Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by dj_douwe_14, Jan 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

ik heb een paar klachten
    1.als je mensen wilt hitten lukt dat moeilijk want iedereen lagged op ts zeggen ze dat ook allemaal
    2.ik heb een goede pc goed internet en optifine maar soms is het zo dat je niks kan hitten mesnen blijven vasthangen of staan stil je hit ze wel maar ze kunnen dan allang 10 tot 20 blocks verder zijn
    3.ik weet niet hoe het komt maar ik hoop dat jullie er een oplossing voor kunnen vinden
    4.ook als je strengt drinkt dat moet je soms wel 4keer drinken voordat het eindelijk werkt
    5.als er dat lagg is en je bent aan het pvpen en je rent weg je rent op je eigen beeldscherm weg maar mensen kunnen je nog steeds hitten en als de lagg over sta je er weer en ben je dood.

ik hoop dat dit beter informatie is.en sorry dat het vorige bericht grof overkwam

Last edited: Jan 24, 2015
    • Like Like x 2
    • Agree Agree x 2
  2. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

nou ik zie anders nog geen verbetering sinds de lagg begon het duurt mij al wat te lang.
    ik heb goed internet goede pc en ik heb zelfs optifine dus aan mij kan het niet liggen

3. Ruthger Nether Inhabitant DRC Veteran

1. Lagg vind ik bij mij mee vallen
    2. Overdrijven is een vak
    3. Laat de donators voor zichzelf spreken want ik ben een donator en ik vind dat er een goede server is!

Verstuurd vanaf mijn Swek volle Samsung S2+ uit een airbus 380

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  4. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

ik begrijp dat het een beetje grof over komt maar het is eigenlijk best de waarheid. ik heb gewoon goed internet en een goeie pc maar nog lagg ik alleen op drc kitpvp.
    het is begrijpelijk dat ze meer regelen bij survival omdat er gewoon veel meer mensen op zijn. maar het zou fijn zijn als er wat word gedaan tegen de lagg op kitpvp.

• Like Like x 1
  5. Brammes Guest

Sorry dat ik het zeg: wat moeten we met deze reacties?
    1: de lagg is niet te harden.
    Waar? Wat? Hoe? Heb je dit alleen in de spawn? Heb je optifine settings eens nagekeken? (Render distance 32 GEEFT fps drops...) heb je je eigen minecraft meer ram geheugen gegeven?
    Veel van deze problemen liggen (helaas) aan jezelf...

2: je kan amper iets raken door frame drops.
    zie punt 1.
    3: daar zijn ook donateurs op die willen ook wel iets goed voor dat geld.
    Wat wil je hiermee? Te weinig features? Wat zouden we moeten toevoegen? Je weet dat er een suggestie sub-form is. Daar kan je altijd een topic aanmaken, en reële ideeën/suggesties posten.

Je krijgt erg goede kits, zeker met een 3 uur cooldown. Vergeet niet dat je een flinke voorraad kan opbouwen door de kits te "sparen" en in je playervault te zetten/opslaan.

Ik vind dit "klaag" topic nutteloos, je komt alleen maar met klachten, zonder dat je met echte oplossingen komt.
    ik, jelle, iedereen... kan hier helemaal niks mee.
    net als deze reactie.. ;)
    (Misschien dislike voor spelling? )
    --- This message was merged, Jan 23, 2015 ---
    Misschien kan jij, of wie anders dan ook, gewoon een (nieuw) topic aanmaken.
    waarin je duidelijk veranderingen en/of verbeteringen weergeeft/uitlegt.
    wat daar de effecten van zullen zijn, en dan zet je nog eens kracht bij die suggestie door uit te leggen waarom jou idee toegevoegd moet worden!

Voorbeeld: Meer gratis kits, particle effects voor donatoren (hartjes ect om het hoofd.) Map verbeteringen, nieuwe items, 1 vs 1 ect.

Last edited by a moderator: Jan 23, 2015
    • Like Like x 4
    • Agree Agree x 1
  6. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Ik heb alle (naar mijn mening) niet nuttige berichten verwijderd. Dit houdt het topic overzichtelijk en voorkomt dat mensen van het originele onderwerp afwijken.

7. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Als jij geen moeite doet om duidelijk te beschrijven wat er aan de hand is kunnen we niet veel veranderen.
    BTW : Ik heb de laatste twee weken waarschijnlijk meer aan kitpvp gedaan dan aan alle andere servers samen.

We kunnen kijken voor een nieuwe map, zodat de fps van iedereen beter is, maar als het dan nog niet beter is dan moet je misschien een betere pc kopen. Verder wil ik zeggen dat je bericht niet echt (helemaal niet) respectvol overkomt en dat het zeker wel anders had gekunnen ;)

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
    • Winner Winner x 1
  8. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

Bij mij bewegen andere spelers raar. Eerst lopen ze smooth dan staan ze 2 sec stil en dan zijn ze in een keer 10 blokjes verder of je bent dood. Idk me internet is niet fantastisch maar op andere servers met pvp heb ik hier nooit last van. Ik gebruik geen optifine ofzoiets. Dit betekent natuurlijk niet dat drc ineens een slechte server is en dat verhaal van die donators vindt ik de grootste onzin. In 1.7 had ik hier eigenlijk nooit last van.

9. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Misschien ligt het aan de nieuwe anti-cheat plug-in.

Hoe weet jij eigelijk of ik niks aan mijn rank heb? Ik heb er veel plezier aan gehad. (Nog steeds trouwens)

• Like Like x 1
  10. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Lagg? Is dat een nieuw iets? Want ik lagg niet op kitpvp, nooit eigenlijk.
    Fps drop, download optifine en speel niet op max render distance/ kwaliteit/ partikels
    Donaters niks aan hun rang? Ik zou zeer blij zijn als ik beter armor dan een ander had een gwn YOLO er in kon gaan

• Like Like x 2
  11. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

ik heb de topic veranderd met wat meer informatie

• Like Like x 1
  12. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

2: is lag bij anderen
    4: dan switch je over naar andere potions en dan verdwijnt de potion die je als eerste aan het drinken was, je bent dan gewoon te ungeduldig geweest,
    5: zelfde als punt 2 lag bij hun.
    1: lag kan ook liggen aan andere openstaande programma's, texture packs en andere extra dingen die je niet per see nodig bent voor minecraft.

• Like Like x 1
  13. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

dat is niet zo want iedereen heeft last van de laag en ik lagg niet maar de spelers laggen ze haperen als ze rennen.
    vraag maar een paar mensen na ze hebben er last van.
    en ik heb een fps low fire pvp texure pack dus daaraan kan het niet liggen.

Last edited: Jan 24, 2015
  14. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Ik denk persoonlijk dat het aan je memory ligt, Als je er in kitpvp last van heb, maak dan eens een screenshot van wanneeer f3 aan staat en post die.

• Like Like x 1
  15. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

daar ligt het niet aan want veel mensen hebben er last van en zou toevallig zijn als het allemaal met de memory heeft te maken
    en zal wel eens een screen maken

16. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Nouja, tot nu toe hebben we maar twee mensen die zeggen er last van te hebben. En een stuk of 5 die zeggen dat ze er geen last vna hebben. Dus je 'iedereen heeft er last van' is momenteel nog niet echt bewezen.

• Winner Winner x 1
  17. spooky321 Redstone Miner DRC Veteran

Sorry dat ik hierop reageer maar dit is wat ik had: ik had gisteren die lagg wat jij hierin beschrijft. Kijk is of je dat vandaag nog hebt want ik heb er nu geen last meer van.
    Mvg Spooky321

18. KleineTom Gold Miner DRC Veteran

Ik heb netzoals @spooky321 er gister last van gehad en donderdag ook. Toen ik vandaag speelde er geen last van gehad.

• Like Like x 2
  19. Timm789 Coal Miner DRC Veteran

Jelle,

Het ligt niet aan de FPS drops,
    het ligt aan de server die af en toe wel eens haperd.. dit is niet alleen in kitpvp, ook in survival heb ik er last van..

Thread Status:
Not open for further replies.