Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Gewoonbastijn, Jul 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gewoonbastijn Redstone Miner DRC Veteran

Hallo allemaal.

ik ben sinds kort begonnen aan een klein kasteel, maar tot men verbazing, heb ik te weinig ruimte.

kom ik er dus achter dat mijn achterbuurman coconut53, nooit online is, nou ik zie hem nooit, en zijn bouwerken staan overall door het land, terwijl hij er niks mee doet.

dus mij vraag is. kan iemand het weg halen? of weet iemand waneer hij voor het laatst online is geweest? want ik wil wel veder met men kasteel kunnen, en met te weinig ruimte lukt dat niet echt

Mvg.

Gewoonbastijn

2. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

hij is 14 dagen geleden voor het laatst online geweest ik vind het echter nog te vroeg om alles weg te halen in verband met de vakantie tijd. als hij over 2 weken nog niet online is geweest zal de claim weg worden gehaald

3. Gewoonbastijn Redstone Miner DRC Veteran

oke dankjewel.

4. Gewoonbastijn Redstone Miner DRC Veteran

het is niet echt dat heel zijn claim weg moet ofso. maar een toren die in mijn bauw zone staat. kan die niet weg? en dat we die dan ergens anders neer zetten ofso? want heel de claim weg, vind ik zielig voor dat ventje.

5. robneng Redstone Miner DRC Player

Daar heb ik ook last van er zijn een paar lui bij mij in de buurt die een huisje naast de woestijn hebben gemaakt maar zelf zijn ze verdwenen en ik zit met de rotzooi. Ik w8 nog even maar dan komt er wel een opruiming hopelijk want een van hun heeft ook de woestijn voor me leeggehaald.

6. Gewoonbastijn Redstone Miner DRC Veteran

Dit is dus het probleem waar ik tegen aan zit.

ik heb dus mijn kasteel gebouwt. tot aan zijn claim ( er zit nog 1 blokje tussen)

de rechte toren, moet ook links staan, ik heb gewoon geeen ruimte, en de andere kant van men claim is water. dus daar bauwen is geen optie.

MVG. GewoonBastijn.

7. Gewoonbastijn Redstone Miner DRC Veteran

het is nu 2 weken later? en? is hij al online geweest? ik wil graag mijn huis kunnen afmaken

8. Gewoonbastijn Redstone Miner DRC Veteran

9. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

#slotje

Thread Status:
Not open for further replies.