Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Absurtois, Aug 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Absurtois Iron Miner DRC Veteran

Ik dien een klacht in tegen miner2001tim. Hij zei dat dit een **** server is. Ik weet niet wat hij wilde zeggen met ****(k*t, fuck?), maar het is in ieder geval niet iets positiefs.
    Hierbij wil ik dat hij gebanned wordt, omdat hij al meerdere keren de regels brak. Voorbeelden zijn: Kom dan pvp Absurtois, of ben je zo'n noob. Ik had hem gisteren nog gerekt in PvP, maargoed.
    -[*]Ingame naam (van de beschuldigde): {De naam van de beschuldigde in DutchRastaCraft} miner2001tim
    -[*]Welke server was het? {Survival, Kitpvp, Factions, Skywars, Skyblock, Creative?} survival
    -[*]Reden van klacht?: {Welke regel heeft de speler overtreden?} schelden, offensief taalgebruik wat wij als trouwe DRC'ers niet tolereren.
    -[*]Datum en tijd: {Wanneer zijn de regels overtreden?} 13-8-2015 om 13:08 ongeveer
    -[*]Bewijs: {Screenshots, Video's, Chatlogs}
    (chatlogs worden gecontroleerd via de server log.) http://imgur.com/vRob6a2
    -Commentaar {Nog commentaar? Vermeldt het hier.} Zulke spelers verdienen geen unban als ze gebanned worden.
    Groetjes,
    Absurtois

2. DemiFTW Iron Miner DRC Veteran

player banned, bedankt voor je report. :)

Thread Status:
Not open for further replies.