Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Hotdog-MinePlayer, Nov 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hotdog-MinePlayer Newbie DRC Veteran

Hallo, ik ben MinePlayer en ik heb iets ergs te vertellen, nou. ik speelde op skyblock met xMelvinnx, xDesiix en met romanwilson2001, het begon met romanwilson2001. bij de begin zegt hij dat hij mij stom vind en dat ik moet quiten, (dat willen jullie waarschijnlijk ook niet). en daarna zei xMelvinnx dat ook. Maar hij zei ook dat ik ruzie zoek wat helemaal niet waar is want dat doet romanwilson2001. xMelvinnx zei dat hij een Mod gaat roepen en dat ik dan gebant wordt maar daarvan heb ik niet veel ontdekt. Dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en dat ik weer op hun Island kan, Alvast bedankt

Gr. MinePlayer

• Agree Agree x 1
    • Optimistic Optimistic x 1
  2. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

1. Waarom zou jij je eigen iets van aantrekken wat andere van jou denken/vinden op het internet/real life?
    2. Hoe oud ben jij?
    3. Je kan gewoon op je skyblockje spelen en de chat uitzetten in Multiplayer options.
    4. Zucht.
    5. En als jij je eigen niet veilig voelt door bepaalde spelers maak dan screenshots en maak een ban report zodat de staffleden een makkelijkere leven hebben of je maakt het goed en bied je excuses aan en wellicht bieden hun je ook excuses aan want dat zijn ook mensen.

• Agree Agree x 4
    • Like Like x 1
    • Funny Funny x 1
  3. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Eum, negeer elkaar gewoon en doe niet zo kinderachtig, drc isn't kindergarden!!!

• Agree Agree x 1
  4. xMelvinnx Gold Miner DRC Veteran

Zover ik weet is het tussen mij en MinePlayer weer goed :)
    Dus over dit topic, is het volgensmij opgelost :)

5. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Als Mineplayer het ook heel even bevestigd. Dan sluit ik wel de topic.

6. xMelvinnx Gold Miner DRC Veteran

En daarbij heeft hij al zn stuff wta al van hem was, nog gewoon. Ik heb dus niets wat hij al had toen hij joinde. En ik mag toch zelf weten of ik iemand remove wanneer hij/zij regels overtreed van mijn island of niet luisterd of wat dan ook? Ik heb ook aan meerde mods/admins gevraagd of ik iemand mag remove als ik dat wil, en dat mocht. Ik heb er nu zelf ook een reden voor, hij luisterde niet, deed wat hij zelf wou en zocht ruzie met andere.
    Mvg, xMelvinnx

7. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Waarom heeft jelle z'n geweldige post weggehaald? :'(
    Ontopic:

ik dacht dat het weer goed was tussen jullie?
    niet dus kennelijk? maar ik begrijp dat je zelf mag bepalen of je iemand removed van je island.. dit geldt toch ook met factions? en daar gaan ze toch ook niet zeuren als iemand uit de eigen faction z'n faction betrayed en geraid heeft... ik snap het probleem niet echt? dit is hoe het gaat in factions/skyblock @Hotdog-MinePlayer... niet veel aan te veranderen lijkt mij
    :')

• Agree Agree x 1
  8. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Ingame bevestiging gekregen dat het weer goed is.

#topic closed

Thread Status:
Not open for further replies.