Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by Dracindo, Jun 1, 2015.

?

Wat vind je van dit idee?

Poll closed Jun 8, 2015.
  1. Klinkt geweldig! #Skills

17 vote(s)
    38.6%
  2. Het heeft iets, maar je moet nog wat perfectioneren.

18 vote(s)
    40.9%
  3. Ik vind dit geen goed idee.

9 vote(s)
    20.5%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Dit is geen officiële update! Dit is slechts een suggestie!

Sinds de laatste update van kitpvp zijn er steeds meer "mensen" gaan klagen over van alles en nog wat, waaronder de eis naar meer toezicht en de eis om strength potions duurder te maken. Andere mensen klagen dan over het feit dat de donators overpowered zijn en dat ze allemaal teamen.

Om eerlijk te zijn kies ik partij voor de free players. Kitpvp lijkt vandaag de dag meer voor donators te zijn en alles draait om wie het beste armor heeft en skills dragen slechts een klein steentje bij. Bij deze stel ik dan een manier voor om kitpvp terug meer om de skills te laten draaien.
    Om te beginnen vermeld ik even een suggestie van @_Erwin2001_ , die wilt dat je XP krijgt afhankelijk van de hoeveelheid schade die je toedient. We zien nog wel in hoeverre dit mogelijk is en of dit wel een goed idee is.

De killstreak Nerf update
    Kort samengevat, wanneer je een bepaalde killstreak hebt (aantal kills zonder te sterven) krijg je een permanente debuff die pas stopt als je sterft.

Wat bedoel je precies?
    Stel, je hebt een killstreak van 10, dan krijg je bijvoorbeeld een Weakness I status. Killstreak 20, Weakness II. Killstreak 30, Weakness II Slowness I, etc...
    Vanaf killstreak 50 krijg je dan je laatste debuff, omdat het dan misschien te moeilijk wordt.

Dus wij worden gestraft omdat we goed bezig zijn?
    Zo moet je dit zeker niet zien. Jullie worden eerder op de proef gesteld.
    Probeer het als een old-school RPG spel te zien:
    Als je het eerste level haalt, mag je naar het volgende level, waar het moeilijker is.

Maar welke voordelen haal je daar uit?
    - Groentjes en free players maken misschien een kans tegen donators.
    - Erkenning afhankelijk van Hoogste Killstreak en skills in plaats van level en de hoeveelheid tijd iemand in kitPVP spendeert.
    - Meer reden om te stemmen voor geld, om de debuffs te compenseren met potions.
    Extra opties:
    - Particle trails bij killstreak.
    - Chat message die meldt wanneer iemand een bepaalde killstreak heeft. (Dracindo is on a killing spree, is on a rampage, etc...)(i.p.v. Dracindo reached level 9000, anders is er misschien te veel chatspam)
    - Lightning effect als iemand een killstreak van 50 behaald.
    - Extra geld als je iemand met killt die op een killing spree is.
    - Kleine beloning als je een mijlpaal bereikt (bijvoorbeeld +5 coins per 10 kills tot en met 25 coins op killstreak 50).
    - Een ranglijst met hoogste killstreaks ooit.

Indien je nog meer vragen hebt, stel ze gerust. Indien je hier niet mee akkoord gaat, laat het weten in de poll. Als je het post, moet je wel met sterke argumenten komen, dus niet "Ik haat dit voorstel!" spammen. Je kan je stem achteraf nog veranderen.
    Als je zelf nog meer suggesties hebt om te voorkomen dat mensen teamen, plaats ze maar. We proberen er vooral voor te zorgen dat mensen weer zelfstandig gaan pvp'en.

Last edited: Jun 1, 2015
    • Like Like x 3
    • Agree Agree x 1
  2. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

krijg je dat ook gewoon in full iron met een ks van 50?
    ben je full iron met slownes en weaknes komt er een full dia op je af stormen.

3. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Dit geldt voor iedereen en (momenteel) ongeacht wat men draagt. Maar mensen met full iron hebben sowieso een hele kleine kans tegen mensen met full dia. De kans dat iemand met full iron een killstreak van 30 kan maken is kleiner dan iemand met full dia.

Edit:
    Ik verwacht eigenlijk wel van de mensen die de tweede optie selecteren wel een bericht.
    Het heeft wel iets, maar kan beter: Suggesties? Commentaar?

Last edited: Jun 1, 2015
  4. behringer Gold Miner DRC Veteran

ik vind dit wel een goed idee , maar het zou mischien ook leuk zijn om de free kits te verbeteren of om de donater kits wat de nerfen ...
    Fijn om te weten dat iemand moeite neemt om de kit pvp server te verbeteren voor de mensen die niet donaten.

:D

• Agree Agree x 1
  5. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

De free kits en donator kits blijven zo. Alhoewel, met deze update vind ik wel dat donators nog een extraatje verdienen.
    Trouwens, iemand die 85 euro betaald verdient zo'n sterke kit wel, vind je niet?

Last edited: Jun 2, 2015
  6. TheproLuc Coal Miner DRC Veteran

Ik vind de ideeën goed bedacht en kitPvP wordt inderdaad leuker door meer uitdaging. Maar bereik je nu niet precies het omgekeerde? Omdat je weakness over je krijgt etc. Gaan misschien meer mensen nu Juist in strength lopen, om die weakness een soort van'tegen te gaan.'

7. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

nooit meer geüpdate :(

8. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Na de reacties binnen onze staffchat zag ik het even niet meer zitten om hier over verder te gaan.

9. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

Ik ben het er eigenlijk wel mee eens. Goed dat er ook vanuit de staf over nagedacht wordt zodat er meer ideeën en suggesties boven komen drijven. Op dit moment is het bijna onmogelijk om voor een gratis speler die in zijn eentje speelt een leuke tijd te hebben. De kits van donateurs zijn sterker en terecht maar gecombineerd met teams die wel 2 tot 6 mensen kunnen hebben ben je gewoon vrijwel kansloos. Dat is ook de reden waarom ikzelf bijvoorbeeld geen KitPvP speel.

Gratis spelers hebben een groot aandeel in KitPvP. Als het voor deze spelers wat makkelijker/eerlijker wordt. Komen er misschien ook meer spelers en heb je als donateur dus ook meer tegenstanders. Wat mij alleen maar beter lijkt.

Naast dit hebben 13 mensen positief gestemd maar er kan nog wel wat verbeterd worden. Maar ik zie 2/3 reacties waarin een aanpassing voorkomt. Als je nou plek voor verbetering ziet laat dit dan ook weten. Geef aan wat er aangepast moet worden. Nu weet Dracindo niet wat er volgens jou verandert moet worden. Hoe kan hij het dan aanpassen in de richting die jij wilt zonder dat hij die informatie heeft?

10. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Het probleem is dat mensen hier geheid misbruik van gaan maken, doordat als ze een debuff, stoppen hun Kit in een Enderchest, plegen suicide en gaan lekker door met hetzelfde kitje...

Voor de rest goed idee!

11. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

denk niet dat je met een killstreak van 50 zelfmoord pleegt.

12. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Alles zijn goede ideeën behalve de debuff, zo ga je mensen niet echt stimuleren om op een hoge ks te raken, ik zou ze eerder speed, jump boost, haste geven.

13. topvennie Gold Miner DRC Veteran

En met die speed, jumpboost, haste zijn ze nog sterker. De bedoeling is om kitpvp wat eerlijker te maken, niet nog makkelijk voor donators om iedereen te killen

• Agree Agree x 1
  14. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Donator kits zijn niet OP. ga 4x voten per dag en je kan zelf goed armor maken

Last edited by a moderator: Jun 3, 2015
    • Agree Agree x 1
  15. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

ik wil nog even duidelijk maken dat dit een suggestietopic is net als hoe spelers dit aanmaken. Het is geen topic vanuit de staff, de uitslag is dus niet bindend.

Dat neemt niet weg dat het staffteam het serieus zal bekijken

• Informative Informative x 1
  16. topvennie Gold Miner DRC Veteran

Sommigen niet anderen wel, wat ik wil zeggen is als je hun zulke buffs heeft dan zijn ze nog moeilijker te killen.
    Als je kit guard buiten beschouwing laat dan ben je ertoch mee eens dat je met alle free kits het lastig hebt om een kit knight te doden(zonder strenght) maar als je de personen met een killstreak nog een buff heeft (en de mensen met een killstreak zijn meestal donators) dan zijn ze al helemaal niet te killen zonder strenght.

17. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Je vind altijd wel een iron setje op de grond daarmee kan je een knight easy killen (if you know how to pvp) Als je die effects krijgt bij bepaalde kill streaks dan kan je toch nog een bucket of milk kopen ? Ik ben vooral butthurt omdat bij de vorige map alles precies het zelfde was en toen reclameert niemand en nu opeens wel ?

18. topvennie Gold Miner DRC Veteran

Als de staff beslist om die debuff in te voeren dan zorgen ze er heus wel voor dat je die niet kan wegdoen met milk.

19. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Die debuffs gaan alles van pvp verpesten. En waarom die milk uithalen ? Het is een strategie om weer effect loos te zijn.De vorige map had niemand een probleem er waren niet eens crates. Non donators kunnen ook crates zoeken daar heb je toch ook goed stuff in ? Die debuffs gaan de pvp gewoon verpesten...

• Agree Agree x 1
  20. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik vind een debuff eigenlijk geen goed idee. Ikzelf loop de laatste tijd erg veel met normal iron rond omdat ik fair fights veel leuker vind. Als je mensen een debuff geeft gaan ze dat weer compenseren met een donator kit + strengt speed en fire res. Als je gewoon met full iron loopt en ineens weakness 2 en slowness 1 krijgt wordt het wel erg oneerlijk en wordt je eigenlijk wel gedwongen om een sterke donator kit te gebruiken.

Thread Status:
Not open for further replies.