Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Nyancat1, Mar 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nyancat1 Iron Miner DRC Player

Beste staff van DutchRastaCraft,

Ik heb gisteren een ban gekregen i.v.m watergrief @spawn. Ik geef toe, ik deed het inderdaad maar ik wou testen of het kon, ik had daarna nog zelf een ticket aangemaakt & probeerde het ook weg te halen maar het werd alleen maar erger.

Ik zou graag een unban krijgen als het zou kunnen.
    En... hoelang duurt het tempban voor het geval geen unban.

Formulier:
    *Minecraft naam: Nyancat (Me IP)
    *Wat heb je gedaan: Grief @spawn
    *Wie heeft je gebant: Staat er niet op.
    Bewijs: n.v.t

EXTRA:

Beste,
    Het was echt niet mijn bedoeling, en ik wil jullie dit te laten merken. Ik kwam op een account en wou testen of het toch echt kon met emmer op water. Ik probeerde het daarna weg te halen, maar het werd alleen groter en groter. Toen ging er een stootje bij me los, ik wist zeker dat ik ban kreeg.. en dat moest ik vermeiden. Ik maakte direct een ticket aan (om te bewijzen dat ik het perongeluk deed)

Maar ik begrijp de staff, het is bloedirritant dat mensen zoals ik emmer vol met water op de spawn doe of ergens anders. En dat maakt de server ook direct 'zwart' voor de nieuwelingen. En het heeft ook veel invloed want dan kan je niet naar de getroffen plek gaan. Ik weet nu dat ik het niet eens moet proberen. Ik probeer in dit brief duidelijk te maken dat het echt fout was wat ik deed, ook wil ik hier duidelijk maken dat het me spijt, ookal krijg ik geen unban want ik vind gewoon... DutchRastaCraft de enigen leuke server. Jullie moeten me inderdaad straffen, maar dat ik een IP ban krijg los je ook niet echt veel mee op. Een tempban van 4 weken zou wel goed zijn, dan kan de speler nadenken over wat hij heeft verricht, en ook helemaal nooit doet, op geen enkele server. Ook wil ik in dit brief melden dat ik dit ook echt meen, daarom probeer ik dit brief zo uitgebreid en goed mogelijk te schrijven.

Ik hoop gewoon.... dit valt niet uitteleggen... dat ik weer in de server mag. Ik ben een trouwen speler en ik heb de grief niet met opzet gedaan. Ik wil gewoon weer DutchRastaCraft spelen net zo als een normalen player. Jullie denken nu vast: ''Die smeekt alleen maar... hij meent het vast niet'' Dat begrijp ik volkomen, ik zou het ook niet gelijk direct geloven. Maar ik denk dat ik heb gewoon een paar weken nodig waar ik kan nadenken wat er is aangestoken. Ook ik zit erg mee met de grief die ik heb gedaan, ik had het gewoon niet moeten proberen. Ik heb ook alle regels gelezen en wist dat dit niet mag. Maarja... ik probeerde het toch. Maar.. mensen maken fouten waar van ze moeten leren... en ik hoop dat jullie me een les kunnen leren. Ook denken jullie nu vast: 'Die gast is niet 100%' Ook dat wil ik bewijzen. Het is zeer levenloos om water emmers in de spawn te gooien ookal was het niet met opzet. Ik moest het niet eens kunnen proberen! Ik wil gewoon bewijzen... dat ik ook een normaal DutchRastaCraft player ben. Ik wil gewoon veel inzetten voor de server.

Als extra wil ik zeggen dat ik hoop dat jullie me echt moeten begrijpen, want ik weet zeker dat jullie me inschatte als een levenlose griefer. Ik hoop dat ik in dit brief heb vermeld dat ik dit juist niet ben! En juist een Vriendelijke Goede Dutchrastacraft playert ben. Ik hoop dat jullie me een paar criteriums kunnen opstellen zodat ik toch op DutchRastaCraft kan. Bijv: Nog één keer ban voor griefen of in het algemeen: Permanent ban. Ik hoop dat de staff me accepteert. Zoniet kunnen jullie me gewoon IP bannen voor altijd, dit begrijp ik gewoon voorkomen. Ik maak dit brief gewoon zodat jullie weten dat ik dit echt meen en niet fake doe. Ik hoop ook dat ik meer competities en dingen kan organiseren voor DutchRastaCraft, en ja.. ik hoop te veel en me taalgebruik is raar. Dat zullen jullie ook vast zien.
    Maar Staff en alle Dutchrastacraft Players, ik houd van jullie!!!!!
    Houd je aan de regels!!
    En veel plezier met DRC, geniet ervan!!
    En zoals Jelle zegt: ''Ik wil de schuld niet op jullie schoenen schrijven :p''!!!!!

Ik hou van DRC <3!

Met vriendelijke groet, Nyancat

• Like Like x 1
  2. Nyancat1 Iron Miner DRC Player

Is IP ban voor altijd? Of bestaat er ook een IP ban met temp/ :$

3. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

ik zie geen IPban op je naam. Niet op Nyancat of Nyancat1
    Maak even een screen als je inlogt

4. Nyancat1 Iron Miner DRC Player

Het was op een ander IP account van me (Geen idee meer welk)
    Screen:

5. Nyancat1 Iron Miner DRC Player

6. Nyancat1 Iron Miner DRC Player

Is er een mod online?? Wil zo graag op DRC :( Als ik niet unbanned word wanneer word het afgelopen :( :( :(

7. harrysfans Redstone Miner DRC Player

Niet zo spammen. De staff reageert als ze tijd heeft om te reageren.

1. IPban is permanent.
    2. Je weet dat water gegrieft kan worden in de spawn, doe het dan ook niet, want je weet dat het sowieso niet mag.
    3. Je hebt blijkbaar zoveel accounts dat je niet meer weet op welk account het was? Dat levert je sowieso een dikke ban op, want je mag maar één account hebben.

Ik weet niet wie je gebant heeft, maar ik zeg geen unban ook al pleit het wel voor je dat je een ticket hebt aangemaakt om het weg te laten halen (dat zeg je in ieder geval). Het moet namelijk eens afgelopen zijn met die watergriefs telkens.
    Ik heb mijn mening gegeven, kijken wat de rest van de staff er van zegt.

8. Nyancat1 Iron Miner DRC Player

Een tempban van een 3 maanden zal zelfs goed zijn :( HEb ik goed tijd om na te denken en genoeg schuld dat ik het nOOIT meer moet doen

9. Nyancat1 Iron Miner DRC Player

Beste,
    Het was echt niet mijn bedoeling, en ik wil jullie dit te laten merken. Ik kwam op een account en wou testen of het toch echt kon met emmer op water. Ik probeerde het daarna weg te halen, maar het werd alleen groter en groter. Toen ging er een stootje bij me los, ik wist zeker dat ik ban kreeg.. en dat moest ik vermeiden. Ik maakte direct een ticket aan (om te bewijzen dat ik het perongeluk deed)

Maar ik begrijp de staff, het is bloedirritant dat mensen zoals ik emmer vol met water op de spawn doe of ergens anders. En dat maakt de server ook direct 'zwart' voor de nieuwelingen. En het heeft ook veel invloed want dan kan je niet naar de getroffen plek gaan. Ik weet nu dat ik het niet eens moet proberen. Ik probeer in dit brief duidelijk te maken dat het echt fout was wat ik deed, ook wil ik hier duidelijk maken dat het me spijt, ookal krijg ik geen unban want ik vind gewoon... DutchRastaCraft de enigen leuke server. Jullie moeten me inderdaad straffen, maar dat ik een IP ban krijg vind ik niet cool. Een tempban van 4 weken zou wel goed zijn, dan kan de speler nadenken over wat hij heeft verricht, en ook helemaal nooit doet, op geen enkele server. Ook wil ik in dit brief melden dat ik dit ook echt meen, daarom probeer ik dit brief zo uitgebreid en goed mogelijk te schrijven.

Ik hoop gewoon.... dit valt niet uitteleggen... dat ik weer in de server mag. Ik ben een trouwen speler en ik heb de grief niet met opzet gedaan. Ik wil gewoon weer DutchRastaCraft spelen net zo als een normalen player. Jullie denken nu vast: ''Die smeekt alleen maar... hij meent het vast niet'' Dat begrijp ik volkomen, ik zou het ook niet gelijk direct geloven. Dit is al de 3e ban in me IP, dat wil ik eerlijk toegeven. Maar bij 3 keer is het scheepsvaart... Ik heb gewoon een paar weken nodig waar ik kan nadenken wat er is aangestoken. Ook ik zit erg mee met de grief die ik heb gedaan, ik had het gewoon niet moeten proberen. Ik heb ook alle regels gelezen en wist dat dit niet mag. Maarja... ik probeerde het toch. Maar.. mensen maken fouten waar van ze moeten leren... en ik hoop dat jullie me een les kunnen leren. Ook denken jullie nu vast: 'Die gast is niet 100%' Ook dat wil ik bewijzen. Het is zeer levenloos om water emmers in de spawn te gooien ookal was het niet met opzet. Ik moest het niet eens kunnen proberen! Ik wil gewoon bewijzen... dat ik ook een normaal DutchRastaCraft player ben. Ik wil gewoon veel inzetten voor de server.

Als extra wil ik zeggen dat ik hoop dat jullie me echt moeten begrijpen, want ik weet zeker dat jullie me inschatte als een levenlose griefer. Ik hoop dat ik in dit brief heb vermeld dat ik dit juist niet ben! En juist een Vriendelijke Goede Dutchrastacraft playert ben.

Met vriendelijke groet, Nyancat

10. Brammes Guest

Als ik de screen lees, zie ik mijn tekst. Ik heb je dan ook gebanned.
    We krijgen vaker te maken met dit soort griefs, alleen de owners kunnen dit oplossen, het zijn namelijk protected gebieden.

Ik had van te voren tickets gekeken, ik heb niet een ticket gezien.

Mischien is het per ongeluk gebeurt en is er door onze fout een ticket verwijderd.
    Maar test deze dingen alsjeblieft niet uit. We hopen dan worldguard dit snel kan fixen.

Ik zal je ban omzetten in een tijdelijke ban van 3 dagen, morgen.

11. Nyancat1 Iron Miner DRC Player

Me hart ringelde nu ik om 7uur sochtens kijk, super bedankt

12. Nyancat1 Iron Miner DRC Player

Brammes ik ben nog steeds IP banned inplaats temp ban van 3 dagen, of blijft het IP en is 3 dagen afgelopen (Dinsdag dus)
    (Dit doe ik niet omdat ik met me main-accounts op drc wil alleen een vraag of je wel aangepast hebt)

13. Brammes Guest

Vanochtend al omgezet, was vergeten te reageren ;)

14. Nyancat1 Iron Miner DRC Player

Dus Dinsdag unban ? :D

15. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik heb nog 1 vraag en een opmerking

1. Wat was je naam

Gebruik maar 1 account. Geef op welk account je gaat gebruiken.

16. Nyancat1 Iron Miner DRC Player

Nyancat

17. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Met welke naam heb je watergrief gedaan?

18. Nyancat1 Iron Miner DRC Player

weet ik niet maar een hele raare naam

19. Nyancat1 Iron Miner DRC Player

koolmees weet je al welk acc?

20. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Nee, het is jouw account en ik heb je niet geband.

Thread Status:
Not open for further replies.