker van dat hij het wel goed bedoeld, werk nou nog even mee, werk je school af en ga je eigen leven leiden! :)

• Like Like x 2
  11. DividedByZero Gold Miner DRC Veteran

Ik heb geen leven om te leiden. Mijn leven bestaat alleen maar uit misserie en pijn. (Even duidelijk maken : Ik ben geen emo/gothic xD Ik haat het leven niet maar het is gwn zo ;3)

12. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

"Maar dan is het ook echt gedaan. Dan stop ik met leven." -jarno
    de mensen die zoiets zeggen doen dat niet, het zijn de mensen die dat niet zeggen en in hardere situaties zitten die dat doen

• Like Like x 1
  13. nielsharten Iron Miner DRC Player

In Nederland is de school graties

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

• Like Like x 1
  14. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

(Is dit topic nu een spiegel?)
    Net zoals jij deed ik het niet goed op school en (ik weet niet hoe het met jou zit, maar) ik had niet veel vrienden meer sinds het middelbaar. Ik begon hoog (ASO) en eindigde bijna laag (BSO). Alles bleef maar verergeren en ik zocht zelfs steun bij denkbeeldige vrienden. Elke dag zat ik levenloos dezelfde routine te volgen en elke dag dacht ik maar aan 1 ding: "Hoe erg gaat mijn leven er in de toekomst uit zien?".
    Uiteindelijk had ik een keerpunt in mijn leven. Iemand kwam naar mij toe en zei dat ze me meer dan alleen een vriend zag en hoopte dat ik er ook zo over dacht. Vanaf dat moment is mijn hart weer beginnen kloppen.
    Ik heb mijn school afgerond met een TSO diploma (ASO>TSO>BSO, voor wie niet weet), ik heb een lief en daarmee ook een socialer leven.

Het feit dat je je hart lucht is al een goed begin.
    Mijn advies: Lucht je hart tegen je ouders of je vrienden. Sluit jezelf niet van de wereld af zoals ik heb gedaan. En onthoud: "Ik geloof dat iedereen geboren is met een reden." De zoektocht naar die reden is wat je overeind zal houden.

Hopelijk is dit enige troost voor je.

• Like Like x 4
  15. IJsbeer Diamond Miner DRC Veteran

Hallo Jarno...

Ik heb niet veel ervaring met depressies en shit, maar toch.
    Maar ik weet dat je je niet moet isoleren. Van Jelle en Draak weet je wat je met school moet doen, maar alsjeblieft: praat.
    Ik ben er voor je. Als je je hart moet luchten, denk er dan aan dat 2/3 van DRC een luisterend oor kan bieden.
    Ik hoop dat je snel door deze vervelende periode komt.

• Like Like x 1
  16. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Dat is niet waar. Je hebt een leven gekregen. Draag er zorg voor. Het is JIJ die het leven moet leuk en geslaagd maken.
    En dat kan je. Dat kan iedereen. Enkel de zwakken geven op. En daar maak jij geen deel van uit. Komop man...

• Like Like x 3
    • Agree Agree x 1
  17. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Het is eigenlijk best wel fijn om zo´n vader te hebben, hij grijpt wel in ook al is het dan al een beetje telaat, ik moet alles alleen doen.
    mijn eigen vader is overleden nu bijna 10 jaar, en ik zou hem graag hier bij me willen hebben zodat hij mij ook zou kunnen helpen met school.
    Ik weet niet of je gepest wordt maar als dit zo is, negeer het volkomen of juist het tegenover gestelde. ga juist met ze me doen, zeg dat ze een leuk grapje maakte ofzo, of ga dingen doen die zij ook leuk vinden. met cijfers moet je je niet zo druk om maken, vraag aan de docent waar je slecht voor staat of je hulp kunt krijgen zoals vaksteun, of vraag of je een extra opdracht mag doen om je cijfer omhoog te halen. het kost je dan misschien meer tijd en kan je andere dingen minder doen maar je zult vanzelf zien dat je cijfers omhoog zullen gaan.
    over de gebeurtenissen met je vader; praat er met hem over, zeg dat je je best wel *** voelt, hij helpt je omdat hij wilt dat je goed terecht komt, maar heb het niet alleen over de negatieve kanten, geef hem ook een compliment over iets ( iets positief ) zodat hij weet dat je wel van hem houdt. (ookal zeg je dat het niet zo is, het is wel zo je hebt je ouders gewoon nodig)

• Like Like x 3
  18. DividedByZero Gold Miner DRC Veteran

... Jelle ik ben mss geen zwakke maar ik weet niet of ik dit nog lang vol kan houden... Het enige wat ik tot nu toe heb is ONGELUK en dat zal thommy_99 wel weten.

19. DividedByZero Gold Miner DRC Veteran

En raad eens wie niet in Nederland woont.

• Like Like x 1
  20. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

in belgie zijn psychologen en kine enzo niet gratis ( :( )
    Ik moet ook naar de kine voor mijn rug (houdingscorrigerende oefeningen, ik loop een beetje schuin omda me ene been iets korter is dan men andere) en mijn ma betaalt die kinesist elke keer

Thread Status:
Not open for further replies.