Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Ranger_Mann, Jul 30, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ranger_Mann Gold Miner DRC Veteran

Hallo,

ik heb onlangs van een aantal niet donators dat ze ruimte te kort hebben, en dat ze graag extra ruimte willen. De enige manier om dat nu te krijgen, is om een rank te kopen die nu 8,50 kost, maar normaal 10 euro. Dit is voor veel mensen te duur, waardoor ze maar met al hun goede spullen in hun inventory pvp in rennen, waarna ze alles verliezen en stoppen met het spelen op deze server.

Mijn voorstel:

- Mijn voorstel is, dat je losse player vaults kan kopen. Van prijzen heb ik geen idee, dat laat ik gewoon aan jullie over.

- AAAlex, een speler van kit-pvp, had zelf ook een idee. Hij dacht namelijk dat het misschien ook leuk zou zijn als je met ingame money wat ruimte voor spullen kon kopen, bijvoorbeeld 10K voor 9 slots. Ik heb overigens geen idee of dit kan. Het lijkt mij ook geen goed idee, maar ik dacht 'waarom zou ik hem er niet bij zetten'.

Bedankt voor het lezen, en ik hoop dat een van de twee jullie een goed idee lijkt.

Last edited: Jul 30, 2015
    • Like Like x 3
  2. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

ruimte kopen voor ingame geld lijkt me geen goed idee. Daardoor gaan er minder mensen doneren denk ik. Losse vaults kopen lijkt mij wel een goed idee want sommige mensen hoeven de donator kit niet en dan kunnen ze bijvoorbeeld 2 pv`s kopen ipv de knight rank.

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  3. iiJochem Obsidian Miner DRC Veteran

Mijn mening is dat je gewoon een rank moet kopen voor die vaults. En waarom zou je 30 vaults vol met diamond armor nodig moeten hebben?

Verstuurd via mijn iPhone

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  4. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

Super idee!
    Ps: die van Alex, sorry. Maar ik zie geen nut om euros te betalen alleen vooor 9 slots

5. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Er staat met ingame money ;)

• Like Like x 2
  6. Joey / JPCore Builder Builder

Normaal gezien doneer je niet voor de ranks maar om de server te helpen :') *plingpling*
    Want de broadcast zegt natuurlijk wel: dat iemand doneert voor de -Rank- (naam). Show some love etc.

OT: Soort van digitale (andere) enderchest kopen etc. Cool idee, maar dan verdiend DRC wat minder centjes dus geen idee of ze wat willen
    (no offence natuurlijk , love)

• Like Like x 2
  7. willig00 Gold Miner DRC Veteran

Met ingame money? Zo ja lijkt mij dat ook het beste en leukste.

8. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

1 rij is 9 slots. 4 slots voor armor, 1 voor zwaard, 1 voor boog, 1 voor een stack arrows (+1 voor 2 stacks) en 1 voor een stack vlees.
    3x 9 rijen = 3 volledige setjes. Of je stopt er enkel wapenuitrusting in zodat je plaats hebt voor gouden appels enzovoort.
    Normaal zou je altijd aan een kit kunnen en anders gebruik je een van deze noodkitjes die in je enderchest zitten.
    Naar mijn mening hebben non-donators genoeg ruimte. Aan hun de keuze hoe ze die gebruiken.

Wie gulzig is en altijd meer wilt, zal wel doneren.

Last edited: Aug 4, 2015
    • Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
Thread Status:
Not open for further replies.