Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Sneeps, Jun 3, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sneeps Redstone Miner DRC Veteran

Ingame naam (van de beschuldigde): {De naam van de beschuldigde in DutchRastaCraft} JPCore
    -[*]Welke server was het? {Survival, Kitpvp, Factions, Skywars, Skyblock, Creative?} Survival
    -[*]Reden van klacht?: {Welke regel heeft de speler overtreden?} Ik zou een cactus farm kopen van 10k ik betaalde hem en hij ging offline
    -[*]Datum en tijd: {Wanneer zijn de regels overtreden?} rond 21:05
    -[*]Bewijs: {Screenshots, Video's, Chatlogs} (chatlogs worden gecontroleerd via de server log.) Server logs.
    -Commentaar {Nog commentaar? Vermeldt het hier.}

Art. 2: Niet stelen van anderen.
    Deze regel houdt in dat je geen spullen/geld mag stelen van anderen. Hieronder valt uiteraard ook scam en bedrog. Om scam tegen te gaan, gebruik een chest-shop om te handelen.

@Joey

MAG DIT EEN MISVERSTAND ZIJN DAN ZAL JPCORE HIER MOETEN REAGEREN.

Art. 1: Niet reageren op topics voor moderators/admins/owners (Hiermee bedoel ik vooral unban appeals & klacht topics)

Last edited: Jun 3, 2015
  2. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

We wachten af op @Joey...

• Winner Winner x 1
  3. Joey / JPCore Builder Builder

Ja loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool ik scam je. -_-
    Zoals ik zei: "Ik haal een mod er bij." Ik ging vervolgens naar KITPvP om @drdoct te halen hij zou zo komen maar hij was denk ik druk want hij bleef er (no offence!). En als je de commands kent die er op DRC voor ons zijn , kon je /find gebruiken ik denk dat 'offline' geen server is.
    Zodra een mod ter beschikking is zal hij/zij helpen. Er is een topic geweest over/tegen hun 'offline' zijn geef ze de tijd.

-Geen scam

• Like Like x 1
  4. drdoct Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

He did come to get me. I was hot on the trail of a hacker at the time and having some troubles with my vanish. Then I got interrupted at work and had to run so sorry Joey, I wasn't trying to ditch you. I'm on right now actually if you guys need help sorting it out. I highly doubt it's a scam.

• Like Like x 1
    • Friendly Friendly x 1
  5. Joey / JPCore Builder Builder

I forgive u with al my heart! <3 :p. Let's finish the job. =)

• Like Like x 2
    • Friendly Friendly x 1
  6. drdoct Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Legendarydirt, whenever you come online let me know. I claimed it to protect.

• Like Like x 1
  7. Sneeps Redstone Miner DRC Veteran

Bij deze het spijt me, het was gewoon een beetje raar omdat ik dacht dat je op JoeyDCH zou komen ik schrok gewoon even aangezien 10k voor mij best veel is!

I will come online as soon as possible, i have a problem with me pc on the moment because me LAN connection won't loud i don't know why but me dad can come home any time so I will be online as soon as possible!
    --- This message was merged, Jun 4, 2015 ---
    Ik ben nu online!

Last edited: Jun 4, 2015
  8. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Opgelost!!!

#slotje

Thread Status:
Not open for further replies.