Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by LarsMij, Feb 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LarsMij Newbie DRC Veteran

Hallo,

Ik probeerde vandaag in te loggen op de server maar ik kreeg te zien van "Your IP is banned from this server for swearing" Ik snap dat ik heb gescholden ja. Ik weet ook waarmee. Wat ik me nu afvraag is! Is het een bepaalde periode of voor altijd, en ik zou graag een unban willen maar dat is niet over aan mij.

Vastal bedankt en een fijne dag verder!

Minecraft: LarsMij (Ik heb de regels al gelezen)

• Like Like x 2
  2. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

• Like Like x 1
  3. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hoi Larsmij

Mijn vraag aan jou is waarom je hier mee scheld. Je toont ook geen enkel greintje spijt dat je het hebt gedaan.
    En voor als we je mochten unbannen, hoe weten we zeker dat je het niet meer doet? Dit gedrag kunnen en zullen we ook niet tolereren op de server.

• Like Like x 1
  4. LarsMij Newbie DRC Veteran

Best Xcnix,

De reden waarom ik dit zei is omdat ik met vrienden zat te skype. We kregen in een keer dat liedje in ons hoofd en één vriend zei zo van "Type is om te kijken wat mensen zeggen, kunnen we lachen als ze duits zijn." Ik dacht zo van waarom ook niet (zonder erbij na te denken). Uiteindelijk is dit het gevolg.

Waarom ik geen spijt laat zien in mijn aanvraag is omdat ik graag dingen serieus houd en niet gaat bedelen met "PLZ, AUB" etc. En voor dat je het weet ik heb er wel spijt van dat ik het heb gedaan alleen kan ik het niet zo terugdraaien. En voor dat je niet weet of het nog een keer zou gebeuren ik kan je wel zeggen dat ik het niet meer zal doen maar ik weet niet of je daarmee overtuigd ben. Ik weet dat zulk gedrag niet getololeerd word op de server en zal het niet meer doen. Hierbij bied ik meteen ook mijn excuses aan aan degene die zich gekwetst mochten voelen, sorry.

Hopelijk kan je hier wat mee ;) en ik vind een tijdige ban ook goed (het liefst niet langer dan 2 weken), dan weet ik dat ik er in ieder geval nog op kan komen.

-Lars

• Like Like x 2
  5. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Nou wat hebben we gelachen :confused:
    Maar goed, ik ga je IPban omzetten naar een tempban van 3 weken. Het tonen van spijt heeft niets te maken met wat jij allemaal zegt.
    Kom tussentijds niet met een ander account online want dan is je laatste kans meteen voorbij.

#slotje

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
Thread Status:
Not open for further replies.