Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by AngeloHo, Apr 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Ik bedoel met deze klacht niet dat ik Hijden per se haat. Dit is gewoon een klacht van wat hij kapot heeft gemaakt van mij en Anarchuz wat ik vind dat onredelijk is.

Wat is er precies gebeurd:
    Ik en Anarchuz hadden samen een boerderij gemaakt van koeien schapen etc omdat elk speler 5 dieren mag hebben dachten dat wij samen 10 dieren mochten hebben.De volgende dag kreeg anarchuz zolang ik weet te horen van Robinwiel dat hij de dieren moest scheiden in 5 ik dacht dat het vast zal zijn zodat jullie de dieren beter konden tellen maarja paar uurtjes later zijn ze allemaal weg, behalve een varken en een paard, ook zag ik een bord waarop stond dat ik maar 5 dieren mocht hebben per claim. Ik heb toen tegen Hijden gezegd dat we samen 1 claim deelde, hij zei dat het dus per claimt telt. Ik heb toen naar de regels gekeken en er staat niks over dat je maar 5 koeien (bijvoorbeeld) mocht heben per claim. Ik ging dus steeds meer zeuren dat het dus niet in de regels staat en dat je gewoon kon zien dat we het samen deelde later kwam Anarchuz online en het leek erop dat Hijden het zat was en dus wou dat ik een klacht moest sturen op het forum als ik nog wat wou zeggen in verband met werk en omdat hij slecht geslapen had wou hij er dus niet verder over praten.

dus nu ben ik hier met een klacht het was volgens mij duidelijk te zien dat we hem samen deelde en het feit dat het niet om claims gaat vind ik dat het onredelijk is dat Hijden 10 koeien en schapen gedood heeft. Ik vind ook dat ik tenminste recht heb op 2 koeien en 2 schapen ( maar 2 omdat het misschien lastig was te zien dat we de boerderij samen deelde ).

Hier 4 dingen waar Hijden kon zijn dat we het samen deelde.
    1: Ik was de enige met trust dus dat betekent dat maar 2 mensen de dieren konden slachten.
    2: Er waren precies 10 koeien en 10 schapen was dat niet toevallig.
    3: Er stonden twee hokjes aan elkaar en aan in elke hok 5 schapen of 5 koeien was dat niet toevallig dat er 2 hokjes waren voor 1 soort dier en in 1 hokje maar 5 dieren dacht je toen niet waarom zou hij dat doen.
    4: Dit is wel een hele makkelijke je kon van nog geen 8 blokjes vandaan de schapen farm zien dat er op het huis van ons paar borden zaten met daarop AngeloHo & Anarchuz farm house... Dat moest je toch wel aan het denken zetten.

het was niet mijn/anarchuz bedoeling om 10 dieren te krijgen voor me/zichzelf en de regels te overtreden we deden dit omdat we dachten dat dit gewoon mocht ik ken de regels ik heb het 2x door genomen dit was echt niet mijn bedoeling.

Als je geen stafflid bent en hier niks mee te maken hebt, graag niet reageren het mag van mij wel maar ik reageer toch niet terug.

Met vriendelijke groet,
    AngeloHo

Attached Files:

Last edited: Apr 9, 2014
  2. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

@hijden @robinwiel

Er is geen discussie mogelijk over de regels en/of hun interpretatie!

Art. 10:Geen farms met meer dan 5 dieren/npcs van elke soort.
    Iedere speler heeft recht op die 5 dieren, maar een claim mag maar 5 van elke diersoort hebben. Willen jullie allebei 5 dieren? Maak een aparte claim​

Moderators moeten al zoveel regels handhaven en moeten ook klaar staan om spelers met vragen/problemen te helpen. Bij zulke kleine regels kijken ze max. 2 keer en mogen ze meteen oordelen. De in het rood vet gedrukte tekst maakt duidelijk dat hij direct mag oordelen.

Dit is mijn mening en of je het leest of niet, als je een klacht indient tegen een moderator, betrek je iedereen van het staffteam en heeft ieder lid recht om zijn mening/argumenten te geven.

Last edited: Apr 9, 2014
    • Like Like x 1
  3. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Aan wie richt je deze klacht? Wie moet hier wel op reageren? De hele staff?

Ik ben het helemaal met Dracindo eens.

Ik heb drie problemen met deze post:
    1. jullie vinden iets onredelijk van een staflid en gaan dan een klacht indienen
    2. jullie vinden dat je het recht ergens op hebt
    3. het idee dat wij als jullie iets niet snappen moeten onderzoeken of iets wel of niet klopt

Het is heel makkelijk:
    Ik neem een claim trust Dracindo en Dracindo neemt een claim en trust mij. Hop we hebben 20 dieren. Jullie spelen al lang genoeg om te weten dat deze regel zo is. Als dat niet zo is, jammer. Nu wet je het wel en was het een wijze les.

Maar dan gaan jullie verder onderhandelen en daar gaat het fout.

De regels worden door 95 van de 100 mensen wel goed begrepen, dus daar ligt het probleem niet. Wij bepalen hoe regels geïnterpreteerd worden en niet jullie daar is dus ook geen twijfel over mogelijk. Dat doen we niet om jullie te pesten, maar om het voor iedereen leuk te houden en niet allen voor jullie. Jullie zijn niet de enigen op deze server.

einde discussie topic gesloten

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.