Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by xkocer, Aug 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xkocer Stone Miner DRC Veteran

Hallo,

Ik heb een kit pvp rank gekocht: Knight. en toen vond ik het echt leuk.. en kocht ik king.
    Wat ik mis bij de ranks in kit pvp is iets 'extra's'...

Als je 25euro doneert, vind ik dat je wel wat beters hoort te krijgen dan een setje.. iron armor.. van prot (2 denk ik).
    En je hebt niet veel aan meerdere Player vaults. 1tje is wel leuk, goed.

Ik vraag hierbij of jullie iets 'Extra's' kunnen doen bij kitpvp want volgens mij kopen niet veel mensen een rank bij kitpvp.
    Ik denk ook omdat 't komt doordat je niks speciaals krijgt, want waarom zou je met iron armor spelen? als je een god setje bij de hand hebt.

Ik vind kit pvp hartstikke leuk, maar kunnen jullie dan bij de ranks iets toevoegen? Zoals dat je extra credits krijgt elke dag Bijvoorbeeld bij knight : 500 credits.. bij king : 850 credits?.. dit voegt toch wat meer waarde aan je rank toe.

En ik vind dat de kleur van king veranderd mag worden.. groen.. tja.. je ziet al je level in groen volgens mij en dan zie je je rank ook in 't groen.. geen verschil dus.. bij knight was dat niet zo. dan zag iedereen dat je een rank had.

Mvg,
    xKocer

-Pro Kit-Pvper DRC-

• Agree Agree x 1
  2. iiJochem Obsidian Miner DRC Veteran

Ik vind niet dat je meer geld moet krijgen, want dan kan je binnen no-time full god diamond hebben. Ik zal proberen wat suggesties te verzinnen :)

Verzonden met Tapatalk met een iPhone 37s

• Agree Agree x 1
    • Optimistic Optimistic x 1
  3. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Je koopt een rank niet, je doneert voor de server omdat je het leuk vind. In ruil voor dat geld, krijg je een rank als cadeautje.
    Dus ik weet niet of er wel echt iets aangepast "MOET" worden.

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  4. Sanderp Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Waarvoor heb jij gedoneert? Ik voor de rank hoor en ja ik weet, je doet het eigenlijk voor de donatie maar volgens mij doet haast niemand dat behalve als je te veel geld hebt

• Agree Agree x 1
  5. Joey / JPCore Builder Builder

Je betaald voor in jou ogen voor leuke rank met nieuwe commands (ik ook trouwens :p)

de owner/host beziet dit als een donatie voor de server beide kanten kloppen. (Voor jezelf doneren en voor de server)
    Peace out.

Handtekening = 10 $

• Like Like x 2
  6. xkocer Stone Miner DRC Veteran

Ehm.. ik weet niet wat jij allemaal uitkraamt hiero.. maar als je geen rank kreeg voor je donatie. zou bijna NIEMAND doneren. dus ik weet niet wat je nu probeert te zeggen.

• Agree Agree x 1
  7. Brammes Guest

ik weet niet over die functie van geld krijgen elke dag. Heb het idee dat na een tijdje wordt misbruikt ..
    Het kan best, moeten we even naar kijken.

natuurlijk is XP behouden op death, of een percentage ervan een goede feature..
    net als /near of /feed <-- 1x per 15 min?

Eigenlijk zijn er vrij weinig kitpvp features om toe te voegen: ik kan er niet echt meer bedenken..
    suggesties zijn welkom..

8. Tribut0 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Miss een soort spectator mode voor Donators?

• Agree Agree x 1
  9. Joey / JPCore Builder Builder

Oh das wel nice als je in de spawn bent dat je een command typt ofzo dat je in soort vanish kitpvpers kan zien vechten.

Handtekening = 10 $

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  10. xkocer Stone Miner DRC Veteran

Jaaaa idd.. !!!!

• Agree Agree x 1
  11. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

/near dan 1X per 5 minuten en /feed 1X per 2 minuten (als het aan te passen is per rank zou ik zeggen: 10 minuten 7.5 minuten etc.)

- The Golden Goose

12. Brammes Guest

feed is wel OP eh?

13. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Maar dan hebben de donaters wel iets extras als je nou zou zeggen /heal zou ik dat te OP vinden. Feed is nog prima te doen.

- The Golden Goose

14. Brammes Guest

het ging me om die tijd, 2 minuten is erg kort als je in een battle bent :)

15. David/555shadow Gold Miner DRC Veteran

Daar zou ook misbruik van gemaakt kunnen worden, bijvoorbeeld als iemand sneaked of wegrent omdat hij low is en hij zich ergens verstopt om te healen, dan kunnen de spectators in chat zeggen waar ze zitten en kunnen ze gekilt worden, en dat is natuurlijk niet de bedoeling, dit is een mening, geen feit.

16. Tribut0 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

tja maar er kan van vanalles misbruik gemaakt worden hoor dusja

17. iiJochem Obsidian Miner DRC Veteran

Misschien is het leuk om iets van Donator-Deals te doen, dat je net wat betere dingen kunt kopen voor het pvpen, denk aan betere enchants, andere extraatjes. Maar dan kosten die betere enchants ook wel weer meer als de andere enchants.

Denk aan: Fire aspect 2: 500$

Zo kan dat ook met bv splash potions of heal/ strenght, healing 2, speed 2 etc etc.

(GEEN strenght 2, is te OP.)

• Like Like x 1
  18. Assassian_Damian Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Eig niet echt als je gewoon een minimap hebt is dat het zelfde dan kan je ook mensen zien

19. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Iron prot 2? Voor 600 heb je full dia.... Doe er wat bottles bij ($100) en je heb full prot 1/2 dia....

Ben het met je eens, ik zie trouwens ook nooit donators nu op kit-pvp

• Like Like x 1
  20. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Er zijn wel donaters op kit-pvp maar kit-pvp word eerder gezien als een kleine trainings baan voor bijv. Factions of een kleine pauze van survival. Ik zie ook niet veel donaters op skywars en creative. Ze zijn er wel maar weinig. Er zijn ook mensen die alleen maar kit-pvp/skywars spelen en die doneren daar eerder dan op survival bijv.

- The Golden Goose

Thread Status:
Not open for further replies.