Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by luukgamekanaal, Sep 5, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luukgamekanaal Redstone Miner DRC Veteran

-[*]Ingame naam (van de beschuldigde): {De naam van de beschuldigde in DutchRastaCraft}Willig00
    -[*]Welke server was het? {Survival, Kitpvp, Factions, Skywars, Skyblock, Creative?}Kitpvp
    -[*]Reden van klacht?: {Welke regel heeft de speler overtreden?}Scamming
    -[*]Datum en tijd: {Wanneer zijn de regels overtreden?}rond 12.30 5 september 2015
    -[*]Bewijs: {Screenshots, Video's, Chatlogs} (chatlogs worden gecontroleerd via de server log.)
    -Commentaar {Nog commentaar? Vermeldt het hier.}commentaar:we zouden 1vs1 titan doen in kitpvp met strenght speed en fire pot en max 2 golden appels en hij deed geen titankit aan maar wel een titanlegging. dit valt onder scamming.
    bewijs:
    [Alleen staff reageren]

2015-09-05_12.24.36.png 2015-09-05_12.24.38.png 2015-09-05_12.24.40.png 2015-09-05_12.24.43.png 2015-09-05_12.24.48.png
    --- This message was merged, Sep 5, 2015 ---
    kan iemand reageren @TheGooseBumpers @Dracindo @DemiFTW @ADEdge

Last edited: Sep 5, 2015
    • Like Like x 4
    • Funny Funny x 1
  2. willig00 Gold Miner DRC Veteran

wauw, ik deed prot3 aan met projectie prot. Wat maakt dat nou uit? Jij won, dus snap ik helemaal niet wat het je uitmaakt. En ik had het niet echt door dat het geen Titan was

3. luukgamekanaal Redstone Miner DRC Veteran

Nee het was niet eens full prot 3 projectile prot 3 wat zeg jij.. en afspraak is afspraak t valt onder scam. en jij mag hier niet eens reageren,

• Like Like x 1
  4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Eigenlijk mag hij dat wel, want hij is de beklaagde.
    Mocht een ander stafflid dit onder scam zien is die vrij om er iets aan te doen. Ik zie dit echter niet onder scam. Kitpvp is op eigen risico, dit gaat om de arena en om de duel arena. In dit geval was het in jouw voorbeeld dus heb je gratis dia gekregen, was het nou andersom geweest had ik er nog ietswat logica in gezien.

Vertrouw je iemand niet, duel dan niet.

• Agree Agree x 3
    • Like Like x 2
    • Informative Informative x 1
Thread Status:
Not open for further replies.