Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by daan teijema, Oct 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. daan teijema Newbie DRC Player

Hallo ik ben Daan

Mc naam: daanpieterluna
    Wat heb ik gedaan: ik gaf voor de grap een 'site' over hacks *link deleted* ik had niet door dat het een echte site is en ik zou NOOIT hacken en al helemaal niet op mijn lievelings server
    Het spijt me maar ik weet niet wie me heeft geband im denk een mod want die was toen online
    Ik heb helaas geen bewijs ofzo en als jullie nog twijfelen over een unban mijn Skype is Daan,banaan

Ik heb er erg veel spijt van en ik zou het waarderen als jullie mij een 2e kans willen geven

2. daan teijema Newbie DRC Player

Ik zou erg graag snel een reactie krijgen

3. daan teijema Newbie DRC Player

Ik ken de gevolgen en ik heb er vN geleerd ik zou het alleen fijn vinden als u mijn straf verlaagt

4. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Beste,

Moderator Brammes heeft je geband omdat jij via /msg een link hebt gestuurd die hacked clients bevat.
    Hacked clients zijn verboden hier op DRC. Dus vandaar de ban.

Verder wil ik je vragen om niet te spammen er is een bewerk knopje.

Moderator Brammes zal hier reageren als hij online is.

5. Brammes Guest

ik vind het belachelijk dat je een link stuurt in /msg , in de pvp!
    www.minecrafthacks.com

waarom, zouden we jou nog op de server laten spelen, je gebruikt waarschijnlijk ook wel hacks laat staan als je ze iemand aanbeveelt..

6. daan teijema Newbie DRC Player

altin 1. het spijt me ik zweer vraag na aan de mensen ik gebruik geen hacks 2. ik deed het niet in /msg.... 3. ik wist niet eens dat het een echte site was en het spijt me zo ik ben gwn een dom kind ik heb nog nooit gescholden op de server laat staan hacken ik was gwn even dom bezig en ik snap nu dat jullie zelfs dit niet leuk vinden dus dan snap ik me fout alleen ik wil zo graag spelen op me lievelings server al heb ik mute of moet ik een jaar w8en

7. Brammes Guest

de site werkt niet, maar je begrijpt hopelijk toch wel dat je dit niet moet doen.
    We willen drc (en zeker PVP) eerlijk houden en dat gaat niet lukken als er van dat soort sites in de chat voorbij komen.

Je wordt zo meteen unbanned, je kan dan weer spelen maar denk de volgende keer goed na,

8. daan teijema Newbie DRC Player

dankuwel brammes voor uw vertrouwen

Thread Status:
Not open for further replies.