Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Dutch_NL, Nov 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: Dutch_NL
    *Wat heb je gedaan: teveel meldingen voor fastheal en andere dingen + bladeren door oude pushes en een screenshot van nodus posten op TS3
    Wie heeft je geband: Indien bekend noem mod/admin/owner met @ ervoor @nobody4life @JelleDRC
    Bewijs: (Screenshots, Video's) http://puu.sh/cFR2p/5d7fba42e4.png

Ik heb ban gekregen voor hacks, ik heb ook hacks op mijn computer, vaak gebruikt op DRC! heel vaak zelfs! velen xrayers mee op gespoord en geband in het verleden
    helaas zijn de hacks nu verouderd en werken ze NIET... maar doordat er nu ineens teveel meldingen komen als ik in de mob arena zit... en ik een screenshot naar @ADEdge stuurde van Nodus die ik al een hele lange tijd geleden (in de oude mob arena) heb gemaakt... ben ik nu dus banned!

Ik heb @nobody4life gevraagd om anders een unban te geven en dan mee te kijken via teamviewer dat die meldingen komen door de healing potions en golden apples...

op DRC gebruik ik GEEN HACKS
    ik weet dondersgoed wat de regels zijn want ben zelf MOD geweest...
    plugin van de server is gewoon niet snel genoeg voor mij :D
    ik snap er ook niets van...
    leuke zinnetjes onder elkaar

hopelijk mag ik van jullie bewijzen dat de plugin gefaald heeft!

gr Stefan

• Like Like x 10
    • Agree Agree x 1
    • Optimistic Optimistic x 1
  2. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Als je geen hacks hebt, waarom zou je dan ooit zo dom zijn om dan zo een puush te sturen. Je wist dat ik je al langer verdacht van hacks en jij bent ook de enigste die zoveel meldingen symuleert / creëert.

Hacks niet up to date klopt ook niet echt. Want je kan nodus nu zelfs al downloaden voor 1.8 dus voor 1.7 ook.

Je maakt het ons toch weer echt niet makkelijk. @robinwiel was degene die het opmerkte vandaag.

Welk enkele rare dingen opgemerkt terwijl je in de mobarena zat. Bepaalde manieren van hitten leken mij zeer verdacht. Ik kan mijzelf niet omdraaien en meteen een mob hitten nadat de boss me weggooien (ik kan ook de noob zijn hier).

Ik hoop eigenlijk ook dat je geen hacks gebruikte maar ziet er hier wel anders uit. Iedereen gelijk voor de wet.

3. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

vandaar de vraag. mag ik een keer laten zien hoe ik het doe? misschien dat je het dan wel geloofd... ik gebruik GEEN hacks
    toevallig weet ik dat @TheGooseBumpers een paar uur geleden ook enorm veel meldingen had, toen was er een lagg spike op DRC (gehoord van @Aviccii_ )
    dus... mag ik het een keer laten zien? of gun je me die kans niet?

• Like Like x 1
  4. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Wat je anders wel even voor mij mag doen is tonen hoe oud die puush is. Als je niet weet hoe je dat moet doen is, ga naar de website van puush en als je over die puush gaat met je muis komt er op wanneer deze genomen is. Als dit van de 1.6 tijden is kunnen we dit hier snel oplossen.

• Like Like x 1
  5. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Er kwamen best wel veel meldingen binnen tijdens de lag spike, ongeveer 1 uur voor je ban. Ik heb daartussen niet eens meldingen gezien. De lag spike heeft er niks mee te maken gehad.

6. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

http://puu.sh/cFZsF/87771b406d.jpg

dit is de puush... na lang zoeken gevonden! heb veel pushes

ik begreep naar wat Lukas zei dat de laggspike door jouw meldingen kwam, mijn excuses :)

• Like Like x 2
  7. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Je puush is dus inderdaad zo oud. Na lang vergelijken want dacht eerst dat je verschillende had getoond. Maar waarom zou je dat dan sturen?

Dit verklaart ook nog altijd al de ncp meldingen niet.

8. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

die NCP meldingen kan ik ook weinig aan doen... ik doe mijn best om te overleven, gebruik veel potions en golden apples en zorg ervoor dat mijn foodbar constant vol is waardoor ik blijf healen, sorry voor het ongemak :(

9. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Ik ga er eens over nadenken en het verder bespreken binnen het staff-team. Tegen morgenavond heb je antwoord van mij.

10. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ja, is goed, bedankt voor de snelle afhandeling!

11. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Dutch_NL je krijgt hier het voordeel van de twijfel (ook al is er niet veel twijfel) en rekenen we dat de plugin gefaald heeft (wat me sterk lijkt). De volgende keer zal je niet zoveel geluk hebben, laten we daar duidelijk in zijn.

Verwijder ook misschien je hacks van je pc en verstuur ook zo geen domme puush en dan hadden we veel kunnen vermijden;

#Speler unband (nu nog)
    #Topic Closed

• Like Like x 5
    • Agree Agree x 1
Thread Status:
Not open for further replies.