Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by AngeloHo, Jul 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

-[*]Ingame naam (van de beschuldigde): _guus_
    -[*]Welke server was het?: Survival
    -[*]Reden van klacht?: Mij beledingen
    -[*]Datum en tijd: 15-7-2015 22:28 (22:23 t/m 22:28 voor het hele gesprek.)
    -[*]Bewijs: lolol.png
    lululu.png
    2015-07-15_22.28.08.png
    -Commentaar:
    Op de 1e screenshot is te zien dat ik tegen _guus_ zei 'guus de puus'. Ik deed dit omdat ik wou zien of hij mij dan zou reporten, dit deed hij ook maar ik wist niet zeker of hij sarcastisch was. Puus betekent trouwens niks ergs. Ik gebruikte dat juist expres om te laten zien dat ik hem niet serieus zat te beledigen.

Op de 2e screenshot is te zien dat ik tegen _guus_ zei 'guus geluk'. Ik deed dit omdat ik wou zien of hij sarcastisch was. Ik heb geen idee waarom hij dat erg vond. Nadat ik dat zei begon hij over mijn zus te praten. Hij zei toen 'Angeloho hou op ps: je zus is wel lekker'. Ik vind het niet raar dat hij duidelijk probeert te maken dat hij wilt dat ik daarmee stop, maar ik vond het wel raar dat hij daarna zei dat hij mijn zus lekker vindt.

Op de 3e screenshot is te zien dat @Anesitas aanwezig was. Hij vond het terecht dat _guus_ dat zei tegen mij, omdat ik tegen hem 'guus de puus' zei. Hij heeft ook niks tegen _guus_ gedaan zover ik weet.

Ik weet dat ik _guus_ zat te treiteren, maar dit was het heel raar. Wat nou als ik tegen iemand zeg 'dommerd' en daarna 'dwaas' zou het dan terecht zijn als die gene mij uitscheld met 'teringlijer' of erger? Want dat is ongeveer het zelfde.

• Like Like x 3
    • Winner Winner x 1
  2. timo12 Iron Miner DRC Veteran

Wou dit vind ik echt laag mij heel de tijd uit lokken, dan kun je ook wel een reactie verwachten ja

3. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

'De heletijd'
    Ik dit deed 2x, waarbij dit echt hele lage manieren waren die kinderen van 4 gebruiken. inplaats van te zeggen dat je mijn zus lekker vindt kon je ook zeggen 'hou op'.

Wat wou als een kind van 4 dit tegen je zou zeggen, wat zou je dan doen? Ga je zijn zus dan belachelijk maken of vertel je hem dat hij daarmee moet stoppen?

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Dus in feite is dit je denkwijze: Ik mag wel iemand plagen/pesten maar als die dan een opmerking terug maakt vind ik het vervelend.
    En ja klopt, ik was inderdaad online. Ik ben nog steeds van mening dat dit verhaal een staartje heeft. Maar dat heb je me nooit willen uitleggen hoe dat zat.

Tot dusver mijn verklaring, wat betreft mijn mening: appels met peren vergelijken kan niet, maar in dit geval zijn ze toch allebei rot.

• Agree Agree x 1
    • Funny Funny x 1
    • Creative Creative x 1
  5. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Nee helemaal niet, maar ik gebruikte juist 'guus de puus' en 'guus geluk' om te laten zien dat dit een grap was. Dit had hij ook moeten weten, maar omdat hij snel depressief wordt zag hij dit waarschijnlijk niet eens. Ik vond het ook helemaal niet slim dat hij over familie leden begon. Ik heb nu toevallig geen zus, maar laten we nu ff zeggen dat ik die wel heb. Moet je voorstellen dat ik wel een zus heb maar die was dood geweest of ernstig ziek.

Ik snap niet hoe 'Guus de puus' of 'Guus de geluk' überhaupt beledigingen zijn, hij mocht dit wel van mij uitleggen en dit was zijn antwoord:
    2015-07-15_23.41.33.png
    Zoals te zien is was dit om 15-07-2015 23:40. Omdat guido hem zat te 'plagen' en hij daardoor misschien juist bozer werd, gaf ik hem meerdere kansen om dit uit te leggen. Hij nam zijn kans niet. Deze screen is er trouwens voor bedoelt om te laten zien dat ik het aan hem vroeg, en niet om mijn klachttopic sterker te maken.

Ja inderdaad en je deed niks. Toen ik 'guus de puus' zei waarschuwde je me niet, waarom deed je dat niet? Als je echt dacht dat ik fout zat kon je op ze minst ons allebei een waarschuwing sturen, maar zelfs dat deed je niet.

Geen idee wat je hiermee precies bedoelt, maar als je niet denkt dat dit het hele verhaal is dan is dat erg jammer, want dat is het toch echt.

Wat Guus deed was eigenlijk gewoon van een mug een olifant maken. Ik zei iets wat helemaal niet beledigend is en Guus zei daarop iets wat helemaal niet hoort.

• Like Like x 1
  6. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Echter, wat je met je screenshot hebt kunnen laten zien, heb je wel voor gezorgd dat anderen nu ook die benaming gebruiken voor hem. Hij heeft al aangegeven dat hij wil dat er gestopt gaat worden, en toch gaan er mensen door.

Je hebt dan misschien wel niets beledigend gezegd, je hebt dus wel een vorm van plagen omgezet in pesten.

Ik zal Timo vragen of hij op wilt houden met de opmerkingen over famlie van anderen. Hier staat wel tegenover dat er gestopt gaat worden met deze benamingen voor hem.

• Agree Agree x 1
  7. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Guido geloofde het bijna niet dat dit echt zo was. Ik vertelde hem dus dat hij het maar eens moest proberen. Omdat het deels door mij komt dat hij dat zei wou ik ook niet dat die screen werd gebruikt om mijn klacht te versterken, want dat zou oneerlijk zijn voor Timo.

Als andere mensen dit ook doen bied ik mijn excuses daarvoor.

Bedankt voor het waarschuwen van Timo. Natuurlijk zal ik ook stoppen met hem te treiteren.

Van mij mag hier een slotje op.

Thread Status:
Not open for further replies.