Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Konings1991, Jun 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

-[*]Ingame naam (van de beschuldigde): Elke beheerder en admin e.d.
    -[*]Reden van klacht?: Jullie negeren mij geef gewoon antwoord!!!
    -[*]Datum en tijd: Bij elke bericht die ik maak!!
    -[*]Bewijs: http://dutchrastacraft.nl/index.php?threads/nieuwe-regel.2532/

hoi,

I.p.v mij steeds snel af te schudden wil ik onderhand antwoord. Ik heb er vort mijn neus van vol ja.
    Als ik vragen stel aan jullie verwacht ik een antwoord en niet zomaar een gesloten topic OMDAT JULLIE HET NIET WETEN ZIE http://dutchrastacraft.nl/index.php?threads/nieuwe-regel.2532/
    dit gaat over de nieuwe regel. Geen antwoord gekregen

http://dutchrastacraft.nl/index.php?threads/unban-aanvraag.2562/#post-32759
    Koolmees: waarom sluit je mijn topic ik stel meerdere vragen en ik krijg geen antwoord. Het enige wat je doet is zeggen de vorige keer wilde je hem wel gabanned hebben. De vorige keer is ten eerste al voorbij en ten tweede als je hem zo graag niet wil unbannen geef dan minstens wel antwoord op mijn vragen!!!

PS.. Excuses voor de vele tickets die ik ineens deed online maarja moet even geregeld worden!

2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

- Ik heb er niks op tegen dat PDDNos zo praat tegen mij want anders had ik wel een ban-aanvraag gedaan.
    Wij wel
    - Ik was ervan overtuigd dat zo praten tegen je maat wel is toegestaan omdat de "vervelende" woorden niet gecensureerd zijn bij een mail of persoonlijk bericht!!!
    Dan had je het fout
    - Als iedereen deze woorden leest is het wel begrijpelijk om de persoon een ban te geven. Brammes heeft ervoor gezorgd dat iedereen deze woorden alsnog kan zien ongecensureerd namelijk in de unban aanvraag van PDDNos zelf.
    dus?
    - De screen die Brammes heeft geüpload zegt mij niet veel, omdat juist alle individuele woorden niet vervelend zijn. Op deze woorden kun je ZEKER NIET gebanned worden alleen op één woord kan PDDNos gebanned worden en die staat niet in de screen.
    Wij bepalen naar eer en geweten wie en wanneer geband wordt.
    - Ik heb de indruk gekregen dat iemand bannen een hobby is geworden
    Foute indruk. Onze taak is het DRC leuk te houden voor iedereen.
    - Het bannen van schelden is veel te random omdat sommige hebben 10x gescholden zijn er nog steeds en zoals ik al zei PDDNos kan maar op 1 woord gebanned zijn.
    Iedereen die scheld krijgt een waarschuwing. Als het te er is bannen we. Als je screens hebt van mensen die schelden dan zien we die altijd graag. Oftewel: schelden is fout!

ZO: beantwoord

3. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

Idd dank u

Thread Status:
Not open for further replies.