Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Bugs' started by Bgamer234, Jul 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

Hallo DRC,

Ik zat net jullie topic's te lezen (regels enz.), maar ik was nog online op de server. Ik dacht: naar 4.5 min. word je toch gekickt, dus geen probleem. Ik stond (toen ik AFK) ging in de end-portal die naar Survival leid, maar Survival doet het niet. Dit weet ik, maar ik sta dus in die portal. Het probleem is dat ik naar een half uur nog steeds niet gekickt ben. Ik dacht er gelijk aan om een topic te schrijven, maar ik dacht: eerst even bewegen, en daarna weer opnieuw proberen. Het is raar als je een topic schrijft van iets wat eenmalig is. Ik ging dus eten. Na het eten keek ik weer en ik was nog steeds niet gekickt. Komt dit overeen bij een Server Bug, of wisten jullie dit al. Ik denk: ik zeg het maar gewoon even, voor het geval dat.

hopelijk hebben jullie wat hieraan.

groetjes: Bgamer234

Ps: Ik las de regels, en een regel was me niet helemaal duidelijk... Waar kan ik dit vragen?

2. Farrelm Redstone Miner DRC Veteran

Het kicken in de hub is nutteloos dus hoeft het niet, Bij Survival sta je bijvoorbeeld afk om Monsters te spawnen en dan killen ( voor xp of de drops ) En er is een soort kick in de hub, Maar dat is alleen bij het inloggen
    P.S : over welke regel heb je het over

3. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

je kan ook kicken zodat er minder mensen online zijn en de server dus minder ram gebruikt en minder laggt

4. Farrelm Redstone Miner DRC Veteran

Ben jij diegene die 1 uur in de hub zit?

5. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

misschien... (ze hebben me door!)

• Funny Funny x 1
Thread Status:
Not open for further replies.