Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by NathanAlbertini, Mar 21, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

hallo beste staff leden.
    ik was laatst op survival en ik ging naar de pvp om even te kijken. er stond een gast met full iron en een iron sword alleen. ik dacht ik kan hem wel aan dus ik nam strength pot en sprong in full dia prot 2/1 met een god sword en bow. alleen ik was gekilld door hem omdat hij hackte. hij is later ook geband daar ben ik wel heel blij om alleen ik ben nu mijn stuff kwijt. ik vroeg dus aan @Anesitas of hij even kon praten en ik heb even heb mijn verhaal verteld. ik kreeg te horen dat ik me stuff niet terug kon krijgen ( wist ik ook ken de regels ) omdat regel 16 in de weg stond. ik kreeg ook te horen dat die regel er is omdat mensen gaan liegen over wat er op stond. ik ben een donator en ben dol op drc en ik weet dat als ik ga liegen dat ik problemen krijg. ik vroeg me dus af of er misschien een uitzondering kon komen voor mij. ik weet dat jullie dit ook vaak te horen krijgen alleen ik wil het toch even proberen. ik vraag ook of alleen staff hier op kan reageren. ik vraag alleen @spooky321 wat er ook al weer op me bow en sword stond. ik weet het zelf namelijk niet meer zo goed.
    nog maal graag alleen staff op reageren

mvg. Nathan ( spellings fouten inbegrepen )

• Like Like x 1
  2. spooky321 Redstone Miner DRC Veteran

Hieruit begrijp ik die bow en sword die ik aan jouw verhandeld beb? Op Die bow stond flame 1, Power 5, infinity, unbreaking 3. Op het sword stond fire aspect 2. Sharpness 5, Looting 3 en unbreaking 3.

3. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hoi NathanAlbertini,

Vervelend wat je is overkomen maar we kunnen hier geen uitzondering op maken.
    Als we het nu bij jou doen, gaan wij problemen krijgen met andere spelers die dit ook willen.
    Dan kunnen we die niet meer weigeren en wordt jou uitzondering ineens een begin zonder einde.
    Verder wil ik even kwijt dat PVP ook op eigen risico is.

• Agree Agree x 5
    • Winner Winner x 1
  4. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

ik begrijp ook dat meteen andere mensen dat dan ook meteen willen alleen ik vind het nogal nakend dat ik me stuff aan een hacker kwijt raak en er is gewoon een mod online dus hij kon gewoon het uit ze inventorie pakken.

5. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Snap ik ook. Maar hoe moet hij weten wat van jou is? Onze reactie is vaak meteen te bannen zodat andere spelers er geen last van hebben.
    Nu ben jij helaas de ongelukkige die alles kwijt is, maar de volgende keer ben je de gelukkige om niet een slachtoffer te worden van die hacker,
    omdat we eerst in zijn inventory moeten gaan zoeken wat van jou is, maar hij meteen geband is.

• Agree Agree x 2
  6. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

ik had gezegt wat ik had dus dan zou je het toch kunnen pakken? ik zou ook tegen nobody dat hij een hacker was en mij had gekilld. dan zou hij het toch in princiepen kunnen doen

7. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Ja, klopt. voor dat we dat hebben gedaan heeft ie misschien 3 anderen gekilled. Zij alles kwijt, jij je spullen terug.
    Jij tevreden, 3 anderen ontevreden. We doen het ook nooit goed in jullie ogen.

• Agree Agree x 2
    • Winner Winner x 2
    • Funny Funny x 1
  8. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Nooit goed ? Overdrijven is ook een kunst hoor. Als jullie nooit wat goed deden was ik al lang gestopt met drc. als die andere mensen die hij had gekilld er ook zo'n probleem mee hadden dat ze hun spullen kwijt zijn waar ze moeite voor hadden gedaan hadden zo ook wel gewoon een topic aan kunnen maken.

• Like Like x 1
  9. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Ik neem aan dat je best begrijpt wat ik bedoel. Zo niet spreek me maar even ingame aan hierover. Dan zal ik het je piekfijn uitleggen.
    Ik ga dit topic sluiten.

#slotje

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
Thread Status:
Not open for further replies.