Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by PvPreeperNL, Jul 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PvPreeperNL Newbie DRC Player

hallo
    mijn naam is PvPreeperNL en ik speelde vroeger op de server met een ander account best wel lang geleden ong 1-2 jaar en nu d8 ik ik ga eens een keer een bezoekje brengen aan me oude favoriete server maar wat blijkt ben ik ineens ip ban miss was het mijn broertje PvPbeastNL want die d8 van wel voor trollen d8 hij ong 1 jaar geleden maar zou ik dan unban mogen want dit vind ik wel jammer .....

2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Je had best even mogen zeggen wat er in de banreden van je ipban stond. Dat maakt het voor ons een stuk makkelijker.

Het verhaal: ongeveer 1.5 jaar terug is er een ban geplaatst op het ip wegens het ontlopen van een ban. Waarom zeg je dan dat het voor trollen is? Het staat zelfs nog in je scherm als je wilt inloggen op de server.

3. PvPreeperNL Newbie DRC Player

klopt mijn broertje zij hij zal te trollen in survival en toen werd hij gebant dus hij ging op een alt en begon denk te zeuren om een unban en kreeg toen ip ban

4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Het is een vreemd verhaal, maar ik zal je ip unbannen omdat het al zo lang terug is.

Thread Status:
Not open for further replies.