Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by stephanvl, Feb 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stephanvl Woodcutter DRC Player

hallo,

door de anti cheat plugin die er nu in de server zit voor de pvp wereld, is het niet meer mogelijk om met invtweaks je inventory te sorteren. als je op de sorteer knop drukt sorteerd die het eerst allemaal, en word alles gelijk daarna weer teruggezet op de oude positie. dit gebeurd ook in de kisten.
    omdat invtweaks een toegestane mod is, hoop ik dat dit zo snel mogelijk weer kan.

mvg,
    stephan

2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Normaal gezien is er enkel anti-cheat in de pvp-wereld.

3. wpinda Diamond Miner DRC Player

Dus in de gewone wereld kan je cheaten?!!

4. stephanvl Woodcutter DRC Player

gister werkte de invtweaks sorting nog gewoon, en nu de pvp wereld er in zit, en de anti cheat, niet meer.
    ik weet niet wat er dan voor zorgt dat het niet meer werkt, maar ik heb dit vaker gezien, en dan ligt het aan de anti cheat plugin die het ziet als fastclick.
    ik hoop dat het snel opgelost kan worden.

EDIT: in creative werkt het wel gewoon, maar in de nether werkt het ook niet

5. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

heb ik ook last van... ook als ik ga vliegen met speed hoger dan 1 dan hapert die vreselijk... ga je nog langzamer dan als speed op gewoon 1 staat... :( word bijna droevig... het is dat het top server is :)

6. bramenbram Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ik heb hetzelfde probleem als stephanvl

7. stantri Iron Miner DRC Player

Hoe installeer je die mid dan (die sorteer mod) hij moet wel legaal zijn!! Ik heb geen zin als ik nog unbannen word dan banned te worden ..... Mvg.stantri

8. stephanvl Woodcutter DRC Player

invtweaks installeer je door eerst naar deze site te gaan, dan de goede versie te downloaden voor jou mc versie.
    dan moet je minecraft forge of modloader hebben geinstalleerd, en de invtweaks.zip bestand in de mods folder zetten.
    minecraft forge en modloader moet je de mod in de minecraft.jar doen, en de META-INF map verwijderen.
    als je een custom launcher gebruikt moet je de minecraft forge/modloader bij internal mods zetten of jarmods, ligt eraan hoe het er staat, bij magiclauncher moet je op add drukken, en dan de mod selecteren.
    daarna moet je bij external mods of mods, ligt er weer aan hoe het er staat, bij magiclauncher moet je op manage drukken, en de invtweaks mod in de map zetten die hij heeft geopend

9. stantri Iron Miner DRC Player

Wow laat dan maar maar bedankt

Thread Status:
Not open for further replies.