Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by harm de gamer, Jul 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. harm de gamer Hunter DRC Veteran

-[*]Ingame naam (van de beschuldigde): xXBehringerXx
    -[*]Welke server was het? Factions
    -[*]Reden van klacht?: Personlijke gegevens delen.
    -[*]Datum en tijd 14:00 Donderdag 9 Juli 2015
    -[*]Bewijs: {Screenshots, Video's, Chatlogs} (chatlogs worden gecontroleerd via de server log.)
    -Commentaar Hij deelt persoonlijke gegevens van @luukgamekanaal en mij zelf.

Attached Files:

• Agree Agree x 1
  2. behringer Gold Miner DRC Veteran

(ik heb zojuist de klacht indienen' regels gelezen ,en ik ga nu iets nuttigs toevoegen naar mijn mening als dat niet zo is alsjeblieft ban mij dan niet want ik denk dat dit nuttig is en ik reageer niet zomaar hierop.

Beste harm de gamer

1e het is nooit en te nimmer mijn bedoeling geweest om je persoonlijke gegevens te delen , en btw ik weet die niet eens
    2e in de chat staat dat ik aan jouw vraag of je daar woont , en ik vraag wat je je naam is en ik zeg niet dat je zo heet.
    3e ik vind dat je dit beter aan mij kunt vertellen dan kan ik er rekening mee houden dat je het niet fijn vind dat ik je echte naam vraag, want er staat nergens in de regellijst dat je niet om iemand zijn naam mag vragen.

Ik zal in het vervolg jouw naam niet meer vragen sorry voor het ongemak , nogmaals het was niet mijn bedoeling om dingen te doen die jij niet wou.

sorry voor het ongemak en nog een fijne dag

Behringer

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
    • Friendly Friendly x 1
  3. harm de gamer Hunter DRC Veteran

1. Jij reageert hier op en dat mag niet.
    2. Jij vraagt aan luukgamekanaal, wat zijn woonplaats is.

• Agree Agree x 3
  4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Vragen of iemand in een plaats woont is 1 ding, random iemand z'n voornaam + achternaam in chat zeggen is heel wat anders.

Bij deze is @behringer gewaarschuwd dat dit soort gedrag niet prettig ervaren word door andere mensen.
    #topic closed

Thread Status:
Not open for further replies.