Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Bugs' started by Airwin_, Dec 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste mensen,

Ik zat net nog op de server en ik kreeg een crash report. Niks bijzonders zou je zeggen. Daarna joinde ik opnieuw ik kwam in de hub logde in en ik ging in survival. Ik was nog geen seconde in survival en ik kreeg alweer een crash report en daarna weer en zo ongeveer 10x achter elkaar. Telkens werdt ik door verwezen naar deze site: http://hopper.minecraft.net/help/modded/incomplete-18-support/

Hopelijk kunnen jullie dit oplossen of kan ik het zelf oplossen als het aan mij ligt.

PS: Het wil niet met me cracked launcher maar ook niet met me premium launcher.

EDIT: Ik kan niet online met me premium naam: _Erwin2001_ maar als ik de naam erwin2001 ( me oude cracked account) intyp dan kan ik zonder problemen spelen. Ik snap er niks meer van

Last edited: Dec 12, 2014
  2. Captain_jorro Redstone Miner DRC Veteran

Maak een back up van je saves en screenshots etc em verwijder dan heel je minecraft map. Probeer het dan opnieuw.

3. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Heb ik ook gehad.
    Duizenden keren achter elkaar crash report
    vandaag

4. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

LOL nu doet i het wel gewoon heb niks gedaan. #slotje a.u.b. ( dit is voor de sier ik heb het gemeld)

5. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

6. spooky321 Redstone Miner DRC Veteran

Ik heb dit idd ook gehad vanmiddag maar ik kan er nu weer spelen zonder crashes, ligt dit aan MC of aan drc??

Thread Status:
Not open for further replies.