Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by Dracindo, Jan 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Ik speel al lang genoeg in de kitpvp en dit is wat ik vind wat er met de shop mag gebeuren.

1: Overpowered strenght potion
    Hiermee kun je in 2 minuten veel mensen killen voor maar 20$ en dat vind ik te weinig (net als /fly voor maar 5euro ;)). Veel mensen zullen kwaad zijn als de prijs verhoogt, maar veel pro's (zoals de mensen in de top 10) kunnen met gemak 20 mensen doden en dan opnieuw strenght potion kopen.
    Suggestie voor prijs van strenght potion II: 35$ (+15$)

2: Overrated Bomb pokemon
    Je koopt een creeper egg 1 keer en dan nooit meer. De creeper ontploft niet meteen en doet weinig schade tegen full iron armor. Ook, dankzij de 'Safe creeper' mod (of een andere) doen creepers geen schade aan de map (wat goed is) en is hun explosie minder groot, waarbij deze veel te gemakkelijk ontweken kan worden.
    Suggestie voor prijs: 40$ (-35$)

3: Enderpearls?
    Ik denk dat veel spelers hier strategischer mee kun werken: Makkelijk iemand in de boom uitschakelijken of in de torens van het kasteel, op het kasteel geraken of op plaatsen waar je normaal niet kan komen, ontsnappen aan spelers, enzovoort... Dit kan kit-pvp nog leuker en interessanter maken.
    Suggestie voor prijs: 20$

4: Snowballs (trollolol)
    Gewoon mensen irriteren met sneeuwballen. Geen damage, maar rap schieten en vijanden op afstand houden. Kan goed werken om spelers van de telepad af te houden of om ze van de rand te duwen in de lava.
    Suggestie voor prijs: 5$/16 snowballs

5: Betere boog (op idee van goldmika1)
    Bogen doen weinig schade en voor sluipschutters onder ons zou dit heel interessant zijn. Een boog met Power 1-3 ofzo en punch als dat kan.
    Suggestie prijs: 40$

Laat me weten wat jullie hiervan vinden, admins en moderators. Voor de rest, gelieve niet te zeuren, (opbouwende) kritiek geven mag uiteraard wel.

• Like Like x 2
  2. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Enderpearls zijn nogal bekend om mee te glitchen
    Dus bijv out of the map dat lijkt me geen goed idee
    Rest lijkt wel oke

• Like Like x 1
  3. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Jaaah de rest is leuk maar met enderpearls.
    Maar nog 1ding over de enderpearls:

Het zou goed zijn want als je uit de map gaat dan kan je ook niemand killen en dan heb je daar niks te doen want in de pvp arena zit glas :P En dan kan je ook niks met je bow :) Want je kan niet door glas schieten :P Dus ik vind de enderpearl idee wel goed ! En dat is ie wel hoor altin0492

4. goldmika1 Redstone Miner DRC Veteran

Ja dit is een goed idee en dat van die prijzen kloppen ook wel.
    ook ik heb nog wat toe te voegen als het mag (al mag het niet doe het toch :P)

40 pvp coins voor een betere bow. de bow we nu hebben hitten half of 1 hartje dit is opzich best goed als je snel kan schieten. maar dit is stom voor als je meerdere mensen achter je aan hebt.
    als je nou punch 1 of 2 hebt schiet je ze verder naar achter waardoor je kan vluchten.
    (misschien zullen sommigen nu zeggen pak je zwaard. maar ik speel veel liever met bow)

5. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Dat is best wel een goed voorstel, Ik plaats het er bij :D
    En enderpearls om buiten de map te proberen komen? Niemand gaat dat express proberen, da's geldverspilling, net als de bomb pokemon. Alleen kun je het nuttig gebruiken. Wie weet hoe hij moet gooien kan hiermee op veel leuke plaatsen komen.

6. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Was slechts een voorbeeld hier een ander: Boven op het kasteel ?

7. Matteo Redstone Miner DRC Veteran

Betere bow had ik ook al gevraagd, maar dat kan alleen met chestshop.

8. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Mensen kunnen al boven het kasteel. Makkelijker om ze uit te schakelen :D

9. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Snowballs toegevoegd.
    Prijs van strengthpotion en creeperegg aangepast.

• Like Like x 3
Thread Status:
Not open for further replies.