Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by NathanAlbertini, Mar 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Aangezien ik en wat andere mensen best veel ruzzie hebben op kitpvp Ou het fijn zijn als er iets van een /ignore command kan komen. Dan kan je de persoon gewoon even uitzetten en is de kans kleiner dat je de ruzzie nog erger maakt. Ik weet niet of dit er al eerder was en er uit is gehaald , maar ik dacht het is wel een slim idee aangezien niet altijd mods online zijn om mensen te kicken en muten.

Edit : het is ook meer bedoelt voor kitpvp. Wannee je iemand een hacker noemt kan je nogal vaak een gemene reactie terug verwachten. Ik plaats van ruzzie dan te gaan maken dan doe je gewoon /ignore (naam) en dan kan je rustig verder pvpen zonder de heletijd ruzzie te maken.

Mvg. Nathan

Last edited: Mar 11, 2015
    • Like Like x 2
  2. Captain_jorro Redstone Miner DRC Veteran

Of los je ruzies op als 'volwassen' mensen. :/

• Winner Winner x 3
    • Like Like x 1
  3. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Ik weet zeker dat dat niet altijd lukt. En het is alleen maar een idee he.

4. KleineTom Gold Miner DRC Veteran

Ik dacht dat dit al eerder was aangevraagd en het toen was afgewezen omdat je dit dan ook bij moderators/admins kunt doen.

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
    • Funny Funny x 1
  5. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Kunnen ze dat niet instellen dan ofzo?

• Like Like x 1
  6. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Comment??

Wil je mensen gaan raten ingame?
    Of bedoel je command?

• Like Like x 3
    • Winner Winner x 1
  7. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Sorry foutje :p heb het ookal verbeterd. Maar je vraag is nogal retorisch.

8. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Of je drukt op F1 om je chat te verbergen.
    Of je bent sterk genoeg om het zelf te negeren.
    Of, als die persoon het spamt of grof begint te doen, report hem op het forum en wij regelen het later.

Het probleem met /ignore is dat het een nogal asociale command is. Het beste wat we kunnen doen is het aan Titans geven (net zoals survival, aan de spelers met de hoogste rang). Wat het negeren van moderators en admins betreft: je negeert ons, dus ontwijk je onze vragen, dus ben je schuldig / medeplichtig in datgene wat we proberen uit te zoeken. En spelers met de hoogste rang zijn meestal wel slim genoeg om dit niet op staffleden te gebruiken.

• Like Like x 1
  9. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Ik kan niet op F1 want dan zet ik mijn internet op vliegtuig modes en dan zet ik dus me internet uit :/.
    En waarom dan alleen de titans ? Waarom dan niet gewoon de emperors ofzo? Sorry als dit best grof over komt maar ik vind dat niet alleen alles voor de titans moet zijn. En je zegt dat je met een ignore comment ook gewoon admins kan ignoren maar dat kan je ook gewoon zonder command dus dat maakt niet veel verschil.

10. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Als het goed is is de wifi-vliegtuigmodus altijd FN + F1 en niet enkel F1. Maar dat terzijde ^^
    Ik ben ook geen voorstander van het idee, maar omdat ik toch een beetje meegaand wil zijn. Om te voorkomen dat staffleden het slachtoffer worden van /ignore abuse zou er een timer op gezet kunnen worden. Waardoor het in plaats van een /ignore een soort /tempignore gaat worden. Een cooldown er op en je doet wel voorzichtig met je commands :)

Nogmaals, ik ben geen fan van het idee.

• Like Like x 1
  11. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Ik heb een speciale laptop waar alle knoppen anders zijn. Bijvoorbeeld als ik f3 inklik zet ik dus mijn hele internet uit. Maar ik vind dat ook een goed idee. Ik begrijp dat sommige mensen er niet dan van zijn. Vooral de mods niet.

12. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

*kuch kuch*

*kuch kuch*

Verder zeg je dat je admins ook zonder een command kan negeren, waarom kan je dan ook geen andere spelers zonder een command negeren?

• Like Like x 1
  13. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Huh bij mij staat er gewoon command hoor dus ik heb geen idee. En het gaat hier om het fijt wanneer er onenigheid is ondstaan en je een persoon gewoon even wil uitzetten. En ik denk dat de meeste mensen wel reageren als er een mod of admin begint tegen je te praten. En sorry dat ik het zeg hoor maar waarom reageer je hier nog eigenlijk op ? Ik bedoel hier niet mee te zeggen van je bent gestopt met drc dat he ook meteen niet meer oo het forum mag zitten . Alleen Ik vind het alleen een beetje raar dat je gestopt bent en nog steeds kommentaar levert op ideeën waar je nog niet eens van weet hoe het uit kan lopen. Nogmaals ik bedoel hier niet mee te zeggen dat je weg moet van het forum ofzo.

14. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Dit is al meerdere malen aangevraagd en niet geimplementeerd. Als er problemen zijn kan je die ook gewoon onderling oplossen. Ofwel ligt het aan jou ofwel hoort die andere persoon blijkbaar niet op de server en zal hij wel eens met een stafflid te maken krijgen.

Topic gesloten.

Thread Status:
Not open for further replies.