Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by David/555shadow, May 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. David/555shadow Gold Miner DRC Veteran

Beste mensen van DRC,

er zijn momenteel heel erg veel hackers actief in de kitpvp een voorbeeld hiervan; bramvisser98 msgde destijds naar mij het volgende; "-_- 4 man geband in 5 min", en dat getal gaat maar niet omlaag door de inactiviteit van staffleden. Ik, (555shadow) wil graag een klacht indienen daarover, er zijn gewoon TE veel hackers en die verzieken het spel nogal voor anderen die het wel graag eerlijk willen spelen en het wel leuk willen houden, daarom verzoek ik om een aantal nieuwe staffleden te bekronen tot kitpvp mod, of om de al bestaande staffleden te vragen vaker actief te zijn op de kitpvp, bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet, David.

2. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Beste David.

Ik vind het spijtig te moeten zien dat dit gaande is. Zelf ben ik de laatste tijd niet veel online ivm Internet problemen. Ook moeten we er rekening me houden dat we niet overal tegelijk kunnen zijn. Een voorbeeld. We zijn met 2 man in survival voor 100 mensen. Dit is voor 1 persoon bijna onmogelijk bij te houden. Wij doen ons best om overal te zijn maar die mogelijkheid ia er niet altijd. We zullen proberen ons meer te verdelen.

Verstuurd vanaf mijn miele broodrooster met Spotify

3. David/555shadow Gold Miner DRC Veteran

Hallo Hijden, ten eerste bedankt voor je snelle reactie! Ik snap uiteraard dat het lastig is voor alle staffleden om overal te kunnen zijn, en aangezien er ook een aantal zijn die het druk hebben met school/werk, snap ik het al helemaal, maar als er niet wat vaker een stafflid op de kitpvp even om het hoekje kijkt, gaan de hackers gewoon verder hun gang, en worden veel spelers ook inactief daardoor, in elk geval bedankt dat je gaat proberen er wat aan te doen!

Met vriendelijke groet, David

4. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Moderators voor KitPVP/Factions zijn/worden aangesteld.

Thread Status:
Not open for further replies.