Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by P33R4D0X, Sep 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. P33R4D0X Newbie DRC Player

Ik wordt bedreigd door de vader van Stifto. Omdat ik eerder 1x iets verkeerd heb gezegd. Hij zei op skype het volgende:

ik zie dat je bezet bent nu maar lees dit even aandachtig door
    [4:57:46 PM] Stephano H V.d.Klift: Dt je als ruim 30tiger je zelf bezig houd met spelletjes en op servers zit waar de gemiddelde leeftijd 13 is moet jij weten , maar als je opmerkimgen gaat maken over het totaal niet snappen dat je geweerd word als je het over pedofielie hebt gaat me een stapje te ver
    [4:59:10 PM] Stephano H V.d.Klift: Ik beloof je dan ook bij deze dat als je nog 1 letter stuurt in de richting van mijn zoontje als volwassen vent zijnd e dat ik je IP en adres zal gaan opzoken en persoonlijk je rotte pleuris kop er af komt rammen , groeten stifto zn vader
    [6:09:25 PM] Peter Cleven: Beste vader van Stifto, het spijt me dat ik deze opmerking gemaakt heb. U moet weten dat ik dagelijks met 30+ mensen onlinne zit te gamen en dit soort grappen (in onze ogen zijn dit grappen) maak, maar dat ik heel goed begrijp dat u kwaad bent daarom ik het ook nooit meer zal doen. Het is nog niet zolang geleden dat ik met minecraft begonnen ben en ik moet erg wennen aan mijn taal gebruik. Nogmaals spijt het mij ten zeerste dat ik deze taal gebruikte ik heb zelf ook een kleine aankomen en zou het zelfde als u denken.

En hierin heb ik totaal geen zin, ik kom hier voor mijn plezier. En ben geen pedofiel. Dus ga ik weg van deze server. Naar een meer geschikte server waar ik mijn mening wel mag uiten/tonen. In dit land zal het toch wel zijn dat er overal over gepraat mag worden. Ik wens jullie allemaal een fijne minecraft tijd.

P.s. Jammer dat het op deze manier moet maar als de vader van Stifto meent mijn ip en adres optezoeken schakel ik de politie in.

M.v.g. Peter Cleven

2. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

Even dit ik bind dit zeer ongepast van hem (als het goed is kan hij niet eens aan jou ip komen
    Nog iets koolmees71 is 42 mij part komen er alleen maar mensen van 40/50/60 als de server maar net zo gezellig is

• Like Like x 1
  3. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Ik snap niet waarom jij je zo laat afkraken door 1 kereltje.

Door naar de volgende server te gaan laat je je problemen achter, en neemt ze stukje bij stukje weer mee todat je het daar weer niet leuk vindt.

Er zijn wel meerdere met een leeftijd van 30+ en stoor ik en vele andere er aan dat ze ouder zijn dan andere?
    Nope de meeste van 20+ zijn vaak veel beter mee te praten dan 13-14 jarige.

In het leven zijn er altijd sukkels die het verpesten voor iedereen.
    Stifto zijn vader is er dus 1 van.

• Like Like x 1
  4. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Beste,

Is het mogelijk om op TeamSpeak te komen dan kunnen we dit verder bespreken. Ik denk dat je je iets te snel laat beïnvloeden zonder mij of een ander stafflid er in te betrekken.

5. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Jezus wat is dit toch nep. 'Stifto zen vader'. Dit is volgens mij gewoon door Stifto zelf geschreven.

• Like Like x 2
  6. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

(Half) Opgelost, topic gesloten.

Thread Status:
Not open for further replies.