Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Emiel.Allefs, Oct 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emiel.Allefs Newbie DRC Player

*MCWithFriends (eerst was ik CraftMineDie, maar ik heb nu een premium account :D)
    *een account aangemaakt om een grapje te maken, over waar we het om 2u30 snachts over hadden.
    ik wilde weer dat account wegdoen, maar ik kreeg een ipban. Jammer, ik dacht grappig te zijn voor 2 minuten...
    naja ik snap dat je geen 2 accounts mag dus sorry! was alleen om de naam bedoelt, ik heb niet zoveel geld om te donaten voor een donatie rank die namen kan changen.
    *Altin0492 heeft mij ge(ip)bant
    Bewijs: wil je een bewijs? van wat? dat ik een cracked en een premium account heb?

2. Emiel.Allefs Newbie DRC Player

en mijn zusje (flowergirl) en mijn broertje (Boy123) spelen ook op deze server. geloof je het niet? ik kan skype sturen :S dan discussieren we daar verder

3. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Hoi Emiel,

Wat voor grapje was het dan? Vertel even precies wat er is gebeurd alsjeblieft.

Vr Gr.
    Koolmees

4. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Uhmmm ik heb je niet geband :P Kun je ff je naam geven met welke account je bent geband ? dan zoek ik wel ff wie je geband heeft

5. Emiel.Allefs Newbie DRC Player

Ik ga dat grapje dan maar posten:
    [DRC-Ultimate] Dylantje13 kwam terug van een internaat, en we hadden het over in de chat wie zo'n groot bedrag heeft betaald (hij had iets van 150 euro gedonate) en we kwamen op de vraag; wie heeft t betaald? toen kwam ik via crackedlaucher met een accountje genaamd GekkeInternaat online, en zei dat ik het betaald had. Gevolg; IP-Ban

6. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Ahhhzoo die naam kon ik wel vinden. Ik heb je inderdaad geband vanwege je naam.
    Internaten zijn niet leuk (kan ik me zelf niet voorstellen dat het wel leuk is) en is zeker niet de bedoeling om daar iemand mee te pesten. Daarbij moet iedereen zichzelf thuis voelen hier op DRC en is er geen onderscheid!
    Daarbij overtreed je ook de regel van Multi accounts...
    Dit is een heel duur grapje...

• Like Like x 1
  7. Emiel.Allefs Newbie DRC Player

t was een grapje. ik snap nu dat jullie het niet grappig vonden. T was niet de bedoeling om een mult account te maken

8. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Hallo Emiel,

Grapjes mogen op onze server. Maar je moet wel je grenzen en de serverregels kennen.
    Ik heb je unbanned, maar de volgende keer kom je er niet zo simpel vanaf.

Veel plezier op de server!

Topic gesloten. [unbanned]

Thread Status:
Not open for further replies.