Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Helskil, Feb 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Helskil Newbie DRC Player

*Minecraft naam: Helskil
    *Wat heb je gedaan: Hakenkruis gemaakt. dit is al heel lang geleden gebeurt. ik wil graag unipban. maar ik had een vraag. ik ben al heel erg lang geband. en ik heb heel lang nooit kunnen vinden hoe ik mezelf moest unbannen. als jullie mij zouden unbannen, kan mijn wacht periode dan een beetje ingekort worden aub? ik heb al heel lang gewacht.

2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

24 augustus 2013 om precies te zijn.
    Ik zie geen reden om je te urbannen. Jij wel dan?
    Ik, en nog heel veel mensen associeren een hakenkruis met facisme. Iets dat een geciviliseerde samenleving niet nodig heeft.
    Ook na 5 maanden zie ik nog geen signaal dat je ziet dat je enorm fout bezig bent.....

dus vertel eerst eens: waarom een hakenkruis?

3. Helskil Newbie DRC Player

ik was in de creative world bezig ik wou iets gaan bouwen maar ik wist niet wat dus ik ging maar random dingen bouwen en toen bouwde ik een hakenkruis ik weet eigenlijk niet echt precies waarom ik het deed maar ik heb er echt spijt van.. het was egt niet de bedoeling om fout te zijn..

4. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

random.... kom nou doe normaal........ dat wat jij bouwde was niet random......

5 dagen ervoor werd je ook al voor schelden geband, dus een goed eindruk maak je. Dan nu iets van random bouwen gaat er bij mij niet in.

geen unban topic closed

Thread Status:
Not open for further replies.