Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Iglesias007, Nov 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iglesias007 Newbie DRC Player

Minecraft name: Iglesias007
    *What are you accused of: Multiplicar Contas
    * *A short description of why you think you deserve to be unbanned:
    I was playing when my mother asked me to go to shower, then I left my computer, while I was connected on the server, afterwards my brother joined on his account using my computer, and started to do silly things and when I came back, I was already banned. I came here to ask for an unban, because it's all my brother's fault. Please, unban me, it's all his fault, he will never ever play on my computer again. Seriously, seriously, you can ban his account and unban mine. Please. I hope you guys can understand.

eu estava Jogando quando Minha Mãe pediu Paragrafo eu tomar banho, ENTÃO fui e deixei meu PC Ligado no Servidor, logotipo em SEGUIDA meu Irmão Entrou no meu PC e entro na Conta DELE, e ENTÃO Entrou há POIs era Servidor ELE O Primeiro da Lista de dos Servidores, ai de ELE começou a bobas.e Fazer Coisas quando eu cheguei vi Que tinha Sido banido Por Que tinha 2 Contas Fazer MESMO IP Servidor Nenhum ENTÃO eu vim aqui para PEDIR Para mim desbam, pois foi Tudo culpa do meu
    Irmão, prometo Que ELE NUNCA MAIS Jogar vai fazer NÃO PC meu Desculpa, serio.serio. Ban ASSIM, Uma Conta Iglesias007_Jr se Quiser mas DESBAN hum por favor Iglesias007 !!!! Espero Que entenda! XD!*

Last edited by a moderator: Nov 2, 2015
  2. Andie Server Moderator Staff Member Server Moderator

Olá Iglesias, acredito que você pode não ter percebido o fato de que este fórum não é brasileiro, logo, não há motivos para utilizar português como língua principal. Gostaria de pedir que você refizesse seu unban appeal em inglês. O moderador que baniu você não fala português. Sou a única moderadora BR. Agradeço desde já. :yum:
    - ​
    Hello Iglesias, I believe you may not have realized the fact that this forum is not Brazilian, so there is no reason to use Portuguese as your main language. I would like to ask you to redo your unban appeal, in English. The moderator who banned you don't speak Portuguese, I am the only brazilian moderator. Thanks in advance.
    --- This message was merged, Nov 2, 2015 ---
    @Panzerwaffen, this one is yours, buddy. Good luck. ;-) ​

• Like Like x 3
  3. Panzerwaffen Server Moderator Staff Member Server Moderator

When i joined skyblock i saw your name and Iglesias007_Jr so i check your ip and they matched. Then i went in vanish and tp'ed to Iglesias007_Jr i saw him creating a new island and collecting the starting resources (the items in the chest) and than he tp'de to you and gave the items to you. And at your island you guys never moved at the same time when you stopped walking he started so it looked like one person was controlling two players.

So how can you explain that you guys never moved at the same time?
    And why was Iglesias007_jr giving the items to you?

• Informative Informative x 1
  4. Rejoy Diamond Miner DRC Veteran

5. Andie Server Moderator Staff Member Server Moderator

No hate. :yum:
    Closed.

Thread Status:
Not open for further replies.