Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Nico, Jun 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nico Newbie DRC Player

beste owners admins en moderators en verdere staff leden. Zoals jullie misschien al weten ben ik geband op jullie geweldige server waarom ik geef dit toe ik heb geadverteerd. Sorry dit is ongeveer 7 maanden geleden gebeurd en in die tijd heb ik op alle mogelijke manieren geprobeerd iemand van het bestuur van de server te berijken dat is niet gelukt ik heb wekelijks weer geprobeerd hier op deze website in te loggen maar tevergeefs ik hoop als nog na mijn verschrikkelijke daad waar ik nog maals onmens veel spijt van heb alsnog alsnog word toegelaten op DE LEUKSTE SERVER VAN BELGIË EN NEDERLAND. ps groetjes Nico9602 oftewel Nico

2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

3. Nico Newbie DRC Player

*Minecraft naam:Nico9602
    *Wat heb je gedaan:geadverteerd voor een kut server super sorry daar voor
    *Wie heeft je gebant:weet ik niet
    Bewijs: (Screenshots, Video's)heb ik niet
    ps. sorry voor alles lees mijn vorige reactie voor alle informatie

4. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

waarom heb je reclame gemaakt?

5. Nico Newbie DRC Player

waarom heb je reclame gemaakt? Dat is het hem nou juist de baas van die server van iemand van mij op school zij ga adverteren op een server anders word je geband en spreken we elkaar nog wel hij bedrijgde me zowat dit klinkt natuurlijk als een smoesje maar het is echt zo en. Dit is ook het gedilte waar ik het meest last van heb ik heb me laten meeslepen echt stom van me het spijt me nogmaals verschrikkelijk en ik hoop dat ik alsnog kan worden ge unbant van de beste server ever dutchrastacraft en ps Please vergeef het me ik zal het noooooit meer doen[/quote]

6. Nico Newbie DRC Player

Oh ja die gozer van waar ik moest adverteren speelt niet op dutchrastacraft en zijn server IP heb ik gewist dat jullie dat weten nogmaals sorry

7. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Wow, ik zie nu pas dat het inderdaad al van november vorig jaar is. En ik zie dat je er spijt van hebt.
    Ik ga je straks unbannen.

edit: unbanned

8. Nico Newbie DRC Player

Jelle je weet niet hoelang ik op dit moment heb gewacht Yesss eindelijk kan ik weer op die super leuke server super super bedankt Jelle en ik zal het echt NOOOOOIT meer doen nog wel een vraagje is al mijn stuff en mijn huis nu weg niet dat het me veel uitmaakt maar gewoon even om te weten en nogmaals thans ps laat je even weten wanneer je me hebt geunbant

9. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Thread Status:
Not open for further replies.