Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by NathanAlbertini, Mar 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

naam : NloWnZzZz
    server : kitpvp
    reden van klacht : irritant doen en uitlokken van reacties en.
    tijd : laatste 3 dagen
    bewijs : 2015-03-09_20.42.04.png
    commentaar : sorry de topic is een beetje slordig maar hoop dat het goed genoeg is. op foto 2 zie je haar mij zielig noemen en op de laatste foto zegt ze jesus. ik heb der niet zo veel problemen mee maar ik vind het niet echt kunnen aangezien ik ook gelovig ben. ik wil ook niet garanderen dat ik altijd ook even netjes ben gebleven. als de aangegeven persoon screens tegen mij heeft plaats er maar bij maakt me niet veel uit.
    2015-03-09_20.53.03.png 2015-03-09_20.56.40.png 2015-03-10_19.39.11.png 2015-03-10_19.39.11.png 2015-03-10_19.39.11.png 2015-03-10_19.42.52.png

edit : als de persoon ook in ts een conversatie wil beginnen kan zij het aangeven.

Last edited: Mar 10, 2015
    • Like Like x 3
    • Agree Agree x 2
  2. KleineTom Gold Miner DRC Veteran

• Like Like x 3
    • Agree Agree x 1
  3. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

dit zijn allemaal dingen die gezegt zijn bij een uitlokking van de spelers onepirate leeuwtjes nathanalbertini dj douwe ook heb ik daar screenshots van als die nodig zijn en zijn er een aantal spelers die het kunnen bevestigen dat ze uitlokken onderanderen theproluc dvdv192 en thematimen

• Like Like x 2
  4. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

En dan wil je gaan zeggen dat jij niks he gedaan ? Ik weet niet of het kan maar laat die screenshots maar zien. Als ik zat uit telokken zat ik niet iemand te belediging met dikkert of bijv. Zielig kind. Ik gedraag me nog wat meer dan hoe jij het doet. ik reageer ook op jou omdat je je overal ook mee bemoeit! Als theproluc en dvdv weer aan het praten met leeuwtjees en onepirat zat jij der ook weer door heen te praten met een toon die mij en meerdere mensen ( denk ik) niet aan staat. Als je ook geen screenshots kan sturen bij je reactie, zeg dan maar gewoon wat ik zei.

Edit : uhum dingen die je hebt gezegt bij het uitlokken! Als je goed naar foto twee kijkt zie je gewoon dat ik je heb gekilld en je me zielig noemt. Bij de foto van @KleineTom heb ik dj douwe , leeuwtjees en of onepirat niks mee te maken ( denk ik). Als het wel zo is zeg het dan even Tom. En nog iets het is mijn topic he dus dj_douwe , leeuwtjees , onepirat hebben er niks mee te maken he ;).

• Like Like x 4
    • Agree Agree x 1
  5. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

ik heb nooit gezegt dat k niks heb gedaan maar je laat het er nu op neer komen alsof ik dat zeg en jullie helemaal niks doen en dat kunne meerdere bevestige en als ik praat en jij komt er weer doorheen prate met een stomme reactie dan ja is dat uitlokken want eht is wel heel verdacht dat je op somige screenshots maar 2 zinnen hebt en op andere meer want de dingen die jij hebt gezegt dat je buiten wegen
    --- This message was merged, Mar 10, 2015 ---
    en dan nog iets op 1 van je fotos heb je staan dat ik jezus man zeg en ik snap niet waarom dat iets verkeerds is ik scheld niet ermee of iets ik zeg het gewoon en ik kan best snappen als je christelijk bent (wat je niet bent wat dat heb je gezegt) dat het niet fijn overkomt maar ik heb jou ook duidelijk gezegt erna dat ik er helemaal niks mee bedoel en dat het geen schelden ermee is dus dan moet je het er niet hier op gaan zetten alsof ik dat nooit gezegt heb want dat laat je buiten wegen

• Agree Agree x 1
  6. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Ik heb even een paar punten die je goed moet gaan lezen.
    1: ik heb echt nog nooit met jou over mijn geloof gepraat dus ik weet niet wat je allemaal zegt. En als ik nou niet gelovig was dan boeit het me letterlijk helemaal niks dat jij Jezus hebt gezegt.
    2: als je mijn eerste bericht heb goed gelezen die je dat ik typt : ik wil niet zeggen dat ik niks heb gedaan.
    3: domme reactie? Jij begint met mensen er bij te betrekken dan kan ik ook gewoon leeuwtjees enzo er bij gaan halen! En een stomme reactie ? Dan kan ik beter ook meteen alles erbij zeggen wat jij hebt gereageerd voor domme dingen. Ik heb er alleen jammer genoeg geen screenshots van anders had ik ze met veel liefde er bij gedaan.
    4: bij de meeste foto's zie je gewoon dat ik op ‘t' of iets anders om de chat te openen heb geklikt. Ik vind het ook niet echt nodig om de hele chat te laten als jij me gewoon pussy noemt ( wat niet eens mag ).
    5: je scheld wel gewoon met Jezus want je zegt het zo in een zin ! Ik vind het zeggen van : ‘ Jezus man ' wel wr mee schelden hoor. Ik vind het nogal apart dat je het normaal vind om op een server waarvan je kan weten dat er gelovige mensen op kunnen zitten Jezus gaat lopen zeggen.
    6: op 1 van de foto heb je ook gezegt : nathan niemand vroeg jou om te praten. Wat ik had getypt was een reactie op wat jij zei, namelijk: ik ga niet pvpen met zo veel lagg. Waarop ik reageerde : het is dan jou computer want ik heb helemaal niks van lagg.

Ik praat nu over ons bijden dat we ook gewoon op elkaar niet moeten in gaan, wat we dus wel doen. Alleen ik maakte deze topic aan om de zelfde reden dat @Lucas van de Velde had gemaakt ( die tegen leeuwtjees en onepirat ). Ik heb geen zin om geband te worden voor schelden of in die richting omdat iemand ruzzie met mij zoekt. Het zou dan ook heel fijn zijn dat er een /ignore comment kan komen. Dan inplaats van nog bozer op elkaar te worden kan je hem/haar gewoon even uitzetten.

Edit : ik heb ook alleen om screenshots gevraagd. Jij mag hier ook eigenlijk niet op reageren of wist je dat niet ?

Last edited: Mar 11, 2015
    • Like Like x 2
  7. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

1. Nlownzzzz waarschuwing voor het taalgebruik.
    2. Nathanalbertini + DJ_douwe_14 waarschuwing voor uitlokkerij om dan daarna een topic te gaan maken om een persoon te straffen.

Dit is 1 voorbeeld uit velen, dit soort hypocriet gedrag is niet gewenst.

• Winner Winner x 4
Thread Status:
Not open for further replies.