Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by toon dudink, May 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toon dudink Woodcutter DRC Player

Ik heb mezelf bedacht dat ik beter via een topic ''Handel'' mijn chain armour kan verkopen/ruilen tegen DRC dollar/dia etc. Ik wil het liefst minimaal voor een chain 4000 verder mag je gewoon bieden maar het moet hoger dan 400 zijn maar je kan ook zeggen 3000 en 10 is een voorbeeld (het kost dan ook wel redelijk veel) BTW! ik heb nog maar 2 hele setjes en 1 mist de chestplate/borstplaat. Ik zal er welligt mogelijk meer krijgen maar tijdelijk heb ik er nog maar zoveel. Ik heb ook nog 1 setje met enchants (sommige zijn niet al te best)

Mocht 1 van deze dingen je aanstaan (dat je het leuk vind) zie ik je in-game BTW! Ik ben redelijk vaak online

Attached Files:

2. toon dudink Woodcutter DRC Player

Je mag op het setje MET enchants natuurlijk ook bieden! maar wel meer (het is allemaal level 30 enchant)

3. toon dudink Woodcutter DRC Player

Ik vind het een goed deal :) maar ik weet niet wanneer je online bent, en je bedoeld neem ik aan het setje zonder enchants anders niet.
    Het setje met enchants daar moet je wel meer op bieden. het setje zonder enchants is goed voor 5K.
    Plaats a.u.b de tijd wanneer je het wil kopen in game en de dag anders weet ik niks :D

4. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

7k voor enchant set

5. toon dudink Woodcutter DRC Player

Nicky,
    mischien heb je mijn reactie hiervoor al gelezen maar ik heb het setje al verkocht het volgende setje met enchants hou ik zelf erg graag omdat het erg chil eruit ziet :D :D :D :) :) :)
    sorry als je nu boos bent :mad:

Thread Status:
Not open for further replies.