Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Larzz, Oct 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Larzz Newbie DRC Player

*Minecraft naam: larzz
    *Wat heb je gedaan: voor zover ik weet, heb ik zelf niks gedaan
    *Wie heeft je gebant: idk
    Bewijs: (Screenshots, Video's) mi_oos

Mijn vriend mi_oos, is dus geband omdat hij gehackt zou hebben, we logeerden (omdat het herfstvakantie is) en hij speelt op de computer boven, dus ik wist op het moment dat ik inlogde niet dat hij geband was. En toen ik nog geen mens had gekild, werd ik geband omdat ik een tweede account zou hebben? Op dat moment kwam mijn vriend dus om te zeggen dat hij was geband. Willen jullie me plz weer unbannen, ik heb echt niks fout gedaan...

2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste beste Larzz,
    Op het moment dat je geband wordt, komt er iets te staan. Dat heb je gelezen en je weet heel erg goed waarom je geband bent.
    Ik heb je al eerder een warning gegeven en al een ander account geband, dus je hebt 3 kansen gekregen. Als je niet luisterd, dan is het je eigen probleem. Dan eindig je hier.
    Maar nu dingen ontkennen gaat je helemaal niet verder brengen. Dus probeer het opnieuw, maar nu met de waarheid.

En oh ja, als tip:

gebruik de woorden: larzz, lotjezz, mi_oos warning, tempban van 1 dag etc etc.

vr gr
    koolmees71

3. Larzz Newbie DRC Player

Koolmees, ik speel met lotjezz (dat is mijn zusje) dat klopt, maar zoals ik al heb verteld hebben we boven een computer en beneden mijn computer. Dus ik weet niet wat zij erop doet en/of erop zet. En mi_oos is mijn vriend. Dus het klopt dat ik met ze speel. Als je me niet wilt unbannen, zeg het dan gewoon. Dan weet ik dat. Ik heb hier boven de waarheid verteld. Als je me niet gelooft prima, dan zoek ik wel een andere pvp-server (al vind ik dit de aller allerleukste die er is).

4. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste Larzz,
    Ik heb je zus al een keer gewaarschuwd vanwege het gebruik van hacks in PVP. Ik kan precies zien wie er hacks gebruikt door een plug-in die dat aangeeft. Ik ben niet flauw dus ik waarschuw eerst.
    Je zusjes account kwam vanochtend weer online en begon meteen met hacks. Kijk, als mensen dan niet snappen dat het beter is zonder hacks te spelen, dan is er maar 1 straf en dat is een IPban. Jouw account had ik gisteren na een waarschuwing al voor 1 dag geband. Direct nadat daarna kwam mi_oos online. Dat is voor mij geen teken dat je vriend tegelijk aan het spelen is.

Mij gaat het er niet om of ik iemand niet terug WIL op de server, maar als ikzelf de waarheid weet hoor ik die ook graag van de spelers zelf.

Dus nogmaals vertel wat er echt is gebeurd en we kunnen verder praten. Als je bij je versie blijft dat je geen hack client gebruikt, dan is het inderdaad tijd om een server zonder goede plug-ins te zoeken, zodat je kunt cheaten.

Wij zijn een goede server OMDAT we hard optreden tegen hacks.

Vriendelijke groet,

Koolmees

5. Larzz Newbie DRC Player

Ikzelf speel niet met hacks. En ik was niet geband, mi_oos wat geband wegens hacks, die dus blijkbaar op die computer boven staan. En je hebt mij nog nooit gewaarschuwd, anders had ik tegen mijn zusje gezegd daarmee te stoppen. Ik ging online, omdat mijn vriend naar beneden was gekomen om te zeggen dat ik on moest komen. En toen ik eindelijk on was, was ik geband. Op dat moment kwam mijn vriend om te zeggen dat hij een 24uurs ban had. Ik heb nooit met cheats gespeeld. Maar misschien is mijn zusje (of broertje, die speelt onder de naam jurzz) ooit is online geweest op mijn account. Dat zal ik niet ontkennen. Hiervoor wil ik dan echt mijn diepe, diepe excuses aanbieden aan iedereen die DRC speelt en in het bijzonder aan jouw. Omdat ik dan veel te fel op je heb gereageerd. Ik bied nogmaals mijn excuses aan. Als ik niet unbant wordt, dan heb ik spijt en vind ik dat ik te naief ben geweest, alleen is het mij nooit opgevallen dat ze met hacks speelden (waarschijnlijk omdat ik niet tegen ze speelden).

MVG,
    Lars

6. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste Lars,

Ik had inderdaad je vriend voor 1 dag geband. Als er dan op hetzelfde IP meteen een ander account online komt, dan is dat meestal dezelfde persoon. Ik ga ervan uit dat dit niet het geval was.
    Dan blijft er dus het geval van je zusje, die duidelijk hacks gebruikte. De straf daarvoor is ipban, omdat mensen anders makkelijk een ander account aanmaken.

Als jij me kunt garanderen dat je zusje dat niet doet, dan wil ik hier een uitzondering maken en het account van je zusje bannen en jullie IP unbannen.

bij elke twijfel gaat de IPban er weer op

7. Larzz Newbie DRC Player

Ik kan garanderen dat mijn zusje geen hacks meer zult gebruiken, ik zal iedere dag op de pc boven kijken of er hacks geinstalleerd staan. Zo ja, dan verwijder ik ze en zo nee dan houd ik het zo!

MVG,
    larzz

8. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Lars,

ik heb je IP geunbanned. Je zus' account lotjezz heeft een ban, die kan er niet meer op.
    Jij hebt geen ban en zou gewoon kunnen spelen nu.

veel plezier

[unbanned]

topic closed

Thread Status:
Not open for further replies.