Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by GDGgod, Dec 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GDGgod Newbie DRC Player

he ik ben onterecht geband voor xray, terwijl ik geen xray heb

Minecraft naam: GDGgod
    *Wat heb je gedaan: GEEN XRAY GEBRUIKT (al denkt men dat wel)
    *Wie heeft je gebant: weet ik niet
    Bewijs: (Screenshots, Video's)

ik heb geen bewijs dat ik het niet heb, maar geloof me als ik zeg dat ik geen flauw idee heb hoe ik uberhaut Xray of een andere mod op mijn mc kan zetten. en srs vind ik mensen die het gebruiken stom want wrm zou je cheaten? dat verpest het alleen voor andere!

alsjeblieft help me

GDGgod

2. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Dus dit heb jij gedaan zonder x-ray? dacht het niet.

Voor mijn geen unban omdat je ontkent het niet gebruikt te hebben + achter de reden staat de naam van mod/admin

3. GDGgod Newbie DRC Player

het spijt me, dat de informatie die ik gaf niet helemaal volledig was
    ik ben gebanned door Bammer
    en mijn bewijs geef je nu zelf, ik heb dat ding niet gebouwd... sterker nog mijn huis was van stone bricks en cobblestone en van houten planken die je vind in gewoone bossen en in snowbiome bossen ik weet eff hun namen niet sorry je moet wel de verkeerde hebben want dat heb ik niet gemaakt! pls ik deed het echt niet!!!
    o en sorry voor de dubble ontkenning... maar je wist zelf wel wat ik bedoelde hoop ik

4. Brammes Guest

ik vind 1860 stone en 60 diamonds wel erg veel dat kan niet zonder hulp van xray, dat betekend dat je 31 stone hakt en 1 diamond vind...
    zonder nog maar te spreken over gold..

ik vind het een beetje ongeloofwaardig....
    en je kan beter meteen eerlijk zijn , want als je gaat liegen wordt de kans alleen maar kleiner op een eventuele unban!

5. GDGgod Newbie DRC Player

nou je weet wat ze zegge statics dont lie... als jullie dat denken
    maar weetje ik dacht dat dit een leuke server was waar mensen niet zo onredelijk waren en waar men hun spelers wel geloofde en niet zo achterdochtig waren... maar ach als jullie mij niet willen dan zij het zo )8

Maar srs dat huis is echt niet van mij en dat is zeker geen leugen...

btw.... Brammers, je brengt het leuker dan die andere kel.... al geloof ik jou ook niet, maar oké...

6. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

uhm dat huis heeft hier niks mee te maken? Het gaat om je x-ray stats in die foto niet om die huizen.

+ je liegt gwn dat je geen x-ray hebt gebruikt. Liegen maakt het erger en je kans op een unban is 0%

Thread Status:
Not open for further replies.