Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Bart3110, Jan 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bart3110 Hunter DRC Veteran

Hey DRC

Ten eerste vroeg ik nobody4life een paar keer waarom hij Milane had gemute omdat ik dacht dat dat niet een op DRC kon, na zoveel keer zijn aandacht te vragen werd ik een beetje pissig, en heb toen gezegd : ' Ik VIND je geen goede mod '. Na nog geen antwoord te hebben gekregen werd ik gekickt met als reden : Leer manieren.

Volgens mij is er een heel groot verschil tussen manieren leren en je mening geven, ik had dus een ticket gemaakt voor Milane dat die gemute was, alleen nadat ik gekickt werd had ik er nog een gemaakt, en Boins ging ze bekijken.
    Na het lezen van mij eerste ticket werd ik gekickt, met als reden : Mods hebben altijd gelijk, je kick was voor een reden.
    Ik vind het onbegrijpelijk want ik gaf gewoon mijn mening en soms kunnen meningen hard zijn.

Maar nadat die mijn 2e ticket had gelezen zei die tegen me : dat ik geen ticketspam moest houden zonder me te helpen sloot die de ticket, en nadat ik vroeg : Maar op DRC mag je gewoon je mening geven toch? Gaf die als antwoord ja maar wel op een nette manier, maar ik zei het op een nette manier : Ik VIND je geen goede mod..
    Iemand hier scheldwoorden etc. in zien staan?

MVG. Bart AKA LGCeferino

• Like Like x 2
  2. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

je mag van mij perfect je menig geven maar niet op zo een onvriendelijk manier. De persoon die gemute is was dit voor een reden (spam) + dit is enkel voor 3 uur dus niet het einde van de wereld. Je mag van mij zeggen dat je me een slecht mod vind maar op zen minst in /msg. Ik dacht na je kick zal je wel leren maar je wordt enkel nog erger. Toen maakte je een ticket, boins kickte je en je werd enkel erger

topic gesloten

3. Boins Gold Miner DRC Veteran

Hallo

Indien Nobody4life Milane mute voor spam, dan heeft dat zijn reden. Ik heb het opgezocht en er was idd spam door Milane. Onnuttige berichten sturen: hulp hulp hulp ...

Indien Milane hier niet mee akkoord is dan moet jij je daar NIET mee bemoeien. Tickets aanmaken met iets wat niet over jou gaat gaat er een beetje over.

Milane moet er wel mee rekening houden dat hij nog geen uur unbanned is.Het is dus zeer onvriendelijk om al direct de regels te overtreden.

Greetings

Boins

• Like Like x 1
  4. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ook al is dit gesloten wil ik toch even mijn mening geven en aangezien dat mag zonder dat de ander er iets over mag zeggen:

Je moet gewoon niet denken dat je gedrag kunt goed praten door te zeggen dat je je mening mag geven op de manier die jij vind.

"Ik VIND je een enorme onvolwassen kleuter", is ook iets dat ik niet ga zeggen, omdat het onnodig kwetsend is. Soms mag je best wel je mening gewoon voor je houden. Beter voor anderen en op langere termijn ook voor jezelf.

koolmees

• Like Like x 3
Thread Status:
Not open for further replies.