Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by cornel007, Jan 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cornel007 Newbie DRC Player

*cornel007
    *nuker
    *waarschijnlijk mitch161

toen ik vanmiddag een gracht ging uitgraven om mijn huis heen, besloot ik nuker uit te proberen om een stuk te graven. later op de avond werd ik ge ipband door mitch, na een gesprek tussen mij en maxuseant. Mitch raadde maxuseant aan een topic aan te maken.
    Deze ip ban is ook vervelend voor mijn broertje redmer123, omdat hij net op deze server speelde.

Achteraf heb ik er wel spijt van, omdat ik dit een leuke server vind. Dus ik heb de nuker verwijderd.
    Hierbij bied ik mijn excuses aan voor dat ik nuker heb gebruikt.

Ik hoop snel antwoord te ontvangen van een mod of admin

mvg,

cornel007

2. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Gebruik vn nodus is verboden ookal wil je een groot gat uitgraven.

AutoMessager zegt ook dat deze is verboden. Toch gebruik je het. Nuker kan je heel landschap mee weg griefen. Dus Omdat je een groot gat wil uitgraven ga je nuker gebruiken? Ik heb een vreselijk hekel aan nuker. Ik heb nog nooit iemand geunbanned met gebruik vn Nodus. En dat zal ik dus ook nooit doen.

Dat je broertje gelijk is verbannen samen met jou door een ip-ban tja, ik ga geen risico's nemen door je ip te unbannen. Omdat je dan gwn met een new account via nodus weer op de server kan.

3. cornel007 Newbie DRC Player

Ik kwam niet op deze server met de intenties om deze te griefen. Als ik op deze server was gekomen om irritant te zijn en een beetje te lopen klooien had ik niet de moeite genomen om een topic aan te maken op het forum.

Maar dit neemt natuurlijk niet weg dat nuker gebruiken gewoon verkeerd is. Het was niet goed van mij om nuker te gebruiken, met wat voor reden dan ook die ik me op dit moment kan voorstellen

Ik ben niet gekomen om te griefen en ik zal nooit komen om te griefen in de toekomst

cornel007

4. Turbo_Robin1 Gold Miner DRC Player

Je had het beter aangevraag op het topic: Lijst met toegestaande mods. Zo kon je ban voorkomen.

5. cornel007 Newbie DRC Player

Is er al enig nieuws? ik zou graag weer op deze server willen spelen

6. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Je hebt nuker/nodus gebruikt, dit is ten strengste verboden. Vooral nuker, Ban blijft.

7. Wender Nether Explorer DRC Veteran

Niet reageren op unban appeal aub..

8. cornel007 Newbie DRC Player

Als voornaamste argument gebruik je dat je een hekel hebt een hekel aan Nodus. je gebruikt het zelf!!! Als je er echt een hekel aan hebt moet jij het verwijderen en niet als argument gebruiken dat je een pricipiele hekel hebt aan nodus en daarom mensen geen 2e kans wilt geven.

met nuker zou je een landschap kunnen ruineren. Het is niet vanzelfsprekend dat je dat ook meteen doet. Op deze manier veroordeel je mensen met als argument dat ze kunnen griefen terwijl ze het niet eens doen.

En het risico? Het is zwaar naief om te denken dat je op deze manier griefers uit de server weert. Elke gemiddelde 7 jarige is tegenwoordig in staat om met nodus een server te griefen, vooral wanneer de server cracked is. Als ik bijvoorbeel de server wilde griefen toen ik het voor de eerste keer joinde, had ik niet gewacht. Het risico van dat ik serieus op de server ga spelen? Verwacht je dat ik spontaan ga griefen in de toekomst? en ik gebruik geen nodus meer om zulk soort heibel dat ik nu heb te voorkomen.

bovendien is de permanente ip ban een te zware straf voor iemand die niet gegriefd heeft. Andere spelers gemakkelijk een unban wanneer ze 4x iemand griefen of de server volzetten met zeer rascistische hakenkruizen (http://dutchrastacraft.nl/index.php?threads/uban-paulushi.1276/) Ik ben het met je eens dat het geinstalleerd hadden van nodus wel bv. een tijdelijke ip ban zou moeten zijn. Maar een permanente ip ban is iets te hoog gegrepen.

Ik begrijp dat je volgens je standaard protecol mensen die nodus hadden niet terug wilt op de server.
    Maar maak een uitzondering. Geef mij een 2e kans als individu en niet als vertegenwoordiger van de gebande nodus gebruikers.

met vriendelijke groeten,
    cornel007

9. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Nodus is ten strengste verboden je word er zelfs mee gewaarshuwd het niet te gebruiken op de chat door auto-messager. Maar als je dan toch het risico gaat nemen en nodus gaat gebruiken omdat het uitgraven vn een kuil je te lang duurt (terwijl andere meters lange diepen kuilen uitgraven zonder gebruik vn Nuker) Dan heb je gwn recht op een ip-ban. Je hebt er zelf om gevraagt door zelf nodus te instaleren terwijl je vast en zeker meerdere keren zal zijn gewaarshuwd op de chat (auto-messager).

En nee ik geef je geen 2e kans. Nodus is ten strengste verboden. Gebruik je het toch heb je een permante ban. Vooral nuker is al ten strengste verboden. Het gaat me er niet om dat je niet hebt gegrieft het gaat me erom dat je in bezit bent van Nodus. En ik dus niet kan weten of jij dit wel daalwerkelijk van jou PC hebt verwijdert. Ik neem geen risico, dat betekent dat je ban blijft.

10. cornel007 Newbie DRC Player

Ik heb nodus verwijderd en heb nu weer normale minecraft

11. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Dat kan ik niet zien, ik kan niet in jou PC kijken drm neem ik het risico niet je te unbannen.

12. cornel007 Newbie DRC Player

Er zitten 100 mensen op de server. Je kunt bij geen van hen weten of ze nodus geinstalleerd hebben, laat staan of je weet of ze het ergens in hun bestanden hebben staan. Van mij weet je nu in ieder geval dat ik geen nodus meer ga gebruiken omdat een ban gewoon veel ellende is.

Ik hoop dat je ooit op een gegeven moment beseft dat er geen risico is om mij te unbannen.

13. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

1 woord: no.
    slotje,
    [geen unban]

Thread Status:
Not open for further replies.