Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by TheGooseBumpers, Aug 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

ik leef me nu helemaal uit op kit-pvp maar deze arnena is het moeilijker om mensen te vind (veel plekken om te schuilen en veel grote gebouwen) dus daarom wou ik voorstellen om in de kits met langere cooldown 1 of 2 meer cooked meat te doen.

Ook wil ik graag voorstellen dat er kisten spawnen in de arena met loot er in (alleen spullen uit de kits: warrior archer en junior) maar dan alleen in gebouwen en rond de buitenste muur om de arnena heen.

een [disposal] sign te maken op spawn zodat je je junk makkelijker kunt droppen.

lillypads in het water dat om de arnena heen ligt, anders duren de ""chases" heel lang daar en kun je ook hun spullen niet meer op pakken.

laatste suggestie enchantedments duurder maken want nu lopen mensen die bijna nooit kit pvp spelen al met full dia en max enchanted rond. en is het dus niet vrij zeldzaam.

• Agree Agree x 1
  2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Bedankt voor de suggesties! We zullen ze bekijken!

• Like Like x 1
  3. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

ik ben er vandaag achter gekomen dat /back er ook in zit, kan dat er aub uit gehaald worden? mensen doen steeds /back en kunnen je zo makkelijk killen als ze een team zijn.

4. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Misschien in die "Archer Toren" waar je heen moet met die o zo leuke parcour.....
    Een echest plaatsen zodat je er ook nog iets aan hebt ? Dan kun je daar veilig het stuff in doen als je sell all doet, dan heb je er toch nog iets aan. :D

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.