Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by darkangel456, May 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. darkangel456 Stone Miner DRC Veteran

-[*]Ingame naam
    Desaster67

-[*]Reden van klacht?:
    Dutch_NL klaagt na 2 maanden opeens over een dirt block, waar ik al 1,5 maand aan bouw. En moet opeens even een dirt block van 8000 blokken verwijderen.
    Er zijn zat moderators langs geweest die tickets hebben behandeld bij me waaronder dutch_nl zelf ook.
    En deze hebben nooit iets vermeld of doorgegeven.

-[*]Datum en tijd:
    Weet niet wanneer deze signs zijn geplaatst.

-[*]Bewijs:
    Uitleg, suggestie & verzoek bekijk het youtube filmpje.

In youtube filmpje leg ik uit dat de brug een bepaalde hoogte nodig heeft.
    Zie hier waarom dit dus nodig is.

-Commentaar {Nog commentaar? Vermeldt het hier.
    Als jullie nog andere suggesties hebben hoor ik het graag.

Want ik heb hier enorm veel tijd in gestoken, en er zijn VAAK zat moderators langs geweest ook vanwege dat bart1362 zeer dicht bij mij bouwde, en hem hadden verzocht verderop te bouwen.
    Nadat ik hem ook een stuk had aangewezen wat ver genoeg was, en ermee akkoord ging.
    Is die daar ook gaan bouwen.

En toen is er NOOIT wat gezegt over dat dirt block en dat stond er toen ook al een hele lange tijd.
    Ik heb overigens in die tijd ook vaak genoeg tickets aangemaakt over grief dat mensen wat weg gehaalt hadden.
    En zelfs de moderators die deze tickets hebben behandeld hebben hier ook NIKS over gezegt.

Ik wil nogmaals benadrukken dat er veel tickets in dat gebied zijn aangemaakt wegens grief iedere week.
    En hier dus moderators waaronder dutch_NL zelf ook langs is geweest om ze te behandelen, en toen NOOIT een klacht over het dirt block is geweest. En ik daarom dus verder ging met bouwen.

• Like Like x 1
  2. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

iemand vroeg mij om te komen en liet dat enorme dirthouse/blok ding zien... ik had hem nog NOOIT eerder gezien?
    en ik neem aan dat je de regel wel weet dat dirthouses niet toegestaan zijn... ik snap niet waar je hem voor nodig hebt... dus daarom vroeg ik met behulp van de bordjes hem te verwijderen

3. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Ik begrijp deze klacht niet? Je dient klacht in tegen Dutch, terwijl hij juist diegene is die attent is en je op de regels wijst. Dan had je beter klacht moeten indienen tegen de moderator die je er niet op wijst.

4. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

ik snap dat het nogal ..... is om dit weg te halen ik snap je probleem ik had het ook niet leuk gevonden niemand denk
    als de brug af is waar gaat het dirt platvorm dan voor dienen?

5. r03n_d Stone Miner DRC Player

Ik snap het wel, het is geen dirthouse.

6. darkangel456 Stone Miner DRC Veteran

Het is geen dirt block huis.
    Het is een platvorm waar ik me kasteel kan op maken, omdat anders die brug totaal niet uitziet.
    Want dan krijg ik de brug niet op de juiste hoogten voor de vlaggen eronder.
    Want dat is namelijk wel de bedoeling.
    Je kan het dus zien als een eigen gemaakt verhoging, en dat is zover ik weet toegestaan.
    Want het is geen huis. En dirt huizen zijn niet toegestaan.

Dus hopelijk kan er een uitzondering gemaakt worden, want zolang de nieuwe wereld er al is ben ik al bezig met dat ding.
    En dat is dus al een vlinke lange tijd.

En ja ik had een klacht topic kunnen maken tegen andere moderators, maar als ik niet zeker weet wie dit waren ga ik dat ook niet doen.
    Het is dat dutch die signs heeft geplaatst.
    Maar dutch je bent er wel eens geweest vanwegen grief tickets van mij, en tickets over die bart.
    En daar was maitecore en toen ze er nog werkte stiiena ook vaak bij.

7. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

ik zie het zo je maakt je brug af je kasteel af en veranderd dan de ondergrond (dirt) in cobblestone of ene ander materiaal als we het zo kunnen afspreken vind ik alles prima

8. Brammes Guest

En ik wil er aan toevoegen ; het mag niet zichtbaar zijn dat het "zweeft"

Verder vind ik je project zeer gewaagd, en ben benieuwd naar het eindresultaat

9. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Is er geen oplossing te vinden dat het dit stuk de grond raakt? Het probleem is het "zweven".
    Ik heb het niet gezien met eigen ogen, maar za vanavond eens komen kijken.

10. Brammes Guest

Het is een "doos" van dirt (hol van binnen)

11. darkangel456 Stone Miner DRC Veteran

Begrijp ik het goed dat het wel mag als ik het tot de bodem doe de dirt ?
    Of moet ik echt alles gaan vervangen wat van dirt is ? Want dat is pleuris veel werk, en ben ik nog 2 maanden bezig.
    Daar sta ik eigenlijk niet op te wachten, tenzij er voor 1x een uitzondering gemaakt kan worden met world edit ofzo.
    Bespaart me BEHOORLIJK wat werk.
    Want mij zakt me de lood in de schoenen als ik dat moet gaan vervangen blokje voor blokje.

12. Julian1 Woodcutter DRC Player

Mogelijke oplossing: maak er een berg van. Is denk ik - relatief gezien - weinig werk. Bovendien ziet dat er ook een stuk appetijtelijker uit dan een bruin blok.

• Like Like x 1
  13. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

het is inderdaad een lelijk dirt blok. Ik heb het nu wel gezien. Als je ervoor zorgt dat als de brug af is, dat blok wordt verwerkt in de omgeving, dan mag het blijven

14. darkangel456 Stone Miner DRC Veteran

Uhm oke....
    Wie voelt zich geroepen om me te helpen !
    Ik ben daar zo slecht in om daar iets van een berg te maken ofzo.

Want ik weet van mezelf als ik dat ga proberen het nog lelijker wordt.

Thread Status:
Not open for further replies.