Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by Aviccii_, May 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Hey DRC'ers, met name de staff.

Onlangs heb ik op KitPvP gemerkt dat er veel te snel geleveld wordt, er zijn nu al mensen met KitPvP levels in de duizend, wat @Brammes in een ander topic ook al zei, ik wordt meer impressed van iemand die bijvoorbeeld op een server waar je langzaam level'd, level 100 is dan dat iemand op een server waar je toch best wel makkelijk level'd, over de level 1000 bent. Weet niet of dit te bedoeling is, zou er alsjeblieft iets aangepast kunnen worden waardoor je langzamer level'd? Dit gaat naar mijn mening te hard.
    (Sorry voor het 1000ste topic over kitpvp)

-Mvg, Lukas

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  2. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Je hebt gelijk als je na 5/6 kils ongeveer iemand daarna kilt dan level je per kill omhoog. Dit was niet bij de vorige kitpvp map.. Kan dit misschien terug komen? Met een kdr reset en level reset zodat het weer eerlijk verloopt?

Verstuurd van mijn Samsung s3 Neo

3. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

ik vindt dat je gelijk hebt ze hadden beter het oude lvl systeem kunnen houden. dan had je op lvl 1000 al zon 5 tot 10 kills nodig om te lvlen
    nu ben je lvl 1000 en ga je nog steeds per kill lvl up.

4. Brammes Guest

Je moet gewoon een X aantal kills * je pvp level...

Dus als je standaard 8 kills pakt.. En je doet dat getal KEER je pvplevel. Dan komt het er zo uit te zien:
    Level 1 = 8*1= 8 kills
    level2 =8*2= 16 kills
    level3 = 8*3= ...
    level99=8*99=...
    level100 = 8*100 =...

Dus om een level UP te gaan , moet je niet het verschil berekenen, dus om level 2 te halen heb je in totaal 8 + 16 kills nodig...
    Maak het makkelijk om level 10 te halen, maar daarna moet ranken zeer langzaam gaan...

• Agree Agree x 1
Thread Status:
Not open for further replies.