Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Bugs' started by nlownzzzz, Jul 21, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

@JelleDRC
    heeft eerder een bericht achtergelaten dat als er problemen waren je een topic moest maken.
    sinds dat er aan de server is gewerkt heb ik maar ook andere veel problemen met lagg en setbacks en hierdoor wordt ik vaak oneerlijk gekilled omdat alles stil staat op je ergens anders neergezet wordt.
    ik hoop dat dit binnenkort verholpen wordt ik weet het lagg zal er altijd blijven en er wordt jullie best op gedaan om het te verhelpen en ik bedoel deze topic ook niet dat het slecht is.

mvg,
    NLoWnZzZz
    --- This message was merged, Jul 21, 2015 ---
    en ik krijg elke dag wel 5 keer dit in me beeld terwijl ik gewoon goed internet heb

Attached Files:

Last edited: Jul 21, 2015
    • Like Like x 4
  2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Over welke server gaat het?

3. Bram Diamond Miner DRC Veteran

Kitpvp #TopicNaam :)

4. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Loool me stupid.

Uhm ik ben gisteren de hele dag op DRC geweest en heb geen enkele Timed out gekregen...

5. luukgamekanaal Redstone Miner DRC Veteran

het gaat niet alleen daarover je word gekickt terwijl je geen hacks hebt zo ben ik al 3x mn titan kwijtgeraakt... en als je gekickt word ben je alles kwijt. die plugin is echt niet beter dan de vorige !

• Like Like x 2
  6. MagicFlakes Redstone Miner DRC Veteran

lagg ligt aan je internet en niet aan de server alleen de plugin is wat stupid
    Laat me MS op drc zien, Screen plz

7. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Als een topic 'lagg kitpvp' heet, zou een beta-plugin nogal offtopic zijn.

8. Ruthger Nether Inhabitant DRC Veteran

ik hoop dat of het gefixt kan worden of terug verandert kan worden. ik was net even online en ik kon gewoon rond lopen in de map maar iedereen stond stil en daarna werd ik gekickt voor anti-knockback. daarna weer terug de map in gebeurd het zelfde alleen ben ik opeens dood door andere mensen. hopelijk kan dit gefixt worden want met dit valt niet te spelen ( tenzij je je kitjes weg wilt hebben + deaths wil hebben )

• Like Like x 1
  9. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

time out krijg ik niet alleen in kitpvp maar ook in survival maar afgezien van dat ben ik niet de enige die deze lagg in kitpvp heeft ik kwam die dag online en ik zag iedereen laggen en ik heb ook rondgevraagt en het blijkt dat hun daar zelf ook last van hebben zodat ik weet dat het niet aan mij ligt ign: _guus_ bijvoorbeeld zei dat hij sinds die ochtend enorm veel lagg heeft en ik zie hem ook laggend rond lopen

• Like Like x 2
  10. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

De kicks staan nu uit. We doen nu een broadcast :)

11. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

jelle wat is dit ik wordt ineens gebanned?
    ik ben aan het kitpvp en alles staat stil en ineens heb ik criticals en heb ik anticheat autoban
    WTF

12. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik ben net 2 uur lang op KITpvp geweest en heb samen met Jelle de plugin beter gemaakt. Hij werkt dus prima nu! We hebben hem uitvoerig getest net en ik heb inderdaad heel af en toe ook een melding van je gezien, maar niet genoeg voor de plugin om het te registreren. Daar merk je zelf niets van. Ik vind zelfs dat de plugin te "lief" is afgesteld. Er liepen net bv 2 mensen rond die duidelijk hacken, maar net niet geband werden. Daarvoor moet je wel erg hard hacken namelijk. Ik zou dus niet weten waarom je zo verbaasd bent.

Thread Status:
Not open for further replies.