Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by TheMatiMen, Feb 7, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TheMatiMen Hunter DRC Player

Ik ben TheMatiMen en heb nog geen antwoord op men vraag gekregen van een paar weken geleden.
    Zouden jullie die IP ban willen unbannen of zouden jullie dat liever niet doen want ik snap nu nog altijd niet wat ik gedaan heb. Als jullie denken dat ik erop kan is dat fout ! mijn ouders zijn gescheiden en om de 2 weken kan ik een heel weekend niet spelen . Ik hoop dat jullie me niet negeren en hopelijk alvast bedankt .

2. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hoe oud is ie nu? 11 of 14? Me is a little confused now. Het feit dat je een IP ban hebt, heeft er eenvoudig mee te maken dat we denken dat je je ban hebt ontlopen en dat jijzelf je broertje bent. Anyway ik laat het hierbij en laat @ADEdge en @Anesitas hier over beslissen

Je hebt deze vraag niet beantwoord in je vorige unban aanvraag.
    Ik Denk dat eerlijkheid je verder zal helpen.

• Agree Agree x 1
  3. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ik heb samen met Anesitas besproken we gaan jullie unbannen ook al geloof ik jullie verhaal niet.

4. TheMatiMen Hunter DRC Player

Is de ip ban al gelukt ? Want anders is er een fout gebeurt. Kan er niet op. Ik woi dit gewoon melden voor moest er een foutje zijn gebeurt .

5. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Wacht tot morgen.

Thread Status:
Not open for further replies.