Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Rough_Archer, Apr 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rough_Archer Woodcutter DRC Veteran

Hallo iedereen ik heb een half uurtje geleden een account aangemaakt via de website van DRC en ik wou in de server gaan en ik las het bordje dat ik me moest registreren maar toen ik dat deed kwam erop dat ik reeds geregistreerd was dus deed ik /login (met m'n wachtwoord) en er kwam dat ik het foute wachtwoord had ingedrukt terwijl ik het helemaal juist deed, dit deed ik opnieuw en opnieuw en nu ben ik plot gekickt en tijdelijk gebant dit vind ik heel jammer want het leek me een leuke server.
    Ik hoop dat iemand weet wat ik moet doen.
    Alvast bedankt.
    Rough_Archer

2. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

doe /register ww ww en dan login ww dan zou die het moeten doen anders moet jelle of sven account resetten

3. Rough_Archer Woodcutter DRC Veteran

ok zal ik een proberen als ik terug kan joinen want ik ben nu nog geband dus :/ Weet jij hoelang ik geband blijf er staat: You are temporarily locked out for exceeding the incorrect password threshold

4. Dragon Obsidian Miner DRC Veteran

Ja had ik ook een x dat is maar voor heel even ..

5. Rough_Archer Woodcutter DRC Veteran

heb jij hetzelfde gehad als ik? dat je niet kon registrereb/inloggen?

6. Dragon Obsidian Miner DRC Veteran

Ik kon wel inloggen (ik heb €50 euro gedoneerd :p) maar ik had voor ff tpa spam gedaan voor de grap bij iemand die ik kan

7. Brammes Guest

owners kunnen wachtwoord resetten, je zult moeten wachten op reactie van hun..
    (heb je betaald minecraft account)?

het maakt niks uit, anders kan je eventueel je naam veranderen (als je niet betaald hebt voor minecraft)

je hoeft NIET gedonate te hebben om op de server te spelen (de post hierboven kan verwarring scheppen)

je bent simpelweg gebanned door de (wachtwoord) -plugin of hoe je het ook wilt noemen....

8. cassam Newbie DRC Player

Hallo, ik heb een betaald account. Toen ik register deed zei de chat dat ik al geregisterd was :S Ik had gehoord dat je hier je account kan laten resetten zouden jullie dat voor mij kunnen doen?

9. Brammes Guest

maak even een eigen topic aan aub

10. cassam Newbie DRC Player

Thread Status:
Not open for further replies.