Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by UnDead_Assassin, Oct 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

Hallo DRCers
    Ik zat gisteren kitpvp te spelen en toen dacht ik er zijn best veel donateurs en of mensen met OP armor
    Dus dacht ik wrm niet zon kit voor members die je 1 keer per week ofzo kan gebruiken

kit : iron armor protection 1
    Iron sword sharpness 1
    Bow power 1 en 3 stack arrows OF bow met infinity 1
    10 steak
    Dan zou het ook beetje leuk worden voor members

• Agree Agree x 3
  2. iiJochem Obsidian Miner DRC Veteran

Geen slecht idee, maar ik denk dat het voten al genoeg geld geeft om een goede kit te krijgen.

• Agree Agree x 2
  3. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Er zijn meer dan genoeg members met diamond armor. Als iedereen met infinity bogen en goeie armor kan rond lopen word het ook niks meer aan voor donaters.
    Je doneert nu alleen op kitpvp voor pv en een kit.
    En zoals jochem ook al zei: voten levert al een heleboel geld op. 1 dag voten is al half diamond

• Agree Agree x 3
  4. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Er zijn ook al heel veel kits voor members. Het enige wat daarmee is is dat donators die ook kunnen gebruiken? Wat is het probleem daarvan. Ik zal ze even opnoemen: junior, ninja, guard, warrior, archer. Dit zijn toch al genoeg kits? En anders kill je lekker een donator met kit, of je koopt het wat jochem al zei. En wat goose zei, er wordt anders voor ons als donators niks meer aan. Als donator hoor je (lijkt mij) een soort van 'stapje voor' te hebben op de rest om dat je geld geeft aan Jelle voor de server. Hiervoor krijg je dan permissies. Als die permissies niks meer waard zijn doordat alle members al bijna even goede kits kunnen krijgen gaat niemand doneren (probleem 2).

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  5. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

Makkelijk voor jullie om te zeggen, jullie zijn allemaal donators maar 1keer per week vind ik niet zo slecht en die donator kits zijn ook OP vindt ik een full dia armor en enchant....kijk ff als je geen donateur bent, en daarom zijn er ook super veel hackers op kitpvp , ze willen gewoon donators killen voor kits

• Like Like x 1
  6. kasperm10 Gold Miner DRC Veteran

De donator kits zijn helemaal niet OP? Als je elke dag vote, heb je ook heel snel diamond armor...? En als jij ook die kits wil, moet je maar doneren.

• Agree Agree x 1
  7. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Je kunt bijna precies dezelfde kits maken als member als je maar genoeg vote. Op thorns, featherfalling en de boog na. Er zijn denk ik maar 3/4 mensen die diamond kits kunnen. De rest koopt het gewoon.

8. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ik ben t met kasper eens, en sws heb jij ooit een knight kit gezien? dat is IRON armor met enchant: Protection II dus niet gaan zeuren dat jij ook diamond armor wil aub? want OOK klopt niet.

• Like Like x 2
  9. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

Nouja dit moet @JelleDRC beslissen
    Maar ik vindt wel dat er een oogje moet worden gehouden in kitpvp

10. TheMarten123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Cool Herobrine dit id. echt idee als iedereen zo dia krijgt is de lol eraf dan hebben wij maanden gespaard voor een setje en dan zet je dit ertussen en iedereen boem het is op pvp als je dat graag wil spelen moet je een andere server zoeken

11. iiJochem Obsidian Miner DRC Veteran

Donators horen een extraatje te krijgen. En donator kits zijn echt niet te OP voor wat je betaald, geloof me. Voor de rest praat je klinkklare onzin. Een diamond setje kopen hoef je maar 1 / 2 dagen te voten?

Verstuurd via mijn iPhone

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  12. TheMarten123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

En er zullen geen mensen meer zijn die hun rank upgrade. Of een kopen omdat je anders toch al op bent met je dia setje per week

• Agree Agree x 1
  13. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Ik snap het punt niet echt. Vote elke dag.
    Dag 1: Full dia armor
    Dag 2: Volledig enchanted (dus al beter dan king)
    Dag 3: extra

Enkele nutteloze kits die je kan openen voor je in game level zou wel leuk zijn.
    (bijvoorbeeld full gold unbreaking 5 armor voor lvl 1000)

Op zich mag dit topic dicht, want zelfs members kunnen OP armor krijgen door te voten en te kopen in de in game shop of probeer iemand met die kit te killen. Want we mogen al blij zijn dat mensen begonnen zijn met doneren voor kitpvp.
    Gewoon elke dag stemmen voor je centjes, krijg je ook nog wat voor de andere servers.

Topic gesloten

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 2
Thread Status:
Not open for further replies.